Gå til innhold

Pen lys grå farge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal male kjøkkenet, er ute etter en lys grå farge. Helst ikke for mørk, men samtidig ikke for mye blått/kaldt. Har egghvite kjøkkenskap, sort mellom benk og skap. Hvitt kjøkkenbord og vitrineskap. Har en rødrosa nå som jeg etter noen år er blitt lei av. Men det er en varm farge så må ha en noenlunde "varm" lys grå. Tips? :)

Anonym poster: f619a5b7b47c9a1c5cdaa0529f9d76e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Hvit Lin ble knallbra hos oss i alle fall. Står godt sammen med eggehvit som vi har i tak og på lister. Ellers har jeg sett en fin som heter Kalk eller Kalkgrå, men vet ikke om den har noe varmt i seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Driver og maler opp veggene i et hvitt kjøkken selv. Mitt kjøkken har gul grunntone (eggehvit, bomull) og kalk og kalkgrå går ikke sammen med disse, desverre. Maler du med disse fargene, blir kjøkkenet ditt gulere. Det vil iallefall ikke jeg ha. :(

Jeg har endt opp med å male med sand fra Jotun.Det finnes en lysere sand- farge også, som har mer grått i seg, kan det være noe? (Husker ikke hva den heter- men det er "sand" i navnet).

Anonym poster: 02311e12baee222583f86eee431e94c2

AnonymBruker
Skrevet

Grå harmoni eller valmuefrø! Nydelig inntil eggehvit! :) Vi har malt vårt kjøkken i valmuefrø, og jeg er veldig fornøy med fargevalget! :)

Anonym poster: 1dc65b3462148a2cfb777c495b54e881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...