Gå til innhold

Små str på ridebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser på ridebukser på horze og hööks og måler livvidden så virker det som størrelsene er små? Er det jeg som måler feil, eller må man opp 1 - 2 str på ridebukser i forhold til vanlige bukser som jeans?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er litt små. Men de skal jo være stramme:-) tror jeg gikk en str opp hvertfall!

Anonym poster: cf3f994f5a037d7673251a27c9e1ca8e

Skrevet

Ja de skal være tight i beina, men ikke stramme og ubehagelige rundt livet vel...:-)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hööks har i hvert fall noen ridebukser der man må gå opp minst en størrelse ja. Horze sine egne kjenner jeg ikke til.

Helt motsatt av Kingsland, der alt er stort i størrelsene og man må gå ned.

Skrevet

Har en fra JH collection (hööks) i str 38, og en Horze Grand Prix med helskinn i str 34. Så størrelsene varierer veldig!

Skrevet

Tror det varierer fra modell til modell. De billige helskinnmodellene til Hooks har jeg i vanlig størrelse, har gått opp en størrelse i Horze-buksene.

Skrevet

Jeg har erfart at det er veldig stor forskjell på str ja. I vanlige bukser (jeans) bruker jeg str 36/38, mens ridebuksene mine er 40/42.

Greit at de skal være stramme, men skal klare å puste i de også, og slippe at buksa presse magefettet opp og over linningen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Horze sine egne med strikk i livet kan jeg bruke i min normale str, de uten strikk må jeg nok opp 1 eller 2 str i :)

Anonym poster: 0366894c93283338288712acb42df686

Skrevet

Horze sine egne med strikk i livet kan jeg bruke i min normale str, de uten strikk må jeg nok opp 1 eller 2 str i :)

Strikk i livet høres jo behagelig ut. Link til disse buksene?

Skrevet

Ja, link til de? Finner de ikke på siden =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...