vl800 Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvor viktig er sex i et forhold? Hvis vi snakker %. Hvor mye betyr det for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 Synes det er litt vanskelig å snakke i prosent her, men hvis du ser på forholdet som en herlig middag, er sexen krydderet. Slik jeg ser det. Middag uten krydder er ikke noe særlig. Krydder uten middag er også kjedelig i lengden..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Bra beskrevet Rani!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Enig med Rani! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juni 2002 #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Vil si at det er omtrent 40% tror jeg. Uten sex hadde jeg ikke holdt ut. Med for mye sex hadde jeg heller ikke holdt ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Vel, dersom man nå skal sammenligne samlivet med et måltid (morsom sammenligning!), vil jeg vel dra det litt lengre, og si at jeg også regner desserten i klasse med sexen. Bon appetit! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå