Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg bare lurte på om dette er normalt:

Jeg er gravid og har helt syke humørsvigninger. I det ene øyeblikket vil jeg bare være alene og trives i mitt eget selskap, 10 minutter etterpå blir jeg helt hysterisk hvis ikke kjæresten min er med meg, og jeg begynner å gråte fordi han ikke er der, og savner han helt ekstremt, selvom det kanskje bare er 2 timer siden sist jeg så han.... Får jeg en koselig mld. så begynner jeg nesten å gråte, og merker at jeg blir veldig fort redd, sint og glad for den saks skyld, i forhold til hva jeg tidligere pleier å bli. Er dette sånn det skal være, eller er jeg veldig ekstrem?

Har aldri vært gravid før, og syntes det er litt skummelt.. Er dette også normalt? Og er det normalt at hvis andre føler seg syke - hodepine, vondt i magen, og kvalme ikke minst - så føler jeg det smitter over på meg med en gang. Er dette normalt, eller er jeg bare meeget rar?

Setter pris på svar! :)

Anonym poster: af42a802675c6d7ae561e85adbcdf78a

Anonym poster: af42a802675c6d7ae561e85adbcdf78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kanskje litt ekstremt ut, men det er sikkert normalt, som det meste annet når man er gravid. ;)

I dette svangerskapet har jeg lett for å bli sinna og irritert, mye mer enn sist1 Har ingen problemer med å kontrollere det heldigvis, men blir stadig overrasket over hvor utrolig irritert jeg kan bli av småting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...