Gå til innhold

Sukker, hjelpes?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt medlem på sukker av alle ting faktisk. Jeg blir nesten nedspammet av relativt kjekke menn, men jeg har INGEN aning hva som er normalt å prate om? Her snakker vi 10 nye i innboks hver time omtrent:S Hvordan velger jeg noen? Kan jo ikke snakke med alle. Går helt i surr.

Anonym poster: a779826cb9027c0ef869bfc5d54c5918

Videoannonse
Annonse
Gjest BavianBror
Skrevet

Hunnkjønnsproblemer altså :hoho:

Hva med å filtrere ut de som er åtseletere og/eller kun sender ut copypasta eller enkeltordsmeldinger? Da burde du sitte igjen med litt færre alternativer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja, det er jo et flott alternativ, men jeg finner jo ikke frem. Jeg er helt grønn. Såvidt jeg finner min egen profil. hahaha. uff, dårlig ide den det nettdatingen. Det er jo bare useriøst piss og hornytalk all the way.

Anonym poster: d538db2349dc546100998118129e549a

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si hva brukernavnet ditt er på KG? Alle vet jo at kremen av unge mannfolk henger på KG(Og utrolig nok er alle single :laugh: )

Anonym poster: 0b1f2a5150a3e6b8b57a911173b7bcad

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det jeg gjorde var at jeg kun tok de fra samme fylke som meg som fanget interessen min. Er mange rare karer på sukker altså, og er veeeldig mange som kun er ute etter sex merket jeg den korte tiden jeg var der inne. Men jeg dro på 1 date og fant mannen i mitt liv. Hva er oddsen for det? :laugh:

Anonym poster: 13be53d8ce90a0cf0e7fcbda143090f6

AnonymBruker
Skrevet

Jøss! Så det finnes solskinnshistorier med nettdating altså!:)

Nja, vet ikke om jeg tør å legge ut brukeren min her. Det flommer nok som det er allerede, haha!

Anonym poster: d538db2349dc546100998118129e549a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde faktisk tenkt å legge ut bilde av meg selv på sukker, men så tok jeg en titt i matchsøket... fant utrolig nok veldig mange jeg vet hvem er, både folk jeg jobber med, kunder, folk som går på samme skole, folk jeg har vært på fest med - så bilde, det dropper jeg...

Anonym poster: 7d1772367c941cc897b8d3e47b0c7d60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt medlem på sukker av alle ting faktisk. Jeg blir nesten nedspammet av relativt kjekke menn, men jeg har INGEN aning hva som er normalt å prate om? Her snakker vi 10 nye i innboks hver time omtrent:S Hvordan velger jeg noen? Kan jo ikke snakke med alle. Går helt i surr.

Anonym poster: a779826cb9027c0ef869bfc5d54c5918

Kvinner kan velge og vrake, det er et luksusproblem, og det er ikke akkurat noe å syte over.

Anonym poster: 87c4feaeeccb3509e7f9bb845941da4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...