lykkestor Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har smått begynt å fortelle det til min familie. Det har også min samboer gjort, men vi har enda ikke fortalt onkler, tanter, søskenbarn også videre. Kun den aller nærmeste familie. Selvfølgelig klarte ikke lille meg å lukke munnen så jeg fortalte tre av mine gode venner. Men jeg vil rope det ut. Jeg vil fortelle det til hele verden. Jeg vil vise hvor lykkelig jeg er, hvor lykkelige vi er! Endelig skal vi bli en liten familie. Vi sluttet på pilla i August 2012, og begynte å tenke på tidspunkt for sex og slikt i Oktober/November 2012. Jeg testet meg hver eneste månede, frem til jeg en månede ikke orket å kjøpe test. Jeg ventet flere uker, og måtte tilslutt ta en. Resultatet som møtte meg satt meg helt ut! TO BLÅE STREKER, de lyste imot meg! Jeg gråt, jeg skjalv, jeg smilte og lo. Jeg klemmet og kysset min samboer og han holdt meg godt. Det lille nurket kommer i Desember regner jeg med og jeg klarer såvidt vente. Jeg skulle ønske tiden gikk fort, fortere enn fortest. Ååå, jeg ville bare fortelle noen om min lille hemmelige lykke :-) klem fra meg 8
Askmeagain89 Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Gratulerer kjempemasse Og masse masse lykke til videre 1
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2013 Gratulerer kjempemasse Og masse masse lykke til videre Tusen hjertelig takk :-))
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2013 Så fantastisk! Gratulerer så mye! Det er nesten uvirkelig, det hele er som en magisk drøm jeg aldri vil våkne opp ifra! Tusen takk, kjære deg :-) 1
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2013 Om noen har noen tips til hva man kan spise, ikke spise. Drikke, ikke drikke, gjøre, ikke gjøre og lignende rop ut! Alt som omfatter graviditeten, de rundt, meg selv og etter graviditeten taes imot med kjempe stor takknemlighet :-)
Pearl2.0 Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Gratulerer! Gleder meg til det (forhåpentligvis) blir min tur 1
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2013 Gratulerer! Gleder meg til det (forhåpentligvis) blir min tur Takk skal du ha :-) Det blir nok snart din tur også skal du se! Er du prøver? :-)
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2013 Gratulerer så mye! - Og lykke til! Tusen takk for det :-)
Pearl2.0 Skrevet 21. mai 2013 #11 Skrevet 21. mai 2013 Takk skal du ha :-) Det blir nok snart din tur også skal du se! Er du prøver? :-) Hmm.. ikke aktiv prøver men prevensjonen er kastet ut vinduet hvertfall Tar det som det kommer!
lykkestor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2013 Hmm.. ikke aktiv prøver men prevensjonen er kastet ut vinduet hvertfall Tar det som det kommer! Da har du ihvertfall startet og det er jo positivt! Får håpe det går den riktige veien, noe det helt sikkert gjør. Masse masse lykke til :-)
Pearl2.0 Skrevet 21. mai 2013 #13 Skrevet 21. mai 2013 Da har du ihvertfall startet og det er jo positivt! Får håpe det går den riktige veien, noe det helt sikkert gjør. Masse masse lykke til :-) JA, kjempepositivt Tusen takk lykkestor! Og lykke til med minilykkestor og tiden fremover
Sensi Skrevet 21. mai 2013 #14 Skrevet 21. mai 2013 Ååå...jippi :-))). Grattis. Anbefaler deg å ta folat, men det gjør du sikkert allerede. Og les på matportalen ang. Spise/ikke spise :-)).
Gamerfrue Skrevet 21. mai 2013 #15 Skrevet 21. mai 2013 Omega3 skal visstnok være veldig bra for gravide 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #16 Skrevet 22. mai 2013 Gratulerer så mye! Her har jeg ca.2 mnd igjen av svangerskapet, og jeg kan love deg at tiden går fort ja Anonym poster: 8494af4c18654d400fe5aca77a3c4b92
Yesterday Skrevet 22. mai 2013 #17 Skrevet 22. mai 2013 Gratulerer! Hvor langt er du på vei? Her finner du info om div og mat http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/article779.ece/BINARY/Lev+sunt+i+svangerskapet+(PDF) Ta folat og omgea3!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #18 Skrevet 22. mai 2013 Morsomt - vi startet prøving i juli/august 2012 og ble også gravid nokså likt som deg siden terminen min iallefall er i slutten av desember. Jeg klarer ikke helt enda å glede meg ordentlig - selv om jeg jo gjør det likevel Jeg tenkte også linke til matportalen, men en annen ting jeg iallefall måtte kutte ut var endel ansiktsprodukter jeg bruker da de inneholder retinyl palmitate(a vitamin) og renser etc med salisylsyre. For meg betydde det at jeg har kuttet ut Dermalogicas Intensive Moisture Balance, en hudmaske, endel renser og et par øyeserum/ansiktsserumer som jeg har. De er for aktive, og er ikke regnet som garantert trygge. Jeg hadde ikke tenkt på dette med ansiktspleie - bortsett fra at jeg visste at veldig sterke produkter skal unngås - men det er endel mer man skal passe seg for: http://www.babycenter.com/0_safe-skin-care-during-pregnancy_1490031.bc For meg som bruker endel dyrere produkter(og dermed litt mer aktive ingredienser) så var det plutselig endel i skapet jeg må sette på vent litt, jeg tar ingen sjanser og bruker foreløpig bare jojobaolje og helt trygge kremer/renser på huden. Anonym poster: 775bd9ce8d5afa85a6d922195db41ac9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #19 Skrevet 22. mai 2013 Og eh ja: om du bor i Oslo må du søke fødeplass tidlig - det var ikke jeg klar over og fikk heller ikke beskjed fra lege Om du er tilknyttet Ahus er det visst god kapasitet. Anonym poster: 775bd9ce8d5afa85a6d922195db41ac9
tulipaner Skrevet 22. mai 2013 #20 Skrevet 22. mai 2013 GRATULERER med baby I magen!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå