Pasjonsblomst Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #81 Del Skrevet 18. juli 2013 DAG 23 Done! Level 1!!! Krasjlandet etter 2 runder level 3 på rappen sist, og gikk helt i kjelleren med tanke på energi og slikt. Pluss rimelig mørbanket i hele kroppen i 2 dager. Tok hele 3 hviledager for å virkelig la kroppen hvile, kjenner at forkjølelsesgreiene sitter litt i enda. Og idag var jeg også tung, og har klart å få meg en stiv skulder med en liten kniv i... masse arbeid i huset de siste dagene, og løfting av hun lille osv. Satser på at level 1 treninga gjorde godt nå, det kjennes iallfall litt bedre nå enn før jeg startet. Nå blir det en deilig dusj etterfulgt av litt god lunsj )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 29. juli 2013 DAG 24 og DAG 25 Kun 2 treninger på 9 dager. Level 2, tør ikke level 3 pga skulder og nakke, Gjennomført i ferien til tross for naprapatbehandlinger og stiv nakke, dårlig søvn osv osv. Har også gjort litt yoga for stiv nakke, gått litt tur osv. Ikke så lett å gi full guff med kniv i skuldera, og lite energi. Tror kanskje jeg må kutte ut opplegget denne uka, og kjøre yogaøvelser for nakke og rygg HVER KVELD. Og jeg som var i så god form på vei oppover... litt trist for at nakken skar seg igjen. Dumme sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. august 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 18. august 2013 Føler egentlig at hele 30 day opplegget gikk i vasken i sommer, i og med at jeg ble forkjølet og KRAFTIG stiv i nakken. Har hoppet ned til level 1 igjen, for må trene litt forsiktig nå... og gjennomført også dag 26 og dag 27. Teller opp til 30 for å få det gjort. level 1 går helt greit, sånn kondismessig... litt ute av trening i lårene kjenner jeg, hehe. avventer bedre skuldre og nakke før jeg kan trene level 2 igjen. Skal også prøve å tøye godt etter treningen, for å prøve å bli mykere. syyykt stiv og stram i hamstrings muskulaturen. (har forøvrig gått ned fra 55-56 kg til 53 og noe)- så shreddingen har fungert. Men gir ikke så mye muskler.. eller jeg ønsker meg mer iallfall. Kanskje jeg starter ripped in 30 til høsten (når nakke osv er helt på plass igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. august 2013 #84 Del Skrevet 18. august 2013 Åh, så trist at nakken din har blitt så vrien!! Det er så utrolig irriterende når sånne ting skjer. Syns du er kjempeflink som klarer å være fornuftig, da, og gå ned i program/intensitet. Man kan jo fort bli sånn at man skal gjennomføre samme hva. Bra det har funka, i alle fall. Det er jo kjempebra! Jeg syns det er vanskelig med vekta nå, for jeg har gått litt opp igjen med Insanity. Tror det er fordi jeg har fått mer muskler, men likevel likte jeg jo å se at tallet på vekta ble lavere, ikke høyere. Blir vel fram med målebåndet for å fortelle meg selv at vekta ikke er så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå