Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Jeg er i avstandsforhold, og vi har hatt en del krangler i det siste fordi jeg føler at han ikke gir nok komplimenter.. Skjønner ikke hvorfor han ikke gir meg komplimenter, for hvis han er sammen med meg, må han jo syns at jeg er noenlunde tiltrekkende?

Så føler jeg at kanskje han bare har meg som reserve, at han fortsatt er på leting etter noen tynnere og penere siden han stadig vekk blir venner med jenter på facebook.

Men..han sier at han ikke er det, da. Så nå lurer jeg på om alt er bare i hodet mitt, og at det er usikkerheten min som spiller meg et puss, eller om han fortsatt er på leting?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Gir du han komplimenter da?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor må du ha komplimenter hele tiden?

AnonymBruker
Skrevet

Usikkerheten ja, prøv å stol på han. Gi han komplimenter(om du ikke allerede gjør det). Du ser om han viser interesse eller ikke

Anonym poster: 5a834b933712398805f8b72c6763ec9b

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Man trenger komplimenter fra sin kjære for å føle seg verdsatt. Får man bekreftelser på det ofte, så blir man også selv en bedre kjæreste. Bare tull at han skal legge til nye damevenner på fb, han burde ha såpass respekt for deg. Spesielt når han vet at du er usikker. Virker som om du legger mer i forholdet deres enn han. Foreslå at dere begge kutter ut fb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...