Gå til innhold

Dere må velge et alternativ


vl800

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Helt enig med deg Aline.

Og al800 det er stor forskjell på å ha en saklig diskusjon om forskjellig og å hetse enkelt grupper.

Og jeg inntereserer meg ikke litt for å høre om du foretrekker meg som feit eller en som i dine øyne er stygg.

Dette er et diskusjonsforum ikke et hetse forum.

Jeg har ingen problemer med å spøke om størrelsen min. Som jeg selv sier er vekten mn ivrigere enn heisen på shopping senteret.

Men jeg synes ikke det er morsomt å lese om du ville foretrekke en som meg av to onder som dere stiller det frem.

Skal dere være morsom så gjør det på bekostning av dere selv da og ikke på bekostning av andre....

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første: hvem er hvem her inne nå.

Jeg tror ikke dere vil prøve å forstå argumentene her inne. Dere har bestemt dere, men det kan være en fordel (sånn for resten av livet) å prøve å se ting fra begge sider.

Jeg kan skjønne at du føler det krenket på et vis, men jeg fatter ikke at du gidder å ta deg nær av alt, så lenge det ikke er rettet rett mot deg som enkelt person.

Dette var ikke rettet mot en person. Og sånn ellers så synes jeg det er for dumt å ta seg nær av. Et eksempel: HVis jeg liker et eller annet inne sex, som er tabu for stort sett alle. Og dere velger å kalle mennesker som liker dette for perverse eller idioter eller hva som helst, så tar jeg det faktiskt ikke inn på meg så lenge det ikke står "vl800, du er en skikkelig idiot eller gammal gris eller hva detmåtte være.

Bare gjør et forsøk på se det fra begge sider, det vil gjøre deg til et sterkere menneske.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Dette blir for dumt.....

vI800 startet en trå for å få litt liv hær inne og så er det en hel del med mennesker som tar seg den fri het of forteller at det er trakasering....

Hav er skjedd med KG????

Kan man ikke diskutere noenting hær inne lenger før noen tar seg nær av tng som ikke er noe å ta seg nær av...

Vi sitter på nett folens,vi vet ikke hvem som er hva eller hvem og man kjenner ikke hverandre som personer bare som nick.

Så tar man seg nær av ting....hadde det vært en venne flokk som satt seg ned og pratet og et menneske som ser ut som det reklamen og sammfunnet kaller det idiale menneske satt seg ned og begynnte å fortelle hvem som var pen og mindre pen,fet og mindre fet så kunne vi har reagert på denne måten....

herlig het vi er fremdeles på nett og å ta noe personlig det blir for dumt!!!

Alle har sine meninger og alle har rett til å utrykke dem uten at det bir hysteri av det...

Hvorfor er alle bitt så vannvitig sensetiv og overbeskyttende for noe som ikke egentlig har innspill i hverdagen deres....

Er KG en så stor del av våres liv at vi lar meningene som florerer hær inne påvirke livene våre???

Da er det på tide og slå av pc`n og komme seg ut og se seg om etter andre fritids sysler....

bare mine meninger ingen grunn til å begynne å grine...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på meg og meG her nå, eller snakker en person etter hvilken vei vinden blåser.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg sitter nok ikke her og griner..og ikke bruker jeg noe særlig tid på maskinen heller.

Men jeg forbeholder min rett til å kunne mene at dette forsøket på gøy, slett ikke var gøy i min mening.

Jeg vet av erfaring hva folk flest mener om feite mennesker. Jeg føler det på kroppen hver dag.

Og jeg synes det er ganske greit å komme inn her av og til å diskutere temaer som jeg er opptatt av eller andre er opptatt av.

Men dette synes jeg er et tema som ikke burde vært tatt opp da det faktisk er krenkende ovenfor enkelte mennesker.

Og det å si at det ikke er personifisert er ikke til noen stor hjelp når en faktisk passer beskrivelsen litt for godt.

Jeg sitter meg ikke ned å griner selv om du eller andre mener at jeg eller andre er for feit til å kunne ha sex med. Jeg har et helt utmerket godt sex liv. Jeg har heller aldri kommet med stygge kommentarer for andre som har andre lyster og fantasier enn det jeg selv har.

Jeg kan være uenig eller kanskje til og med ikke forstå deres lyster. Men har ikke noe behov for å være stygg med noen av den grunn.

Jeg synes det er sundt at folk er så forskjellig, og det kan være opplysende og innteresant å diskutere med mennesker av en helt annen oppfatning enn meg selv.

Hilsen meg

Men jeg synes virkelig bare at dette spørsmålet var for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Om dette spørsmålet var for dumt så klikk videre ikke gidd å bry deg.....

ha litt mer respekt for deg selv enn å ta deg nær av hva andre syntes.

Så lenge du trives med deg selv og de du er glad i så er det vel ikke noe problem....

For på nett kan man være akuratt den man vill være og om jeg vil utgi meg for å være en slank kvinne så er det ingen som kan avsløre om jeg er det eller ikke....

Så hva vet vi om den personen som skriver innleggene?!

Nemmelig INGENTING.....

Om et spørsmål ikke fenger deg så la vær å sjase deg opp over det...

Vis deg bedre og og ikke svar på innlegget,vi skal da tross allt være voksene mennesker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja er det ikke akurat det vi er ..voksne..

og som voksen synes jeg ikke dette temaet var noe.

Det er min mening.

Hvis andre synes det var noe så må de jo vel ytre sin mening. Det var jo det jeg gjordet.

Sa i fra om at jeg synes dette var rett ut for dumt.

Og følgelig er det ting jeg tar meg nær av.

Det er ting i media, ting i hverdagen ja stort sett over alt. Jeg ville vel vært en ganske kald og kynisk person hvis jeg ikke gjordet det.

Og som jeg nevnte tidligere, griner ikke over det. Men ytrer min mening om det.

Ha en nydelig dag i solen....

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke v8ettelerannet som definerte hva som er stygt og hva som er pent. Det var vel det innlegget som ble slettet? Av "meG", eller har jeg misforstått?

I utgangspunktet er det jo opp til enhver å definere i sitt indre en person som man ikke finner attraktiv. Jeg er nå så naiv og optimistisk at jeg tror at for endel mennesker, så er det "mye å ta i" som oppleves som sexy, og at en spinkel person plasseres i kategorien "stygg".

Jeg er enig i at det var litt unødvendig av "meG" å åpent skrive til oss om SIN definisjon. Men jeg synes ikke det opprinnelige spørsmålet var ufint. Det var bare litt urealistisk, kanskje?

Men for å prøve å snu tråden tilbake;

Dersom jeg iherdig ser bort ifra det urealistiske tvangsmomentet...

Jenta. Og jeg sier ikke hvordan den stygge mannen ser ut! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du over. Dette er meG. Jeg har ikke skrevet noen defenisjon på hva som er pent eller ikke. Dette har jo tatt helt av. det jeg skrev var om dere ville valgt en tykk person som var attraktiv eller enn tynn person som var mindre attraktiv.

Det var ikke meningen å støte noen i det hele tatt...

meG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er synd at du "anonym" er så sikker på at du ville bli valgt bort. Det tyder på lavt selvbilde.

Snu på det, og tenk at du selv hadde dette valget. Du har et ok sexliv, så da burde det være reelt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...