Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble misbrukt som barn, noe som har påvirket meg en del i mitt voksne liv og formet den personen jeg er. Jeg dater en fantastisk flott mann, og lurer på om jeg skal fortelle han det, slik at jeg kan begrunne hvorfor jeg er sånn og sånn. Men jeg er selvfølgelig bekymret for hans reaksjon. Derfor vil jeg gjerne at dere som har blitt misbrukt og har fortalt det til noen, kan dele noen erfaringer i forhold til hvilke reaksjoner dere har fått, og hvordan dette har påvirket forholdet etterpå.

Anonym poster: c1733c724c824bca0c8429a3270f472d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt fysisk misbrukt, men fikk veldig mye ansvar for mine yngre søsken som barn, grunnet alkoholisert far mm. Dette har også preget meg i stor grad. Jeg tror det er viktig å ha en åpen dialog med mennesker som betyr noe for oss, fordi man da skaper forståelse og respekt for hverandre. Jeg vet det kan være vanskelig, men det er veldig godt når man har fått det ut. Det er jo svært viktig å dele tanker og følelser med noen.

Dersom du tror det blir noe mellom dere, ville jeg fortalt det. Men jeg ville ikke lagt ut om det til alle og en hvert på andre date, liksom. Jeg synes du bør gjøre det som føles riktig for deg!

Lykke til, stor klem fra meg :)

Anonym poster: a8bd70831685e8e81eef60ddb78b35d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...