Pasjonsblomst Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 6. juni 2013 Dag 9 Jambalaya!! God driv i dag, svetten spratt rundt meg Endelig oppe "på nivå"der var før ferien... men irriterende nok føler jeg at jeg har lagt bittelitt på meg på ferien. Kanskje ikke så unormalt. Lest litt om kettlebells idag, jeg kunne godt tenkt meg den treningen. elsker styrketrening! Men usikker på om de har det her jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #42 Del Skrevet 8. juni 2013 dag 10 done! Hoppa over fredagen og dro til nå på lørdag formiddag når jenta tok første luren sin. Uten frokost! (jeg altså). Det var utrolig tungt idag, både styrke og kondis. kanskje feil tidspunkt, for lite energi grunnet manglende mat osv? Men jeg gjorde det, og det føles skitbra!!! Nå toast med cottage cheese og sjokolademelk til PS: Jeg har plutselig fått så lyst å begynne med crossfit...!! Noen med erfaring herfra? (ohh ohhh i morgen er det level 2!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #43 Del Skrevet 9. juni 2013 Dag 11 første omgang av level 2 gjennomført! *pustpes* waaaaayyy tøffere enn level 1. både styrke og kondis og mage var tyngre, og sammenlagt ga det meg ENDA mer svette, masse hyyling og skriking... (type AAAAARRRGGG med sammenbitte tenner) og en rimelig høy puls. Nå etterpå føler jeg meg litt shaky, og tenker at jeg skal ha treningsfri i morgen! Men jeg gjennomførte, jeg er sterk!! ca 85 %, super innsats - men klarte ikke heeeelt tempo og måtte av og til følge Anita (letteste måte). Guuuri deilig å være ferdig for idag, nå er det en hel søndag foran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. juni 2013 #44 Del Skrevet 9. juni 2013 Da skal jeg følge deg også . Kettlebells er dødsgøy, crossfit ser også veldig gøy ut, har bare testet Elixia sin variant. Shred virker også litt gøy, men jeg er dødsdårlig på å trene hjemme, så tror ikke jeg gidder å late som jeg kan få til det. Hmmm. Du er kjempeflink i hvert fall, så gøy at du liker det så bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2013 #45 Del Skrevet 9. juni 2013 Du er så flink! Jeg likte ikke kettlebells. Syntes ikke jeg fikk noe særlig god trening ut av det, annet enn på baksiden av lår og legger. Husker jeg gikk som en kråke dagen etter timen, selv om jeg ikke var noe særlig støl. Brukte nok noen muskler som jeg ikke pleide, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 9. juni 2013 #46 Del Skrevet 9. juni 2013 Kommer an på instruktør og program kanskje? Min fyr er beintøff, så det tar over alt i tillegg til å være utfordrende på en annen måte enn vanlig styrke, bevegelighet og stabilitet, rett og slett vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 10. juni 2013 #47 Del Skrevet 10. juni 2013 Blir fort borti 21 tida før jeg får tida føler jeg... og har fordøyd maten tilstrekkelig.. Så kjekt å trene med mannen! Hva trener dere for noe? aerobic foran pcen? hehe.. lurte jo på å legge ut bildene her, ja... får nå se hvordan det blir! Ja, mannen har lett for å henge seg på når jeg begynner å trene, så vi har gympet til Jillians level 1. Men nå har knærne mine nektet å henge med på all hopp og sprett, så jeg må finne på noe annet. Mulig vi fortsetter med Jillian, bare at jeg gjør mer styrke mens mannen gjør cardio-delene. Kjempeimponert over innsatsen din, altså! Jeg har ikke turt å se på level 2, men kan tenke meg at det er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. juni 2013 #48 Del Skrevet 10. juni 2013 Så kult at du er i gang med Level 2! Bare vent til level 3, haha! Neida. Joda. Det morsomste med Jillian-videoer er at man merker veldig forbedring. Prøv å ta level 1 igjen når du er helt ferdig, feks. Så ser du hvor mye lettere det er! Jeg fulgte Anita MYE da jeg tok den, jeg kom jo fra et nivå sånn et sted under null på styrke, kondis og eh...alt. Så jeg syns du er superflink som bare gjør det innimellom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #49 Del Skrevet 11. juni 2013 Da skal jeg følge deg også . Kettlebells er dødsgøy, crossfit ser også veldig gøy ut, har bare testet Elixia sin variant. Shred virker også litt gøy, men jeg er dødsdårlig på å trene hjemme, så tror ikke jeg gidder å late som jeg kan få til det. Hmmm. Du er kjempeflink i hvert fall, så gøy at du liker det så bra også. Hvorfor er du dødsdårlig på å trene hjemme? Dersom du har en trener (Jillian) som sier gjør sånn og sånn og motiverer deg, blir det jo litt sånn som på Elixia? Har fremdeles lyst til å trene Kettlebells, men crossfit har jeg egentlig litt delte tanker om. Det virker litt voldsomt også! Takk for skryt Du er så flink! Jeg likte ikke kettlebells. Syntes ikke jeg fikk noe særlig god trening ut av det, annet enn på baksiden av lår og legger. Husker jeg gikk som en kråke dagen etter timen, selv om jeg ikke var noe særlig støl. Brukte nok noen muskler som jeg ikke pleide, ja... takk! hehe... typisk det! Hva med mage og rygg, skulle tro det også fikk kjørt seg? Mulig man må øve seg opp til en god teknikk for å få maksimalt utbytte, det er jo ofte sånt. Kommer an på instruktør og program kanskje? Min fyr er beintøff, så det tar over alt i tillegg til å være utfordrende på en annen måte enn vanlig styrke, bevegelighet og stabilitet, rett og slett vanskelig Klart crossfiten kommer heeeelt an på dette. Men gjort skikkelig så skal det jo være rimelig intens og tøff trening over kort tid som jeg har forstått. Går du ofte? Ja, mannen har lett for å henge seg på når jeg begynner å trene, så vi har gympet til Jillians level 1. Men nå har knærne mine nektet å henge med på all hopp og sprett, så jeg må finne på noe annet. Mulig vi fortsetter med Jillian, bare at jeg gjør mer styrke mens mannen gjør cardio-delene. Kjempeimponert over innsatsen din, altså! Jeg har ikke turt å se på level 2, men kan tenke meg at det er tøft! Så bra at mannen er med! Min er ikke typen til det, han synes det er best å le og tulle litt med meg når jeg holder på... leit med kneet, da må du finne tilpasninger! Du får finne noen cardioøvelser uten hopping, f.eks den der bokseøvelsen... Level 2 har enda mer hopping, og opp og ned, også i styrkedelen... brukte mye mer av kroppsvekten følte jeg! Så kult at du er i gang med Level 2! Bare vent til level 3, haha! Neida. Joda. Det morsomste med Jillian-videoer er at man merker veldig forbedring. Prøv å ta level 1 igjen når du er helt ferdig, feks. Så ser du hvor mye lettere det er! Jeg fulgte Anita MYE da jeg tok den, jeg kom jo fra et nivå sånn et sted under null på styrke, kondis og eh...alt. Så jeg syns du er superflink som bare gjør det innimellom!! Uff... Level 1 var gøy og jeg gledet meg, nå kjenner at jeg gruer meg litt til level 2--- fordi det føles litt hardere enn hva jeg klarer å levere for fullt. Men da har jeg noe å strekke meg etter, og mulighet for å se forbedringer. Prøver alltid å følge det vanskeligste ja, men når jeg blir dausliten så blir det automatisk litt mindre utfall og power inn i det. Tusen takk for skrytet! '''''''''' Rimlig tung i kroppen i går, særlig rumpe, fremside lår og skuldre - også veldig tung i kroppen da jeg våknet i dagmorges/nå. tydelig at noen muskler er brutt ned og bygges nå opp igjen. Jeg fryyyyder meg innvendig når jeg tenker på det, til tross for midlertidig energifrafall. Ingen trening i går, bevisst treningsfri. I kveld har jeg besøk/dårlig tid, så jeg lurer på om jeg ikke venter til i morgen med dag 12- noe som er helt greit egentlig- får hentet meg skikkelig inn etter den første level2 "nedbryteren". Men som sagt: jeg liker at jeg kjenner det, for da vet jeg at det har en effekt! P.S: Tror kanskje jeg trenger litt motivasjon til å klare å holde opp trykket disse første level 2 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 11. juni 2013 #50 Del Skrevet 11. juni 2013 Du er skikkeleg flink altså! Eg prøvde berre nokre få dagar med 30 Day Shred i fjor, og eg måtte ta det lettaste heeeile tida Aldri i verda om eg hadde klart å følge ho sprekaste! Håper du står på vidare, for det er motiverande å lese kor sprek du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #51 Del Skrevet 12. juni 2013 Dag 12 Fikk på meg treningsklær og sko... og måtte skikkelig psyke meg opp og mobilisere kreftene mine i en litt sliten kropp - etter jobb og en overtrøtt unge på kvelden... DONE! Am I hot, or is it just me? Level 2 får virkelig frem svetten! Gikk vel kanskje hakket bedre idag enn første gang, brant ikke så mye i musklene og ble ikke så pumpa i kondisen. Dvs jeg trakk pusten skikkelig tungt og lenge etter at jeg var ferdig og sank sammen i uttøying på gulvet. Knallfornøyd med å være ferdig!! Og nå skjelver kroppen min... kjenner det i lårene, fremme på skuldrene, magen... allerede. level 2 er så mye mer effektiv foreløpig! Ca. 90 % idag, rimelig fornøyd med innsatsen ja... klarte stort sett å følge Natalie. (det tyngste). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 12. juni 2013 #52 Del Skrevet 12. juni 2013 Kjempeimponerende at du klarer å gjøre det tyngste når du har en sliten dag! BRA jobba!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. juni 2013 #53 Del Skrevet 13. juni 2013 Wow! Du er flink altså...Leste om 30 days skred i dagboka til Belle, så jeg har hengt meg på. Bare kommet til dag 5 enda, og har ikke fått trena på et par dager. Babyen vekker meg hver time hele natta nå, så energien er søren meg ikke på topp. Omtrent null søvn siste døgna... Lurer på om jeg burde trene Level 1 litt lengre jeg, til jeg syns jeg mestrer det kjempebra, før jeg hopper over til Level 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #54 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Kjempeimponerende at du klarer å gjøre det tyngste når du har en sliten dag! BRA jobba!! Thank you! Blir veldig fornøyd selv av å prioritere meg selv og treningen.. Wow! Du er flink altså...Leste om 30 days skred i dagboka til Belle, så jeg har hengt meg på. Bare kommet til dag 5 enda, og har ikke fått trena på et par dager. Babyen vekker meg hver time hele natta nå, så energien er søren meg ikke på topp. Omtrent null søvn siste døgna... Lurer på om jeg burde trene Level 1 litt lengre jeg, til jeg syns jeg mestrer det kjempebra, før jeg hopper over til Level 2? Takk så mye! Og så gøy da, trives du med opplegget? Null søvn høres slitsomt ut, man må nesten få til et minimum før en har overskudd til å trene så hardt. hvor gammel er babyen din? Synes absolutt du kan holde på med level 1 lengre enn 10 dager, særlig om du er litt av og på og bruker litt tid på å komme inn i det igjen. Du er skikkeleg flink altså! Eg prøvde berre nokre få dagar med 30 Day Shred i fjor, og eg måtte ta det lettaste heeeile tida Aldri i verda om eg hadde klart å følge ho sprekaste! Håper du står på vidare, for det er motiverande å lese kor sprek du er! Aldri si aldri i verda da! Kroppen forandrer seg jo faktisk med trening, slik at også du hadde klart!! Kanskje du må prøve på igjen nå og se hvordan det går??? ****** Grei form i går, ikke såå tung og gangsperr, kjente det mest i skrå høye magemuskler av alle ting. meeeennn i går kveld kjente jeg en gryende forkjøelse på gang, slik at jeg helst tenker jeg bør slappe av i kveld. litt tung i kroppen og kriblen i beina og slikt, ikke helt i slag! søren! Endret 14. juni 2013 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 15. juni 2013 #55 Del Skrevet 15. juni 2013 Takk så mye! Og så gøy da, trives du med opplegget? Null søvn høres slitsomt ut, man må nesten få til et minimum før en har overskudd til å trene så hardt. hvor gammel er babyen din? Synes absolutt du kan holde på med level 1 lengre enn 10 dager, særlig om du er litt av og på og bruker litt tid på å komme inn i det igjen. Har trena 6 av de siste ti dagene, så tror jeg holder på med Level 1 hele juni...Fikk så veldig vondt i leggene etter treningsøkta i går. Han er 8 mnd, tror nok det er noen tenner på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #56 Del Skrevet 17. juni 2013 Har trena 6 av de siste ti dagene, så tror jeg holder på med Level 1 hele juni...Fikk så veldig vondt i leggene etter treningsøkta i går. Han er 8 mnd, tror nok det er noen tenner på vei... kjempelurt å legge et GODT grunnlag med level 1. En trenger det nemlig til level 2, det er mye mer guff der! Ikke bare bare med disse tennene... håper søvnen tar seg opp hos begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #57 Del Skrevet 17. juni 2013 DAG 13 Gjennomført, med max 70 %. Vært sår i halsen og lettere slakk siden torsdag, og med vilje ikke trent hele helga. Orket ikke heller. Men idag kjenner jeg meg myyye bedre, nesten god. Og fant ut at jeg ville og orket trening. Men kl 21 på kvelden etter en lang dag med jobb og hjem og barn, og rett etter noen mindre energiske dager... så var det jaggu ikke så mye puff i meg. Pluss jeg ville ikke presse meg heller, litt "redd" for at halsen skal bli verre igjen hvis jeg stresser kroppen nå. Anyway, etterhvert som jeg ble varm og god (gjett om!) så kjentes det kjempedeilig! Salg og trøtt i kroppen nå, men må jo dusje og greier først. Og henge opp klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #58 Del Skrevet 19. juni 2013 Dag 14 Done, og det med 95 % innsats!! Wow! I am a machine! Pust pes svett og stønnnn!! hardt arbeid. Idag følte jeg før jeg gikk igang: POWER.. gi alt! Og gjorde det Treningsfri i går grunnet jobbgreier. Synes det er greit å ha nok med hviledager på level 2, for å kunne gi full guff. Tror kanskje jeg trener torsdag også, og så hviledag fredag. Det passer jo fint )) Endelig var level 2 litt greiere, kroppen har tilpassa seg litt. Yes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 20. juni 2013 #59 Del Skrevet 20. juni 2013 Så superflink du er! Har ikke fått trent mer enn 7 dager jeg..Plutselig fikk jeg noen skjærende smerter i leggene da jeg gjorde cardio-øvelsene. Ble bare mer og mer vondt, som om det var glasskår inni der. Klarte nesten ikke gå etterpå. Fikk streng beskjed av gubben om å ta det med ro, for vondt i leggene av trening er visst ikke til å tulle med. Han babla om beinhinnebetennelse og greier. Skal prøve til uka igjen, kanskje gjøre noe annet enn jumping Jacks. Var det som gjorde mest vondt... Så ufattelig kjipt da jeg endelig hadde kommet i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2013 #60 Del Skrevet 20. juni 2013 Det var jumping jacksene som tok knekken på meg også! Kjentr det noe helt sykt både bak i leggen og foran på skinnleggen - og da tenker jeg beinhinnebetennelse med en gang. Men du er sykt flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå