AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Uff.. hvorfor må kjæresten min gang på gang tulle eller si ekle ting? Som at jeg er så stygg og sur, gammal kjerring osv. Og så sier han at han bare tulla da, hehehehe.. og jeg blir dritlei meg og føler meg alene. Jeg sier at jeg ikke synes det er gøy osv, men det gjentar seg selvom. Får inntrykk av at han synes jeg er ekkel, en taper, stygg osv. Han gjør ingenting for å motbevise det heller. Jeg er gravid, et par uker til termin. Får sjelden kos eller trøst. Jeg har vondt i bekken, sliten, tung, spurte om han kunne gi meg et glass melk, jeg fikk høre at jeg måtte slutte å være så lat. Neeei, det var bare tull! Sa han da jeg konfronterte ham. Og jeg ble igjen dritlei meg. Orker ikke, føler meg alene. Jeg reagerer sterkt på sånt, jada, har fortalt det, hjelper ikke.. Får lyst til å legge meg i senga og bare gråte, synes synd på meg selv, ikke snakke med noen. Jeg er jo bare ekkel, lat, feit osv. Anonym poster: d6a4b485edd2a7dec676e403acafac31
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Var han sånn før du ble gravid? Du bør ta en skikkelig prat med han, tenk om situasjonen blir enda verre og han enda verre, vil du ha det sånn resten av livet? Prat med han! Sett dere ned sammen i sofaen med TV'en av og prat. Få han til å skjønne at han kan ikke holde på sånn. Det er forskjell på humor og mobbing. Klar det finnes mobbe-humor, jeg er nordlending så vet alt om det, men det finnes en grense så det går over til mobbing. Og hvordan offeret føler seg har mye å si. Hadde syntes at dette var greit og dette hadde føltes helt grei så hadde det jo ikke vært noe problem. Anonym poster: 28099833cccf9f6b653fd8cd16c773bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå