Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd her inne: Hva tenker dere om de som skifter profilbildet hyppig? Da tenker jeg på jenter/damer nærmere 30 som bytter opp til flere ganger om dagen/uken. Jeg må innrømme at jeg blir litt flau på deres vegne, men mulig det bare er jeg som reagerer litt? Det spiller selvsagt ingen rolle for meg - folk får gjøre som de vil! Sitter bare å funderer i natten.

Anonym poster: cc0022d2b7a54693f2a664b2d2f5a4a2

Anonym poster: 3ff3a9102628026d7dfe7bc48bd1dcfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På Facebook glemte jeg å skrive

Anonym poster: aeca96f7ebdaace53d939d7fb62692a3

Gjest nicola
Skrevet

Tenker at det er helt greit? Blir vel lei av trynet sitt da og vil ha forandring...Who cares :)

Skrevet

Det er nok for å få oppmerksomhet, likes og kommentarer. Om det er en bra ting er opp til hver enkelt å bedømme.

Men da igjen - Facebook bli kjedelig uten aktivitet! ;)

Skrevet

Glad jeg ikke er på facebook, og slipper det styret der...

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skifter profilbilde, så synes jeg som regel det er fint med en gang og en i en stund fremover. Men etterhvert synes jeg bare at jeg ser ut som en ivar-ballong.

Derfor bytter jeg. Ikke for å få oppmerksomhet og likes. Men jeg bytter ikke like ofte som TS sikter til da.

Anonym poster: 86bf382693ba92ecaa7fb9797e5b7022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg skifter profilbilde, så synes jeg som regel det er fint med en gang og en i en stund fremover. Men etterhvert synes jeg bare at jeg ser ut som en ivar-ballong.

Derfor bytter jeg. Ikke for å få oppmerksomhet og likes. Men jeg bytter ikke like ofte som TS sikter til da.

Hehe, samme her:)

Synes jeg ser dum ut på nesten alle bilder og bytter derfor relativt ofte til tider. Tre ganger siste mnd, men før der var det et år siden.

Anonym poster: 4625a55210defec14d040c36c1d5e417

Skrevet (endret)

Ivar-ballong, ja.

Endret av MilleVanille
Gjest facenerd
Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg at de er litt desperate.. særlig siden de som er slik på min venneliste er alenemødre i slutten av tyveårene/begynnelsen av tredveårene og fordi bildene er med trutmunn, tullebilder, mm. Men det morsomste er de som hele tiden bytter mellom samme bilder. En av de jeg har på facebook hadde det samme 'lettkledde' bildet hele fem ganger forrige uke! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...