AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker på 3 menn. Nr.1: elskeren min, gift mann, den beste sexen jeg noensinne har hatt Nr.2: daten min, ok mann, fint, men ikke sååå god sex som nr. 1 Nr.3: potensiell.. han har kysset meg, vi er gode venner og han passer perfekt inn i livet mitt.. men jeg vet ikke hvor gira jeg er. Jeg er altså mest gira på nr.1 som er gift...og som jeg ikke hadde planer om å bli "forelsket i" eller noe, men han henger i..og det er han jeg vil være sammen med..i alle fall ha sex med... UFF. Kan jeg beholde nr. 1 og gå inn i et forhold med nr.2? Nr. 2 vil ha et forhold med meg. Jeg tror nr.3 kanskje vil ha et forhold til meg og han er egentlig perfekt..i teorien..men jeg er ikke helt der ennå.. dessuten er jeg jo forvirret! Og det er vel ikke rart?! Burde kanskje holde på med 1 i gangen....? UFF. Tror kanskje jeg har AVPD. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 'HUH? Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Anyone? Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 100 visninger og ingen svar? Jeg trenger virkelig hjelp her... Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
Gamerfrue Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Nr.1: elskeren min, gift mann, den beste sexen jeg noensinne har hatt Jeg er altså mest gira på nr.1 som er gift... Kan jeg beholde nr. 1 og gå inn i et forhold med nr.2? Nr. 2 vil ha et forhold med meg. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3 Jeg synes ikke det er så rart at ingen vil svare, for det der var jo bare et stort rot. Du har en gift elsker...? Altså, du ødelegger et annet ekteskap og ønsker hjelp for å velge 1 (eller 2!) av 3 menn..!?! Nei, shit ass. Du høres i grunn bare utrolig bortskjemt og viljesvak ut. 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Du går en farlig vei i møte ved å blande deg med en gift mann. Jeg tror statistikken for gifte menn som forlater kona til fordel for elskerinnen er veldig lav. Han vil sannsynligvis bare ha litt action. Så uten å egentlig ville gi deg en moralpreken gjør jeg det likevel - slutt mens leken er god. Han har en uvitende kone som han har gitt sitt "ja" til, og som mest sannsynlig er veldig glad i han. Også til mitt råd - det høres ut som du ikke klarer å velge blant disse mennene fordi du egentlig ikke er så begeistrer for noen av dem (muligens med unntak av mann nr.1, men av grunner ramset opp tidligere syns jeg du bør avslutte forholdet.) Så hvorfor nøye deg med "ok", når du egentlig vil finne kjærligheten? Dropp alle disse tre, og vent heller til du treffer en (tilgjengelig) mann som du virkelig faller. Anonym poster: cb9d762900df197ddd425d993c1a98fe 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Jeg synes ikke det er så rart at ingen vil svare, for det der var jo bare et stort rot. Du har en gift elsker...? Altså, du ødelegger et annet ekteskap og ønsker hjelp for å velge 1 (eller 2!) av 3 menn..!?! Nei, shit ass. Du høres i grunn bare utrolig bortskjemt og viljesvak ut. Bortskjemt fordi? Hmm...viljesvak? Kanskje jeg ikke vil ha noen av dem...vet ikke. Vil ha han første på en måte, men så ser jeg jo at det er alt for mye som spiller inn på at det ikke kommer til å skje. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #8 Skrevet 21. mai 2013 Du går en farlig vei i møte ved å blande deg med en gift mann. Jeg tror statistikken for gifte menn som forlater kona til fordel for elskerinnen er veldig lav. Han vil sannsynligvis bare ha litt action. Så uten å egentlig ville gi deg en moralpreken gjør jeg det likevel - slutt mens leken er god. Han har en uvitende kone som han har gitt sitt "ja" til, og som mest sannsynlig er veldig glad i han. Også til mitt råd - det høres ut som du ikke klarer å velge blant disse mennene fordi du egentlig ikke er så begeistrer for noen av dem (muligens med unntak av mann nr.1, men av grunner ramset opp tidligere syns jeg du bør avslutte forholdet.) Så hvorfor nøye deg med "ok", når du egentlig vil finne kjærligheten? Dropp alle disse tre, og vent heller til du treffer en (tilgjengelig) mann som du virkelig faller. Anonym poster: cb9d762900df197ddd425d993c1a98fe Takk for et fint svar. Kanskje det er det som er svaret, ja, at jeg egentlig ikke er så veldig interessert i noen av dem. Hmm. Ja, jeg skjønner at det ikke kommer til å bli meg og nr.1 på den måten. MEN (og, ja, jeg føler meg syk i hodet som sier dette) jeg har LYST til å beholde ham i livet mitt selv om jeg skulle få en kjæreste... for jeg er glad i ham og vi har fantastisk sex. Men det er vel HELT bak mål? Å ta med seg en elsker inn i et forhold og ut resten av livet? Hmm... kanskje jeg endrer synet på ham når jeg får en kjæreste... eller kanskje jeg ikke klarer å se klart og få en kjæreste FØR jeg har "kvittet meg" med min gifte elsker? Huff.. FAEN! Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #9 Skrevet 21. mai 2013 Jeg vil ha fred på jorden. Likevel er jeg så pass jordnær at jeg skjønner at det ikke lar seg gjøre å få til. Du ønsker deg en gift mann som garantert sier mye flott til deg, som garantert gir deg mange fjonge komplimenter som du er dum nok til å tro på, men alt er løgn og bedrag, luftslott som du tror på. Du kommer til å gå på en smell. Du kommer til å mene det er hans feil. Selvfølgelig er det slemt av han å lyve og manipulere, men det er idiotisk av deg å bite på og å spille andre menn det samme skuespill du selv utsettes for. Dette kommer til å gå ut over deg, ikke den gifte mannen. Og nei, jordnær som jeg er så innbiller jeg meg ikke at han kommer til å forlate både kone, hun som er mor til hans barn, og barna til fordel for deg. Må så være at jeg er en idiot men jeg er ikke dum. Du kommer til å stirre deg blind på den gifte mannen og du kommer til å miste de andre to. Du gaper over for mye, bokstavelig talt. Det kommer du til å brenne deg på. Om du mener det er fælt eller ei er helt opp til deg. Faktisk tror jeg ikke du kommer til å synes det er så fælt. For i ditt stille sinn vil det være alle andre sine feil, alle andre som er slemme mot deg, ikke du som gjør noe dumt som du brenner deg på. Anonym poster: f54160527aea8110affc4ecb850152c9 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #10 Skrevet 21. mai 2013 Ha en god natt! Anonym poster: f54160527aea8110affc4ecb850152c9
Gamerfrue Skrevet 21. mai 2013 #11 Skrevet 21. mai 2013 Bortskjemt fordi? Hmm...viljesvak? Kanskje jeg ikke vil ha noen av dem...vet ikke. Vil ha han første på en måte, men så ser jeg jo at det er alt for mye som spiller inn på at det ikke kommer til å skje. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3 Bortskjemt fordi du har TRE menn å velge mellom, for ikke å snakke om at minst en av dem ikke burde vært på den lista overhode, og jeg føler at du holder dem alle tre på gress når du til og med innrømmer at du egentlig ikke er interessert i de to siste engang. Men det er vel HELT bak mål? Å ta med seg en elsker inn i et forhold og ut resten av livet? Hmm... Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3 Ja, det er helt bak mål. En elsker er dessverre ikke en hund som man bare kan ta med seg inn i et annet forhold. Beklager at jeg er en drittsekk akkurat nå, det er jo tydelig at dette er et problem for deg, men det gamet der høres helt forjævlig ut! 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #12 Skrevet 21. mai 2013 Takk for et fint svar. Kanskje det er det som er svaret, ja, at jeg egentlig ikke er så veldig interessert i noen av dem. Hmm. Ja, jeg skjønner at det ikke kommer til å bli meg og nr.1 på den måten. MEN (og, ja, jeg føler meg syk i hodet som sier dette) jeg har LYST til å beholde ham i livet mitt selv om jeg skulle få en kjæreste... for jeg er glad i ham og vi har fantastisk sex. Men det er vel HELT bak mål? Å ta med seg en elsker inn i et forhold og ut resten av livet? Hmm... kanskje jeg endrer synet på ham når jeg får en kjæreste... eller kanskje jeg ikke klarer å se klart og få en kjæreste FØR jeg har "kvittet meg" med min gifte elsker? Huff.. FAEN! Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3 Forhåpentligvis så kommer du til å treffe en mann du blir så glad i at du ikke ser vitsen i å holde på din gamle elsker. For ja, det er egentlig bak mål og fortsette å treffe han dersom du får deg kjæreste. Det høres ut som du er blitt ganske betatt av denne mannen, og jeg tror ikke det ting blir lettere for deg hvis du ikke avslutter forholdet. Jo fortere han er ute av livet ditt, jo fortere vil du kunne bli betatt av en annen mann som kan være din, og bare din. Anonym poster: cb9d762900df197ddd425d993c1a98fe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #13 Skrevet 21. mai 2013 Jeg vil ha fred på jorden. Likevel er jeg så pass jordnær at jeg skjønner at det ikke lar seg gjøre å få til. Du ønsker deg en