Gjest Anonym Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg er jente, hun er jente. Vi har hatt ett av og på forhold i snart to år. Hun var i utgangspunktet hetero, men nå vet hun ikke. Har visst et bein i hver leir. Jeg på ene siden og en mann på andre. Nå e jeg midt i mellom. Vi treffes og gjør det kjærester gjør, men hun klarer ikke å sette ord på hva vi er. Skal jeg vente og gi henne mer tid? Føler jo at hun leker med meg og at jeg bare er god nok når det passer henne. I tillegg så føler jeg jo at jeg allerede har tapt så lenge hun egentlig er hetero go har en mann på andre siden. What to do?? Hun er min store kjærlighet! Og nei, vi er ikkje fjortiser. Begge to er i tredve-årene.
dobri123 Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Det kan godt hende at det er mye nye følelser hun må takle nå og da blir det fort en masse tanker og usikkerhet på hva man egentlig vil. Ta det opp med henne. Si at du vil ha et svar for nå har det gått veldig lang tid
Gjest Anonym Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Det kan godt hende at det er mye nye følelser hun må takle nå og da blir det fort en masse tanker og usikkerhet på hva man egentlig vil. Ta det opp med henne. Si at du vil ha et svar for nå har det gått veldig lang tid Har gjort det flere ganger uten å få noe eksakt svar. Vi har blitt enige om å bare være venner, men vi finner alltid tilbake til hverandre. Hun er nå kommet så langt at hun innrømmer at ting skjer for en grunn, så noe riktig må jeg gjøre. Men, nå vil jeg ha et forhold, ikke bare møtes når det passer henne og på hennes premisser. Ønsker å gjøre de hverdagslige tingene også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå