AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Hei! Jeg fikk en klokke av ex`en, og tenkte det var greiest å legge den bort, da det fremdeles er litt savn og et sårt punkt. MEN jeg kjøpte nettopp en ny klokke på nettet. Fikk den i dag, og prøvde den nå nettopp. Følte den ikke satt helt bra, og likte den ikke sånn veldig. Så tar jeg frem klokka jeg fikk av eksen. Fannnn, den er så rå Så nå er jeg litt sånn Jeg og exen slo opp pga avstand(jeg gjorde), vi har akuratt nå noen måneder no contact, men vi håper på et vennskap i fremtiden. Det første hun sa når jeg slo opp var noe i duren; du bør jaggu fortsette å bruke klokka! Klokka er dritfin. Exen representerer en fin periode i livet mitt, så sånn sett er det bare koselig å bruke den. Men samtidig prøver jeg jo nå å glemme henne. Bruke eller ikke bruke. KG bestemmer. Anonym poster: 90e5911d4026dd984769f46c9a1b4c22
Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal fortsette å bruke den klokka......... Du skriver jo ingenting om det, så jeg regner med at du ikke har funnet deg en ny dame en gang, så da skjønner jeg ihvertfall-ihvertfall ikke hvorfor du lurer på det... Og om du får deg ny dame og hun spør hvor du fikk klokka fra (noe hun sikkert ikke gjør, for det er så jo ikke så vanlig å gjøre) så kan du jo bare si at du fikk den i gave en gang.... Endret 21. mai 2013 av NozMonster 6
Jolene Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Bruke. Det var jo i sin tid en koselig gave, og den representerer en fin tid så ser ingen grunn til å ikke bruke den. Jeg gjør sånn med gaver jeg har fått av xr, unntaket er hjertesmykker og sånt. Bruker ikke hjertesmykker med mindre jeg har fått det av noen, så å bruke det nå ville føltes litt rart. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Takk for svar! Da bruker jeg den, og sender den "nye" i retur. Anonym poster: 90e5911d4026dd984769f46c9a1b4c22
SoftKitty Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Sålenge den ikke gir deg vonde følelser sier jeg bruke:) Og om det noen ganger er litt sårt ville jeg forsøkt en periode, det vil sannsynligvis gå over, og du har jo tydligvis også positive tanker rundt henne så forsøk å fokusere på det istedet? Jeg har mange gaver fra xen som jeg har brukt like mye etter at vi slo opp (ikke så personlige ting da, typ jakker, gadgets, klær osv..)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #6 Skrevet 22. mai 2013 Bruk klokka di du :-). Tok frem et duftlys her om dagen som jeg fikk av min eks. På den står det "Du er hele mitt liv". Den står nå som pynt på stua ;-) Anonym poster: 648576f2d9ab19545c555808328a5eb7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #7 Skrevet 22. mai 2013 Jeg synes du kan bruke den. Det var jo en gave, selv om dere ikke har de samme relasjonene nå. Jeg brukte en genser jeg fikk av eksen min en stund, til den ble utslitt og gåen. Tenkte ikke så mye på det. Anonym poster: 4eee7e6db5badb55fe4bb1f180f89a3c
Miss Debbie Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 bruk den!jeg har masse gaver fra ekser ,jeg kaster ikke det bare fordi det blir slutt.
Nowayback Skrevet 23. mai 2013 #9 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har klippet i stykker og knust alt jeg noengang fikk av eksen.. I mine øyne er det ikke ting som er verdt å ha lenger. Med mindre det er dyre og nyttige ting, som f.eks klokka til Ts.
Gjest winston Skrevet 23. mai 2013 #10 Skrevet 23. mai 2013 Har du lyst, har du lov. Jeg har gitt bort noe jeg fikke av eksen (fordi jeg ikke likte tingene), andre ting bruker jeg. Men det tok noen måneder for jeg var komfortabel med å bruke dem.
SmartA Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 Fikk masse lekre smykker av eksen. Det har tatt litt tid (nesten tre år), men nå har jeg funnet dem frem. Fordi bruddet var så grusomt forferdelig jævlig har jeg ikke klart å bruke dem før nå. Nå tenker jeg derimot at jeg fortjener faen meg hver eneste diamant. Så det, så. (Skal også sies at nå er det "bare" lekre smykker, ikke noe som er spesielt fordi jeg fikk dem av ham).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå