Gå til innhold

Dere må velge et alternativ


vl800

Anbefalte innlegg

Til jenter:

Hvis du måtte velge mellom å ha sex med en skikkelig stygg mann eller en skikkelig pen jente. Hva ville du ha valgt?

Omvendt for gutta.

Noe må vi jo skrive om, det er jo så stille her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er for dumt, jeg må ikke noen ting jeg om jeg ikke føler for det.

En gutt kan jeg aldri tenke meg å ha sex med, og hvis jeg syns jenta er ordentlig stygg, ja da vil sex være det siste jeg tenker på. Derfor ville jeg trolig heller ikke ha fått ståpi** og ditt senario ville ikke ha latt seg gjennomføre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian71, det virker som om du er en kar med mye humor.Ikke akkurat nå kanskje. Dette var ment for å få noe å snakke om, det var nemmelig så stille her, ingen nye innlegg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

vl800, det er mange interessant innlegg på de andre forumene, det er ikke ALLE som holder til på seksualitet og ingen andre forum. Jeg har inntrykk av at du kun er her inne.

Sexgal?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sexgal, men jeg liker å diskutere med mennesker. Høre deres synspunkter på ting jeg lurer på. Sex er spennende å diskutere.

Hører alle mulige begrunnelser på ting.

Men jeg er også på andre diskusjons sider på nettet. Der diskuterer jeg andre ting. Grunnen til at jeg diskutere sex her inne, er fordi her er det veldig mange voksne folk. Derfor så er jeg på denne dabatten her.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Kristian(71), jeg...

Tenner ikke på jenter uansett hvor vakre de er... Ikke på den måten...

Og jeg holder meg også unna menn som ikke apellerer til min smak...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ment som kødd. Hvis du måtte ha valgt. Det er faktiskt en ganske kul lek hvis man forstår at det er kødd. Men det er jo litt vanklig når man sitter å skriver på et tastatur. Man bør se personen, da han/hun fort kan bli ganske flaue når de må gi et svar. Men jag tror ikke dette slo ann her. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg bli flau over dette spørsmålet? *fatter fremdeles ikke helt poenget* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

VI800: Syntes det var litt artig jeg. Blir ganske vansklig å velge. Er jente selv, men ville kanskje valgt ei pen jente. ( Hvis ingen fikk vite om det...Hi hi)

Jeg skjønner at dette ikke var ille ment, Meg, men jeg har forståelse for innsenderen like under her. Derfor slettet jeg denne delen av ditt innlegg. Moderator.

(ikke ta dette for alvorlig, folkens icon_wink.gif)

Meg 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-06 17:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette blir rett ut for dumt og jeg håper folk holder seg for god til å svare på dette.

Jeg er "smell feit" og skal dette liksom være en gøy spøk det.

Jeg kan fortelle dere at om dere så var de siste mennesker på jord og den seksuelle frustrasjonen hadde tatt helt overhånd...så hadde dere ikke fått kommet i nærheten av meg.

Dersom dette er bare for å finne på noe gøyt så har dere utrolig lav humor...

Det er faktisk mulig å ha gøye temaer uten at det skal gå på bekostning av enkeltes utseende.

Skjerp dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen

Og takk skal du ha Meg..

Det å plutselig se seg i en bås på den måten var lite kjekt.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir for dumt at folk tar seg nær av dette. Hvis det er sånn så kan man faktiskt ikke snakke om noen verdens ting. Det vil alltid støte noen. Så det er faktiskt latterlig å høre at folk reagerer på dette. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ringe en venn.... Stoler ikke på publikum nok til å la dem avgjøre det her..... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til vl800..

At du har problemer med å forstå at det faktisk finnes folk som tar seg nær av slike latterlige diskusjoner sier mer om deg enn det gjør om de.

Det er ikke noe problem å diskutere om jeg liker anal og du liker det ikke f. eks. Det er snakk om å hetse mennesker som ikke ser ut sånn som du kanskje liker at de ser ut. Og det er bare stygt.

Det er mange mennesker som er brukere her, noen som kanskje sliter med lav selvtillit og dårlig selvbilde, og denne slags latterlige diskusjoner er ikke til gode for noen.

Kom med et skikkelig tema eller noe som faktisk er morsomt så ville du nok fått den reaksjonen du ønsket.

Men dette var rett og slett bare smakløst.

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei meg.

Jeg kan se at det blir et problem for noen. Men da kan vi faktiskt ikke snakke om homofile, folk med spiseforstyrelser og eller stort sett alle. Dette blir jo akkurat som det programmet til Trond Viggo, der han løsemiddel skadde mannen er, man kan ikke ta seg nær av alt som blir sagt. Da er det faktiskt den personen som har et problem, ikke vi andre. Ser du ann og tenker du alltid igjennom hva du skal si til enhver person, da kan det fort bli slitsomt å leve. Det hadde vært greit hvis det hadde vært rettet direkte mot en person, men det er det ikke. Hvis jeg skal ta meg nær av hva folk sier og kødder med til meg, så hadde jeg faktiskt låst meg ned i kjelleren. Da må jeg si at jeg synes synd på de menneskene som tar seg nær av slikt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk ikke jeg med meg hva hun Meg skrev, da det er slettet. Men etter hva jeg skjønner så dreier det seg om moro på bekostning av bl.a feite jenter, og det ER ikke moro!

Dersom det er innmari vanskelig å ha det moro, diskutere eller konversere med andre mennesker uten å måtte more seg på bekostning av feite, homofile, anorektikere eller annet, så er det faktisk ikke de som tar seg nær av det som er problemet, det er dere som ikke klarer å more dere uten å måtte gjøre det på andres bekostning!

Det er fullt mulig å diskutere homofile, eller anorektikere eller fedme, men det er en skikkelig svak uting å spøke på andres bekostning. Ihvertfall når det er ting man ofte ikke kan noe for! Hvor mange tror dere VELGER å være feite? eller homofile? eller anorektikere? Dette er noe mange sliter med, derfor kan man være såpass voksen at man respektere at noen er annerledes, uten å gjøre narr av dem!

Ville du synes det var artig om en gjeng sto å pekte på deg og lo? for så å snu seg vekk fra deg? Det kan lett være slik det føles!

Men for all del, vi bryr oss vel ikke om andre en oss selv gjør vi vel?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det gjør vi faktiskt, bryr oss om andre. Men hele poenget her er at man, uansett hva man prater om så vil man støte noen. Det eksempelet du kommer med er rettet mot en bestemt person, da vil det være mobbing. Men så lenge man snakker om en gruppe, så kan man ikke ta seg nær av alt. Folk kan jo ta seg nær av at man bruker ordet feit og ikke kraftig. Så mitt råd er å ikke henge seg oppi alt mulig, så lenge det ikke er rettet direkte mot deg som enketlt person.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. Det eneste jeg lurte var om dere ville valgt en tykk person som var pen eller en tynn person som var mindre attraktiv. Det var da ikke meningen å støte noen. Jeg beklager hvis noen følte seg støtt.

meG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...