Gå til innhold

fra nettdatingsted til facebook..

Anbefalte innlegg

Gjest altså..
Skrevet

altså, dette har jeg opplevd et par ganger.. og er ganske irriterende.. For en stund siden kom jeg i god prat med en kar på et nettdatingsted og etterhvert begynte han å "mase" om facebook osv. Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å gi hvemsomhelst tilgang til facebooken min men tenkte tilslutt at det kan ikke skade og godtok venneforespørselen..

Så snakket vi litt der og så ut av det blå så hører man plutselig ingenting mer, og de sletter meg ikke fra face. Snakket ivei kanskje de første par dagene og så hører man ingenting.

Så dårlig selvtillit som jeg har så tenker jeg med en gang at det kan ha noe med bildene av meg å gjøre eller noe men jeg har jo sett igjennom dem og de er jo ikke direkte fæle noen av dem. har litt tullebilder men det er jo i mine øyne bare morro.. og denne fyren hadde jo helt vilt mange flere bilder enn meg, festebilder osv.. I tillegg så "safet" jeg litt og skjulte en del av bildene fra han bare for å forsikre meg om å ikke gjøre et dårlig inntrykk.. sånn noen av de verste festebildene osv.. og selvom jeg har dårlig selvtillit så vet jeg jo at jeg ikke er stygg og ser veldig lik ut som på de jeg har lagt ut på nettdatingstedet.. de "lyver" ikke eller er overredigerte eller noe.. så skjønner ikke stort.. Og jeg har vist interesse ved å spørre hvordan dagen har vært osv, men samtidig ikke mast noe i det hele tatt, som oftest latt han ta initiativet til en prat på face.

Ja så gikk det mange dager og så sa jeg "hei" og spør han om litt forskjellig, enkle greier. og til nå har jeg ikke fått ett eneste spørsmål.. lagt merke til at denne fyren for det meste svarer på spørsmål, snakker om seg selv og ikke spør meg om noe (svært sjeldent). så det er ikke det at jeg er lei meg eller noe for at han mest sannsynlig ikke vil snakke med meg, men er bare en smule forvirrende at noen kan virke så interessert og når man blir pressa nok og tillater han å være "venn" på face så hører man plutselig ikke så mye mer..? Kan det feks være at jeg gir et annet inntrykk av meg selv gjennom facebook enn nettdatingstedet feks? jeg har jo ikke akkurat skrevet mye på face og er ikke så veldig aktiv.. jaja.. måtte egentlig bare få en liten utblåsning på det her.. synes det er generelt ganske irriterende for har skjedd før og.. og jeg gjør absolutt ingenting "galt" og føler jeg gjør det meste etter boka.. men når det er sagt så kommer jeg til å slette han om en ukes tid om det ikke er noe interesse samtidig som jeg ikke tror helt at han er min type.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært i den nett datingen en god stund nå og kjenner meg igjen i scenarioet, har både vært fra min side og "mannens" , å i de fleste tilfeller så har det ikke vært interesse fra min side eller hans. Føler det er ganske enkelt , enten så er man intrs på begge kanter og man avtaler for å møtes kort tid etter man har begynt og snakke eller så er det ikke noe særlig og jakte eller lure videre på.

Og nei, det har nok ganske så sikkert ingenting med bildene dine og gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...