Gå til innhold

Potensiell kjæreste flyttet tilbake til USA...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fantastisk jente som jeg faktisk ser på som en potensiell kjæreste. Problemet er bare at denne jenta er utvekslingsstudent og flyttet tilbake om 1 mnd. Hun bor i USA. Burde jeg avslutte det nå før jeg blir hodestups forelska?

Anonym poster: 8b84573b413fc08ff0b03ce82523ed37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du velger å avslutte det får bli ditt valg, men jeg ville vært sammen med henne den siste tiden å hatt det gøy sammen :rodmer: Syns hun det samme om deg?

AnonymBruker
Skrevet

Oi, der har jeg vært selv med den forskjell at jeg var utvekslingsstudenten. Det er utrolig kjipt når man treffer noen som det klaffer så bra med og samtidig så kjipt at oppholdet i utgangspunktet er tidsbegrenset for den som er på utveksling. For vår del gikk det bra en stund, vi var vel sammen nærmere 3 år etter at jeg flyttet hjem igjen, vi klarte dessverre ikke å pensle livene våre inn på felles bosted og fremtid. Men for all del, det er ikke umulig, man må bare være mye flinkere til å planlegge felles bosted og være motivert for at dere ønsker å være sammen. Man må gå 100% inn for avstandsforhold, hvis ikke fungerer det ikke.

Anonym poster: c7988728e33e670e0d04864480c1d5a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, der har jeg vært selv med den forskjell at jeg var utvekslingsstudenten. Det er utrolig kjipt når man treffer noen som det klaffer så bra med og samtidig så kjipt at oppholdet i utgangspunktet er tidsbegrenset for den som er på utveksling. For vår del gikk det bra en stund, vi var vel sammen nærmere 3 år etter at jeg flyttet hjem igjen, vi klarte dessverre ikke å pensle livene våre inn på felles bosted og fremtid. Men for all del, det er ikke umulig, man må bare være mye flinkere til å planlegge felles bosted og være motivert for at dere ønsker å være sammen. Man må gå 100% inn for avstandsforhold, hvis ikke fungerer det ikke.

Anonym poster: c7988728e33e670e0d04864480c1d5a0

Får jeg spørre hvor lenge dere var sammen da du var på utvekslingen? :)

Anonym poster: 8b84573b413fc08ff0b03ce82523ed37

• Liker 1
Skrevet

I am a free spirit, and if my heart says fly then I fly.

Hvorfor ikke se hvor ting utvikler seg?

US er US, men vi lever i 2013.

Tenk om det er den store kjærligheten?

Go for it.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...