Gå til innhold

Jeg kysset henne. Hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg har likt en god stund og har begynt å fått følelser for. Vi ble kjent i februar gjennom studier. Vi prater hver dag og ikveld møtte jeg henne på tbanestoppet når jeg skulle hjem fra lesesalen. Det var nesten ingen på perrongen ettersom det var sent på kvelden. Hun møtte meg med et stort smil og vi sto og pratet mens vi ventet på tbanen. Min tbane kom først og hele tiden jeg hadde stått der tenkte jeg egentlig bare på hvor nydelig hun var. Håret, smilet, øynene alt var fint. Jeg er egentlig en ganske sjenert og rolig gutt, men når tbanen min kom så gikk jeg litt nærmere henne og kysset henne. Det virket som vi sto der i flere sekunder, men jeg tror ikke det varte særlig lenge. Deretter smilte jeg til henne og sa ha det. Hun så veldig overrasket ut og rett før døren gkk igjen sa hun ha det tilbake. Jeg har ikke pratet med henne siden og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Det var liksom automatisk at jeg kysset henne, jeg aner ikke hvor det motet kom fra. Hva skal jeg gjøre nå?

Anonym poster: 8ed4ce1b9b1619618ca728cc7d5e5a94

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig! Jeg har egentlig ingen råd til deg, for hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok lurt på det samme selv..

Men synes bare det var søtt at du gjorde det! Fikk meg til å smile :)

Anonym poster: 89b2eeb3a0ad4cff02d692be3e85ecc4

• Liker 10
Skrevet

Ikke bli usikker nå, det der var jo dødsromantisk! :rodmer:

Ta kontakt igjen - feks neste gang du ser henne, prøv å ikke vær for nervøs og snakk med henne igjen slik som du gjorde på tbanen (lettere sagt enn gjort, selvsagt!!)

Du var dødsmodig! Hvis du vil videre med det, så må du nok innstille deg på å være modig igjen, for jeg tror ikke hun kommer til å ta initiativ til kontakt selv.

Way to go! :5:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så søtt! :rodmer: :rodmer:

Anonym poster: b18ed20c9c44c9744b19dc34445ae09c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

gi oss en oppdatering da, så vi får høre hvordan hun har reagert på det, etter du har snakket med henne :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikveld møtte jeg henne også på tbanen, men på vei til skolen istedenfor fra. Hun smilte bredt når vi møttes, men hun hadde et litt lurt blikk. Jeg var veldig nervøs under hele tbane turen, selv om det ikke er lange turen. Vi pratet om vanlige ting egentlig, ingen av oss nevnte det som hadde skjedd kvelden før. Når vi gikk av tbanen og gikk mot campus, gikk vi ved siden av hverandre og pratet. Jeg hadde lyst til å nevne noe om kvelden før, men kom ikke på noen måte å gjøre det på. Men la merke til at hånden hennes som var mot meg var ledig. Jeg tenkte litt på det, men tenkte til slutt "fuck it" og tok tak i hånden hennes slik at vi leide hender. Hun stoppet å prate, så på meg, smilte og jeg smilte tilbake, deretter fortsatte hun å prate. Når vi skulle gå hver vår vei sa vi bare ha det. Jeg turte ikke å gjøre det igjen.

Senere på kvelden så skrev hun til meg på facebook chatten at kysset og håndholdingen var veldig søtt. Også lurte hun på om jeg ville komme til henne på lørdag, noe jeg sa ja til. Fortsatt litt nervøs og ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.

• Liker 19
Skrevet

Iiii, kjenner det kribler litt i magen når jeg leser dette! Skulle ønske jeg var den jenta du snakker om...

Det er tydelig at hun også er interessert i deg!

Lykke til! Please oppdater oss romantikere, da... :rodmer::rolleyes:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, dere heldiggriser! Det er så koselig når folk finner hverandre :)

Hun er tydelig interessert i deg også, ettersom hun ikke virket avvisende og attpåtil inviterer deg hjem. Fortsett å være så søt som du er nå, så skal du se at du sjarmerer henne enda mer i senk.

Og keep it up med oppdateringer ;) Dette er en tråd som får meg i godt humør!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kyss hun igjen? :P

Kyss henne :P

Anonym poster: 33dcfa5bfb7c8746c75b12a53d3cac54

• Liker 1
Skrevet

oj så superromantisk :) Som mange andre sier, tydlig hun er interesert i deg også :) Og dere begge er nok forelsket og sjenerte :) Så søtt!!

• Liker 1
Skrevet

Ååååååh, så utrolig koselig. Hold oss oppdatert!!

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Fortsatt litt nervøs og ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.

Hva med å fortsette slik du har gjort?

Boy meets girl. Du liker henne og hun liker deg. Det trenger ikke om å være så mye mer avansert enn det.

Likte at du sa "Fuck it" og bare gjorde det allikevel. Lykke til!

:)

Skrevet

Sukk... den som var ung igjen.... :)

• Liker 1
Skrevet

Vi er da ikke gamle vi Petra.., bare noen uker siden jeg kyssa ei for første gang, ganske spennende fortsatt!

Skrevet

Jeg blir altfor sjelden kyssa for første gang. For andre gang også, for den del. Det er generelt sett for lite kyssing!

Men det som TS gjorde - alle unge pikers drøm :)

Skrevet

Men det som TS gjorde - alle unge pikers drøm :)

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Ikveld var hos henne, vi så på film og pratet litt. Under filmen, som forresten var Django Unchained og som jeg anbefaler alle å se, satt hun seg i armkroken min. Det skjedde egentlig ikke noe mer da, men når vi satt å pratet så ble det litt stillhet etterhvert. Det var ikke pinlig eller noe, som jeg vanligvis synes sånt er, vi begynte å se på hverandre og blikkene våres møttes. Jeg klarte å holde det en stund og lente meg inn og kysset henne. Som forrige gang føltes det nesten automatisk. Jeg har aldri kjent det har kriblet mer i magen enn da og hun kysset tilbake (hvis det gir mening). Etter det satt hun seg mer inntil meg igjen og la hodet på skulderen min. Så fortsatte vi å prate. Etterhvert våget jeg meg også til å ta tak i hånden hennes og stryke henne på hånda. Når jeg skulle gå ville jeg gjerne kysse henne igjen, men jeg var blitt mer meg selv igjen og turte dessvere ikke. Bør jeg bare fortsette dette eller snakke med henne om hva jeg føler?

• Liker 8
Gjest avocadoen
Skrevet

Så søtt! Bare fortsett sånn som du gjør nå. Tror nok hun er betatt av deg også :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Ta henne med storm :)

Hun virker VELDIG intrs i deg og, så ikke mist motet :biggrin:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...