KaDust Skrevet 24. mai 2013 #21 Del Skrevet 24. mai 2013 Flink du er!! Deilig å være kvitt søtsuget! Det er jo rene h****** når man sitter med det hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 25. mai 2013 Sitter her i treningstøyet... prøvde meg på Jiliians Yoga Meltdown level 1, istedetfor shreden som jeg kanskje kunne gjennomført, men som jeg bare ikke hadde overskudd til idag. Lite energi, føler meg litt tappet. Grinete baby tar på.. Vel, jeg startet ut med yogaen, men var så lite motivert, sliten og "kosesyk" for sofa og noe godis, og når kroppen min var like mye futt i som en dvask fiskebolle, så takka jeg for meg selv etter 3 minutters yoga.. I guess it was not ment to be idag! Kjenner jeg er ganske stiv i skuldre/nakke, og at trening i dag kunne gjort vondt verre.. Men savner den deeeilige følelsen etter trening da. Blir nok bra i morgen! Nå har jeg bare SÅÅÅ lyst å lage noe rå kakao godis... mmmmmmmmm... må være lov å kose seg litt en lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. mai 2013 #23 Del Skrevet 25. mai 2013 Kroppen trenger jo litt hvile fra trening iblant også, så sikkert helt greit med en dag fri så kroppen din får restituert seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #24 Del Skrevet 26. mai 2013 Deilig med fri igår ja... jeg var sånn sovetrøtt-tung, så det ble litt vanskelig å tvinge seg til noe. Men idag... Dag 5 herlig formiddagsøkt for en gangs skyld... 95 % guff.. buuuurn i lårene på utfall og skuldrene på ene øvelsen. Fikk pulsen godt opp i kondisen også. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 26. mai 2013 #25 Del Skrevet 26. mai 2013 Så utrolig flink du er! Jeg prøvde meg på 30 day shred for en stund siden, og hadde et mildt sagt ræva utgangspunkt. De første dagene klarte jeg ikke gjennomføre, eller "jukset" slik at jeg klarte å gjennomføre. Jeg kommer meg svært sjelden på Elixia, så jeg vurderer å begynne igjen, men jeg er redd for ikke å få resultater. Det er jo veldig eksplosiv trening sånn sett, man gjør mye, men er redd det er litt lite Jeg ble ihvertfall utrolig motivert av denne dagboken, så jeg følger med litt til, så kanskje du har klart å motivere meg nok?! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mai 2013 #26 Del Skrevet 26. mai 2013 Flink! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. mai 2013 #27 Del Skrevet 26. mai 2013 Flink! Jeg tror problemet med 30 days er at den ikke tar høyde for at kroppen skriker etter hviledager. Det er ekstremt vanskelig å gjennomføre slike treningsopplegg når man ikke får nok restutisjon. Jeg også blir veldig tiltrukket av "bare 30 minutter, det klarer du!"-attituden, men har alltid falt av. Og siden du har unge i tilegg kan man jo banne på at det blir mange dager med liten motivasjon.. Men det burde nok gå bra om du går inn for det! Skader ikke med en liten pausedag innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #28 Del Skrevet 27. mai 2013 Så utrolig flink du er! Jeg prøvde meg på 30 day shred for en stund siden, og hadde et mildt sagt ræva utgangspunkt. De første dagene klarte jeg ikke gjennomføre, eller "jukset" slik at jeg klarte å gjennomføre. Jeg kommer meg svært sjelden på Elixia, så jeg vurderer å begynne igjen, men jeg er redd for ikke å få resultater. Det er jo veldig eksplosiv trening sånn sett, man gjør mye, men er redd det er litt lite Jeg ble ihvertfall utrolig motivert av denne dagboken, så jeg følger med litt til, så kanskje du har klart å motivere meg nok?! Lykke til videre Tusen takk Føler meg ganske flink igrunn! Det er som Jillian sier, å sette kroppen ut for stress skaper forandring. Jeg ble motivert av det, for man føler gjerne at man er stuck i en eller annen livsstil/vekt/energi og ikke kan forandres, men nå ser jeg såå klart hvilke muligheter det er for meg. Man må bare trykke på knappene, bare gjøre det. Gjør som meg, og shred!! Kanskje du kan ha 30 day shred over 60 dager med trening annenhver dag? Ta masse bilder, benytt anledningen til å spise sunt og du kommer til å se og føle forandring!! Jeg heier på deg! Flink! :D :D Thank you, thank you!! Flink! Jeg tror problemet med 30 days er at den ikke tar høyde for at kroppen skriker etter hviledager. Det er ekstremt vanskelig å gjennomføre slike treningsopplegg når man ikke får nok restutisjon. Jeg også blir veldig tiltrukket av "bare 30 minutter, det klarer du!"-attituden, men har alltid falt av. Og siden du har unge i tilegg kan man jo banne på at det blir mange dager med liten motivasjon.. Men det burde nok gå bra om du går inn for det! Skader ikke med en liten pausedag innimellom Takk for skryt! Egentlig synes jeg det er ganske lett å motivere meg, for hodet er allerede innstilt på at idag er det trening. Og det er bare å skru på play på mac-en og slavisk gjennomføre det Jillian forteller meg. Just do it! (altså at man ikke trenger å planlegge trening og tenke selv, bare gjøre det) Tror faktisk at det er bedre å ta pausedager for å yte bedre de dagene man trener, enn å gå litt halvveis hver dag og brenne seg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #29 Del Skrevet 27. mai 2013 Dag 6: Gjennomført på lavenergi etter kl 21... absolutt for sent for trening for min smak, men hva gjør man vel ikke for å glede en streng trener (Jillian). (neida, gjorde det faktisk for meg selv...) Gjennomført noe juksende på 75 %, but Hey, I did it!! Tuuung i kroppen nå, venter bare en dusj og så senga.. Prøvde forøvrig å shake meg en proteinsjokoshake (pulver og vann), men det var ikke godt. Drakk bare 2 slurker. @@@@ Merker forøvrig masse positive effekter av treningen, og gleder meg til å dokumentere med litt bilder osv. Skal ta bilder dag 10 og 20 og 30. Yeah!! Litt av grunnen til at jeg presset meg idag, var at jeg reiser vekk på 2 dagers jobbtur med fullt program og lite treningsmuligheter, og neste dag på langtur privat, også med reduserte muligheter (mangler nett osv). Skal uansett være aktiv, og prøve å få ialllfall 1 økt med hopp og sprett og armhevinger osv i helga. Så starter jeg dag 7 på tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. mai 2013 #30 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg trente annenhver dag da jeg tok shredden, noen ganger hadde jeg to dager med trening, andre to dager med pause, men aldri hver dag. Gikk ned 4.5 kilo. Så det går fint uten å gjøre det hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2013 #31 Del Skrevet 27. mai 2013 Du er veldig flink til å presse deg, det er bra disiplin altså! Går nok fint uten noen dagers trening, spesielt hvis du likevel skal være litt aktiv! Så får du dytte inn litt knebøy og sånt der du føler du har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 29. mai 2013 #32 Del Skrevet 29. mai 2013 Flink!! Imponert over at du setter i gang etter kl 21 om kvelden, altså! Veldig spent på bilder! Hvis du mente å legge dem ut her, da. Jeg holder fortsatt på med annenhver-dag-regimet, og nå har mannen kastet seg på også, så vi trener sammen når ungene har lagt seg. Da er det jo mye lettere å holde motivasjonen oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg trente annenhver dag da jeg tok shredden, noen ganger hadde jeg to dager med trening, andre to dager med pause, men aldri hver dag. Gikk ned 4.5 kilo. Så det går fint uten å gjøre det hver dag! Klart man kan komme i form uten å trene hver dag! hehe. Kjekt å høre at du har positive erfaringer. Trener du fast enda? Du er veldig flink til å presse deg, det er bra disiplin altså! Går nok fint uten noen dagers trening, spesielt hvis du likevel skal være litt aktiv! Så får du dytte inn litt knebøy og sånt der du føler du har mulighet Yes, det er lettere å presse seg når man følger et opplegg følger jeg. Har en plan Ble dessverre NULL nada trening på tur.. var slitsomt nok med shopping og mammarollen. Flink!! Imponert over at du setter i gang etter kl 21 om kvelden, altså! Veldig spent på bilder! Hvis du mente å legge dem ut her, da. Jeg holder fortsatt på med annenhver-dag-regimet, og nå har mannen kastet seg på også, så vi trener sammen når ungene har lagt seg. Da er det jo mye lettere å holde motivasjonen oppe. Blir fort borti 21 tida før jeg får tida føler jeg... og har fordøyd maten tilstrekkelig.. Så kjekt å trene med mannen! Hva trener dere for noe? aerobic foran pcen? hehe.. lurte jo på å legge ut bildene her, ja... får nå se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #34 Del Skrevet 4. juni 2013 Dag 7 gjennomført! Fikk et lite kick av energi rett etter trening nå, med varm kropp og god puls. Men den sank jaggu fort igjen, jeg er ganske sliten etter reis osv.. kom hjem sent igår og rett på jobb. huset flyter og har ikke pakket ut av kofferten enda. Men fornøyd med at jeg gjennomførte, ca 80 % innsats vil jeg si. hadde lite krefter idag og følte meg tung. Det føltes dessverre som om at det jeg vant dag 1-6 er forsvunnet, jeg følte meg bare så daff og tung og småfeit idag. Ferie er litt for mye kosekose Går nok bedre i morgen! Nå må jeg forte meg å få unna bittelitt husarbeid før jeg finner senga snart, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 4. juni 2013 #35 Del Skrevet 4. juni 2013 Klart man kan komme i form uten å trene hver dag! hehe. Kjekt å høre at du har positive erfaringer. Trener du fast enda? Ja, det var Jillian som fikk meg igang høsten 2011, og nå er trening en naturlig del av livet mitt. Har biltt sunnere, slankere, gladere og et helt annet menneske, egentlig, enn jeg var sommeren for to år siden. Trener kickboxing og jogging for det meste, men nå har jeg begynt med ny video, Insanity. (Ikke Jillian) Det er sinnsykt hardt, men også veldig gøy! Gjør ikke det hver dag heller, men det blir en del av treningsrutinene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. juni 2013 #36 Del Skrevet 5. juni 2013 Stå på Pasjonsblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #37 Del Skrevet 5. juni 2013 Dag 8: Done! oppimot 95 % idag... føltes som forventet mye bedre enn i går. Var bittelitt tungt å motivere seg, men det stod jo på planen så da var det bare å hoppe i det! Som belønning venter en deilig dusj med egenpleie og tenkte å ta på litt selvbruningskrem (ny decleor gradual tan greie) kjenner det i lårene, ryggen og skuldre/bryst nå,,, svetten renner! Girlpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. juni 2013 #38 Del Skrevet 5. juni 2013 Følger med her, eg! :D Syns du er kjempeflink! Eg har også 30 Day Shred, og prøvde den ut for *kremt* eitt års tid sidan.. Likte den godt, men eg trur eg måtte tatt kanskje 40 eller 50 Day Shred Eg har forresten også The Biggest Loser-trimdvd'en, men den har eg aldri prøvd ut.. Og The Biggest Loser- wiispelet..men har ikkje prøvd ut det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #39 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei og velkommen inn I guess you`re not that big a looser then! Jeg utfordrer deg herved på å prøve biggest looser dvd-en! Kanskje kjempegøy??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. juni 2013 #40 Del Skrevet 5. juni 2013 Eg er nok ikkje denne vekas Biggest Loser nei Hadde rykt ut med ein gong, hihi Eg skal finne den fram og tørke støv av den - kanskje blir eg inspirert?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå