Gjest Xavia Skrevet 7. april 2004 #1 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg skal steke kyllingfileer i ildfast form. Hva slags saus vil du anbefale til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #2 Del Skrevet 7. april 2004 Bretagne kyllingsaus er utrolig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #3 Del Skrevet 7. april 2004 Skal du lage sausen i lag med kylllingen i formen eller ved siden av. Min favoritt saus til kylling er syrlig sjampinjongsaus, som er kjempeenkel og snar å lage. 1 pk fløte skall av 1 sitron(bare det ytterste gule) og litt saft Skivet sjampinjong salt og pepper Svisj soppen litt først, ha i fløten og sitronskall, smak til med salt og pepper og litt sitronsaft. La det hele koke opp og server. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Bretagne kyllingsaus er utrolig god! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 :enig_animasjon: Så enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Bearnaisesaus er også godt til kylling, samt rosépeppersaus. Men Bretagne-sausen er kjempefin til også! Choronsaus (oppskrift står på Toro Bearnaisesauspose) funker også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Hvis du skal lage sausen ved siden av, er denne veldig god: En kartong fløte slås opp i gryte/ stekepanne. Tilsett ganske mye basilikum, 1 til 1 1/2 ss balsamicoeddik, en halv terning med kyllingbuljong (eller fond). La det koke så vidt opp, og smak til med salt og pepper. Dette er kanskje verdens beste saus etter min mening... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. april 2004 #8 Del Skrevet 7. april 2004 Bretagne kyllingsaus er utrolig god! .. enig jeg også... og så helt nydelig hvis du har ferdigstekt kylling .. masse stekt sopp og det får godgjøre seg i sausen... mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue i.i. Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Hvis du skal lage sausen ved siden av, er denne veldig god: En kartong fløte slås opp i gryte/ stekepanne. Tilsett ganske mye basilikum, 1 til 1 1/2 ss balsamicoeddik, en halv terning med kyllingbuljong (eller fond). La det koke så vidt opp, og smak til med salt og pepper. Dette er kanskje verdens beste saus etter min mening... Amarone Denne skal jeg prøve Amarone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 Amarone foreslår en nydelig saus her, og den blir (etter min smak) enda bere hvis man i tillegg koker en hel hvitløk med, og lar sausen koke til passe tykkelse før man knuser hvitløken...Kylling, tagliatelle og den slags saus... Det er snaddermat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2004 #11 Del Skrevet 7. april 2004 Amarone foreslår en nydelig saus her' date=' og den blir (etter min smak) enda bere hvis man i tillegg koker en hel hvitløk med, og lar sausen koke til passe tykkelse før man knuser hvitløken...Kylling, tagliatelle og den slags saus... Det er snaddermat.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 7. april 2004 #12 Del Skrevet 7. april 2004 prøvde en ny saus i dag som var kjempegod, mild sennepssaus fra Toro. Den kan kanskje passe til kylling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. april 2004 #13 Del Skrevet 7. april 2004 steke kyllingfileer i tikka masala saus er bare helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 7. april 2004 #14 Del Skrevet 7. april 2004 Sausen jeg foreslo kan varieres i det uendelige - som med hvitløk - men skal man ta helt av, kan man tilsette litt gåselever/andelever... Da snakker vi himmel, hav og alt i mellom! :-) Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 8. april 2004 #15 Del Skrevet 8. april 2004 Syntes det er veldig godt med soya og litt sitronsaft på kyllingen jeg :oops: Men den bretagnesausen må jeg nesten prøve :-) god påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 9. april 2004 #16 Del Skrevet 9. april 2004 TAkk for alle gode tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 12. april 2004 #17 Del Skrevet 12. april 2004 Bretagne kyllingsaus er utrolig god! :enig_animasjon: Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 12. april 2004 #18 Del Skrevet 12. april 2004 Nå er jeg utrolig sulten :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå