Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en guttevenn som jeg har kjent snart i ett år. Sist vi var på fest og jeg skulle gå hjem, kom han etter meg og sa "ikke bare gå da, kom her", så tok han rundt meg og så så jeg på ham og han kysset meg... jeg ble litt flau og holdt rundt ham litt til..så på ham og så kysset vi igjen før jeg gikk...

Det har vært god stemning mellom oss, men jeg har ikke oppfattet noe flørtende, bare at han begynner å bli en god venn. Vi snakker lett osv. Jeg har tenkt på ham..at han kanskje kunne være noe for meg.. men jeg har vært usikker. Han passer bra i teorien, men jeg har vært usikker... Følelser kan vel komme etter hvert?

Hva vil han? Eller...hva vil han mest sannsynlig? Han visste at jeg skulle hjem, det var ikke noe forsøk på å få meg til å bli eller til å få meg med hjem...

Anonym poster: cd26b7374c61ae850f08acbacc643a01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville ha et kyss og han liker deg. Synes det var søtt, jeg.

• Liker 4
Skrevet

Håper ikke jeg blir hengt for denne, men endelig en fyr med litt tak i!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han ville ha et kyss og han liker deg. Synes det var søtt, jeg.

Ja? Det virker jo sånn... Jeg har tenkt litt sånn.. hvorfor skal han like meg? Det er jo så mange å like? Men jeg kan jo ikke nekte for at vi har en god tone... Hmm... så sendte han melding dagen etterpå..der han sa takk for i går..helt vanlig og spurte om formen var fin.. skrev ikke noe om det som skjedde, men han tok i alle fall kontakt..

Jeg er nok bare en usikker person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke jeg blir hengt for denne, men endelig en fyr med litt tak i!

Ja? Det er kanskje det han er? :) Hmm..jeg tenkte..hvorfor har han ikke snakket med meg om dette... men en handling sier jo mer enn tusen ord.. og han har jo spurt om jeg vil være med på ting osv. Og så kysset han meg. Hmm :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja? Det virker jo sånn... Jeg har tenkt litt sånn.. hvorfor skal han like meg? Det er jo så mange å like? Men jeg kan jo ikke nekte for at vi har en god tone... Hmm... så sendte han melding dagen etterpå..der han sa takk for i går..helt vanlig og spurte om formen var fin.. skrev ikke noe om det som skjedde, men han tok i alle fall kontakt..

Jeg er nok bare en usikker person.

Jeg syntes du burde ta det opp med han. Jeg tror at sms hans er hans måte å sjekke din reaksjon på det som skjedde kvelden før. Man kysser ikke en venn av motsatt kjønn, bare for å gjøre det. Han har tydeligvis en hensikt med det.

Anonym poster: 2764d09df6041a1dc82610c4c0a6d5f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du burde ta det opp med han. Jeg tror at sms hans er hans måte å sjekke din reaksjon på det som skjedde kvelden før. Man kysser ikke en venn av motsatt kjønn, bare for å gjøre det. Han har tydeligvis en hensikt med det.

Anonym poster: 2764d09df6041a1dc82610c4c0a6d5f5

Jaha? Sjekke min reaksjon? Så jeg skulle ha nevnt det som skjedde da? Og ikke han? :P Huff..ja..han har vel en hensikt med det... herregud... Men jeg vet jo ikke hva jeg tenker om dette! Og jeg vil gjerne være vennen hans uansett... så da må jeg vel trå varsomt her... :S

AnonymBruker
Skrevet

Flere som mener noe? Hmm...lurer på hva jeg skal gjøre videre.. men jeg trenger vel egentlig ikke gjøre noe som helst?

AnonymBruker
Skrevet

? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt litt sånn.. hvorfor skal han like meg?

Han liker deg fordi han synes du er en god venn og en deilig kvinne.

Anonym poster: 490c593c2d419746dd73769f09115b01

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg fordi han synes du er en god venn og en deilig kvinne.

Anonym poster: 490c593c2d419746dd73769f09115b01

Hmm.. ja, det må vel være noe sånt... Skjønner bare ikke det her helt. Og skjønner ikke hvor veien går videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...