Gå til innhold

Sliten men fornøyd-dagboken

Tjuagutten

Anbefalte innlegg

ooookay, jeg er sikkert 6mnd for sent ute med å dra igang med trening skikkelig, men bedre sent enn enda senere. Satser på at denne dagboken er med på å holde igang motivasjonen.

Har ikke trent skikkelig på flere år, og da var jeg i god form, nå skraper jeg nesten bånn av bøtten når det gjelder trening, så må få igang kroppen igjen, spesielt styrkebiten.

Vet ikke hva jeg skal fylle denne dagboken med, så får bare oppdatere litt etter treninger og ta det derifra. Spørsmål er aldri feil om jeg glemmer vesentlige ting :)

Trente kondisjon idag og mage 25min på sykkel og syklet vel 1.5 mil ca. Å gå i trappene etterpå hva som å bestige fjelltopper :P Tok sit ups i forskjellige stillinger etterpå og brukte crunch maskin med 12rep - 10rep - 8 rep - 6 rep - 12 rep hvor jeg øker vekten for hvert sett før jeg halverer tyngden fra 6 rep på de siste 12 rep'sene (om det sa dere noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har man trent overkropp i natt og kroppens lille muskler ba om nåde underveis i treningen uten at jeg hørte på dem. Har dårlig utholdenhet forløpig så greier ikke helt enda å fullføre settene optimalt.

Målet for treningen er først og fremst å trene seg opp til et hinderbaneløp i Østmarka 24.aug, kalt Warrior Dash. Et løp på 6.4km med 15 hinder på veien.. Så for å ikke bli latterliggjort, må jeg presse meg selv i månedene som kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...