Gå til innhold

Alle kommer til å få vite det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ta prøverør. Og mine foreldre og min manns foreldre vet om det. Og jeg vet de kommer til å spørre med en gang.. Ofte. Vil ikke at de skal vite det før 12 uker hvis jeg skulle være så heldig.

Hvordan holde det hemmelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er prøverør? :P

Skrevet

Kan du ikke bare gi dem beskjed om å ikke spørre? Si at dere skal fortelle når det blir aktuelt.

Skrevet

Siden de vet at dere skal gjennom prøverør så skjønner jeg at de kommer til å spørre, de vet at kanskje, kanskje skal de bli besteforeldre nå.

Men, om dere kun har fortalt at det skjer snart, så ville jeg ikke kommet med noen konkrete datoer, og sagt at "Når vi vet mer, så skal dere få vite"

Om de vet dato det er snakk om så skjønner jeg som sagt at de ønsker å spørre, men ville nok da også sagt det samme - vi sier fra når vi vet om det har klaffet.

AnonymBruker
Skrevet

Dette burde dere jo tenkt på før dere fortalte dem om prøverøret.

Anonym poster: 5fab3964a1d657b5a212c2421d2c6190

AnonymBruker
Skrevet

Hva er prøverør? :P

Prøverør er assistert/kunstig befruktning.

Til trådstarter:

I dette tilfellet tror jeg dere rett og slett må si at de skal få vite når dere vet.

De er ikke dumme, og hører de ikke at "det gikk ikke denne gangen" etter 3-4 uker, skjønner de at befruktningen har gått greit, og at dere da venter de "obligatoriske" 12 ukene før dere bekrefter svangerskapet.

Anonym poster: 0064dd4cf60801cdebf7f3fcda9b7ff4

Skrevet

Kan dere ikke bare be de om å ikke spørre? Si dette er en turbulent tid og at det økte stresset av å bli spurt til enhver tid vil gjøre det tyngre for deg?

Bare si at de får beskjed om ting går greit.

Skrevet

Gi bare beskjed om at dere trenger ro under forsøkstiden og frem til testdato, etter det ville jeg vel kanskje vurdert å si ifra til de om hva testen viser? Dere vil jo på en måte ikke klare å holde det skjult til uke 12 uansett? En eventuelt ny runde (forhåpentligvis slipper dere det) vil det være enklere å holde skjult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...