Gå til innhold

Vi som nettdater:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er medlem av en nettdatingside, hvordan går det? Snakker dere med noen nå? Noen dates i sikte?

Jeg er medlem på sukker, og kom i prat med to gutter nå i kveld. Han ene sendte jeg til, og han andre sendte til meg først etter at jeg hadde snoket på siden hans. Jeg har ikke bilde på sukker, så får se hvor lang tid det tar før de spør etter det:p Jeg vil gjerne se flere bilder av dem, føler at kun profilbilde ikke er nok.

Anonym poster: 7bc4080799fe176b0b969b23d83a4159

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en nettside i håp om å finne lykken, men jeg fant aldri helt det jeg så etter. Så jeg belaga meg på en tilværelse som singel og tenkte det ikke var noe stress.

Da var det ei som fant meg, og vi er nå lykkelig forlovet :)

Min bedre halvdel hadde ikke profilbilde til og begynne med og det gjorde meg skeptisk til om det var en seriøs person bak profilen, men så har jeg generelt vanskelig for å stole på noen også ;)

Men jeg falt for meldingene og når bildet endelig kom følte jeg meg sikker på at det var en seriøs person. Men da fordi det var et helt naturlig bilde, ikke noe tilgjort trutmunn eller forsøk på å fremstille seg selv bedre.

Utallige meldinger ble til en telefonsamtale og derfra ble det et møte som endte med kjærlighet ved første blikk! Trodde slikt bare var mulig på film, men jammen var det mulig for vanlige dødlige også :D

Angrer absolutt ikke på at jeg tok sjangsen, men mener jo man bør være forsiktig før man kaster seg ut i noe :)

Anonym poster: 3f327c1cbbfdf845261bef65758fe4ee

• Liker 1
Skrevet

Har truffet en vidunderlig kar på sukker for bare et par dager siden. Han er bare så flott! :strix: Føler meg nesten forelska... og vi har ikke truffet hverandre enda. Bare snakket over cam... skummelt!!!!

Men fått mange rare meldinger fra snodige menn før han sendte sin melding.... som var en lang, ærlig, oppriktig og seriøs melding. :)

Skrevet

Jeg har vært medlem på sukker, var det en god stund, datet en del. Men ble ikke noe videre seriøsitet med noen av dem.

Ble for en måneds tid siden medlem på Møteplassen, og dater nå den kjekkeste mannen jeg tror jeg noengang har sett, samtidig så har han en flott sjel, og en håndfull med bagasje som jeg setter stor pris på. Hvem vet hvor det vil føre til, akkurat nå er jeg forelsket, redd, og småkvalm av alle sommerfuglene. Men sommeren er lang, men samtidig kort, siden han skal flytte to timer unna i August. Men jeg håper det vil gå så bra, at jeg kan flytte etter....

Håpefull sa du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...