gift mann som garantert sier mye flott til deg, som garantert gir deg mange fjonge komplimenter som du er dum nok til å tro på, men alt er løgn og bedrag, luftslott som du tror på. Du kommer til å gå på en smell. Du kommer til å mene det er hans feil. Selvfølgelig er det slemt av han å lyve og manipulere, men det er idiotisk av deg å bite på og å spille andre menn det samme skuespill du selv utsettes for. Dette kommer til å gå ut over deg, ikke den gifte mannen. Og nei, jordnær som jeg er så innbiller jeg meg ikke at han kommer til å forlate både kone, hun som er mor til hans barn, og barna til fordel for deg. Må så være at jeg er en idiot men jeg er ikke dum. Du kommer til å stirre deg blind på den gifte mannen og du kommer til å miste de andre to. Du gaper over for mye, bokstavelig talt. Det kommer du til å brenne deg på. Om du mener det er fælt eller ei er helt opp til deg. Faktisk tror jeg ikke du kommer til å synes det er så fælt. For i ditt stille sinn vil det være alle andre sine feil, alle andre som er slemme mot deg, ikke du som gjør noe dumt som du brenner deg på. Anonym poster: f54160527aea8110affc4ecb850152c9 Hører du IKKE hva jeg sier? Det er alt for mye som tilsier at jeg og den gifte mannen ikke skal være sammen, MEN jeg vil ha han i livet mitt. Det er ikke noe luftslott. Han har ikke sagt at han har tenkt å forlate kona si. De har ingen barn forresten. Jeg vil bare ha ham i livet mitt... men skjønner at han kan være en hindring for meg og andre menn/den store kjærligheten... Nå bor elskeren min på andre sida av landet, så det er ikke noe framtredende problem i hverdagen...annet enn følelsene... Ikke heng deg opp i han og det med at han er gift. Kanskje jeg skal droppe alle tre? Men hvor mange ganger skal man egentlig begynne på nytt? Osv... Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #14 Skrevet 21. mai 2013 Forhåpentligvis så kommer du til å treffe en mann du blir så glad i at du ikke ser vitsen i å holde på din gamle elsker. For ja, det er egentlig bak mål og fortsette å treffe han dersom du får deg kjæreste. Det høres ut som du er blitt ganske betatt av denne mannen, og jeg tror ikke det ting blir lettere for deg hvis du ikke avslutter forholdet. Jo fortere han er ute av livet ditt, jo fortere vil du kunne bli betatt av en annen mann som kan være din, og bare din. Anonym poster: cb9d762900df197ddd425d993c1a98fe TAKK. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #15 Skrevet 21. mai 2013 Bortskjemt fordi du har TRE menn å velge mellom, for ikke å snakke om at minst en av dem ikke burde vært på den lista overhode, og jeg føler at du holder dem alle tre på gress når du til og med innrømmer at du egentlig ikke er interessert i de to siste engang. Ja, det er helt bak mål. En elsker er dessverre ikke en hund som man bare kan ta med seg inn i et annet forhold. Beklager at jeg er en drittsekk akkurat nå, det er jo tydelig at dette er et problem for deg, men det gamet der høres helt forjævlig ut! Trenger ikke å beklage deg. Det er helt forjævlig. Jeg har ikke lovet noen av dem noen ting, så jeg holder vel ingen på gress... ennå. Og jeg er ikke uinteressert i nr.2 og nr. 3, jeg er usikker. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
Muzak Skrevet 21. mai 2013 #16 Skrevet 21. mai 2013 Han første er gift, så han bør hun holde deg unna. Han andre har du ikke så god sex med, så dere kommuniserer tydeligvis ikke så bra. Han siste er en venn som du ikke er så gira på. Jeg hadde holdt meg unna alle 3 og sett an hvordan livet er uten dem. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #17 Skrevet 22. mai 2013 Han første er gift, så han bør hun holde deg unna. Han andre har du ikke så god sex med, så dere kommuniserer tydeligvis ikke så bra. Han siste er en venn som du ikke er så gira på. Jeg hadde holdt meg unna alle 3 og sett an hvordan livet er uten dem. Fornuftig! Sexen med nr. 2 er forøvrig grei og den kan nok bli bedre, vi har ikke kjent hverandre så lenge ennå, så det er håp. Nr. 3 er jeg jo interessert i fordi han passer så bra på mange måter..så jeg er interessert i å finne ut litt..om det kunne gått... Men det er kanskje vanskelig å finne ut noen når jeg har så mange samtidig, ja... Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #18 Skrevet 22. mai 2013 Hmmm... forvirra. Anonym poster: 8e3ff6b0238cea4724a4e4e99b4179a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå