Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg vet at jeg har driti meg ut. Jeg skammer meg, har dårlig samvittighet og føler meg helt ræva, men trenger likevel å få luftet tankene litt.

Jeg hadde en kjæreste som det varte en stund med og det ble slutt for 1-2 mnd siden. Jeg har prøvd å komme meg over det og har funket ganske greit til nå. Vi hadde null kontakt men begynte å få den litt tilbake nå de siste 2 ukene. Imellom tiden når det var slutt med meg å x, så ble jeg kjent med en annen som jeg kaller y. Vi fant tonen med engang og jeg er utrolig glad for at jeg har blitt kjent med ham.

Både y og x, er interessert i fotball og driver med det i fritiden. De spilte på forskjellige lag, men nå har x startet på samme lag som y. Y vet at jeg var sammen med x, men vi var fortsatt gode venner. Så vi startet å møtes i fritiden, vi har kysset og hatt sex. Vi har vel aldri pratet om hva vi er/hvor vi står. Y har sagt at han ikke har ordentlige følelser fordi han er den typen som bruker lang tid på å få dem. Så da er det vel ikke noe følelser fra hans side da, men det er vel noe.

Siden jeg har fått kontakt med x igjen, så har han spurt om å møtes ofte, men jeg møtte han ikke før idag. Jeg møtte han for å prate, fordi han ville det. Vi pratet litt om kanskje ting kunne ha funket osv. Dum som jeg var så kysset vi og hadde sex.

Jeg har fortsatt sterke følelser for min x, men jeg vet ikke om det kunne ha funket igjen. Jeg vil prøve, men samtidig så er jeg usikker.

Jeg begynner å se om det kanskje kan være noe med y, fordi vi har så god kjemi og er gode venner og alt det der, men jeg vet ikke ..

X og y har nettopp blitt kjent pga fotballgreiene. Så er det det jævlige da. X vet ikke at jeg har hatt sex med y og Y vet ikke at jeg hadde sex med x idag.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil beholde begge, men selvfølgelig går det ikke. Jeg må velge en, men saken er at jeg har gjort noe dumt mot de begge og hvis de får vite hva jeg har gjort, mister jeg dem begge.

Jeg vet jeg må fortelle sannheten, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har rotet meg i noe drit og jeg vet ALT er min feil. Jeg er syndebukken og det er ikke noe synd på meg i det hele tatt.

Men hva skal jeg gjøre? Noen tips?

Jeg tåler frekke kommentarer og tilbakemeldinger her, jeg vet det. Jeg er en dritt.

Anonym poster: 3623ffb69f7e20f68f259b88a1337913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luxus problem!

AnonymBruker
Skrevet

Luxus problem!

Vet ikke helt med det .. føler meg som en drittsekk. Føler jeg må si noe, men vet ikke om jeg tør eller hva jeg burde gjøre i det hele tatt

Anonym poster: c07e7603ea4c4938472d91603aaf8434

Gjest Anonym
Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg vet at jeg har driti meg ut. Jeg skammer meg, har dårlig samvittighet og føler meg helt ræva, men trenger likevel å få luftet tankene litt.

Jeg hadde en kjæreste som det varte en stund med og det ble slutt for 1-2 mnd siden. Jeg har prøvd å komme meg over det og har funket ganske greit til nå. Vi hadde null kontakt men begynte å få den litt tilbake nå de siste 2 ukene. Imellom tiden når det var slutt med meg å x, så ble jeg kjent med en annen som jeg kaller y. Vi fant tonen med engang og jeg er utrolig glad for at jeg har blitt kjent med ham.

Både y og x, er interessert i fotball og driver med det i fritiden. De spilte på forskjellige lag, men nå har x startet på samme lag som y. Y vet at jeg var sammen med x, men vi var fortsatt gode venner. Så vi startet å møtes i fritiden, vi har kysset og hatt sex. Vi har vel aldri pratet om hva vi er/hvor vi står. Y har sagt at han ikke har ordentlige følelser fordi han er den typen som bruker lang tid på å få dem. Så da er det vel ikke noe følelser fra hans side da, men det er vel noe.

Siden jeg har fått kontakt med x igjen, så har han spurt om å møtes ofte, men jeg møtte han ikke før idag. Jeg møtte han for å prate, fordi han ville det. Vi pratet litt om kanskje ting kunne ha funket osv. Dum som jeg var så kysset vi og hadde sex.

Jeg har fortsatt sterke følelser for min x, men jeg vet ikke om det kunne ha funket igjen. Jeg vil prøve, men samtidig så er jeg usikker.

Jeg begynner å se om det kanskje kan være noe med y, fordi vi har så god kjemi og er gode venner og alt det der, men jeg vet ikke ..

X og y har nettopp blitt kjent pga fotballgreiene. Så er det det jævlige da. X vet ikke at jeg har hatt sex med y og Y vet ikke at jeg hadde sex med x idag.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil beholde begge, men selvfølgelig går det ikke. Jeg må velge en, men saken er at jeg har gjort noe dumt mot de begge og hvis de får vite hva jeg har gjort, mister jeg dem begge.

Jeg vet jeg må fortelle sannheten, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har rotet meg i noe drit og jeg vet ALT er min feil. Jeg er syndebukken og det er ikke noe synd på meg i det hele tatt.

Men hva skal jeg gjøre? Noen tips?

Jeg tåler frekke kommentarer og tilbakemeldinger her, jeg vet det. Jeg er en dritt.

Anonym poster: 3623ffb69f7e20f68f259b88a1337913

Hvem liker du, hvem vil du ha??? Virker jo som du har null grenser, har sex med en gang uten å tenke over noe, først han ene, så han andre...Ikke rart du er fucka i hodet!

SÅ LEI AV FOLK SOM LIGGER RUNDT MED ALT OG ALLE, FOLK SOM ALDRI KLARER Å VENTE LITT LENGER FØR DE SPRER BEINA! IKKE RART MAN IKKE KAN STOLE PÅ NOEN LENGER.

EGO SAMFUNNET PGA SÅNNE SOM DEG!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hvem liker du, hvem vil du ha??? Virker jo som du har null grenser, har sex med en gang uten å tenke over noe, først han ene, så han andre...Ikke rart du er fucka i hodet!

SÅ LEI AV FOLK SOM LIGGER RUNDT MED ALT OG ALLE, FOLK SOM ALDRI KLARER Å VENTE LITT LENGER FØR DE SPRER BEINA! IKKE RART MAN IKKE KAN STOLE PÅ NOEN LENGER.

Jeg å han ene er noe nytt, men vi har jo ikke fastslått at det faktisk er noe mellom oss. Dette skjedde før jeg fikk kontakt med xn min igjen. Jeg har følelser for han derfor gikk jeg på en smell, selvvalgt selvfølgelig, men likevel.

Nå prøver jeg bare å tenke på hva som funker i fremtiden.

Jeg vet jeg har gjort noe galt og legger meg helt flat. Det jeg gjorde kan ikke unnskyldes.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Du MÅ ikke fortelle noen av dem noe som helst, faktisk. Du og Y er vel ikke ekslusive og han har ikke engang følelser for deg og kanskje han bare liker å ha en å kose med uten at det noen gang vil bli mer. Du og X er ikke sammen lenger, så du kan ha sex med nøyaktig hvem du vil uten at han har noe som helst med det å gjøre. For alt du vet, så har X hatt sex med noen andre i mellomtiden og Y kan ha gjort det samme, uten å fortelle deg om det. De har ingen rett til å bli verken sure eller furtne. Men klart det, det blir vel litt komplisert om de begynner å bli venner i denne situasjonen, spesielt om du plutselig møter på de sammen. Bare tenk deg godt om. Kanskje ingen av de er rett for deg?

• Liker 11
Skrevet

Åh, skikkelig capslock-forbanna og greier!!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du MÅ ikke fortelle noen av dem noe som helst, faktisk. Du og Y er vel ikke ekslusive og han har ikke engang følelser for deg og kanskje han bare liker å ha en å kose med uten at det noen gang vil bli mer. Du og X er ikke sammen lenger, så du kan ha sex med nøyaktig hvem du vil uten at han har noe som helst med det å gjøre. For alt du vet, så har X hatt sex med noen andre i mellomtiden og Y kan ha gjort det samme, uten å fortelle deg om det. De har ingen rett til å bli verken sure eller furtne. Men klart det, det blir vel litt komplisert om de begynner å bli venner i denne situasjonen, spesielt om du plutselig møter på de sammen. Bare tenk deg godt om. Kanskje ingen av de er rett for deg?

Egentlig så er det du sier helt sant, men likevel har jeg skyldfølelse. Jeg vet ikke helt om noen av dem er den rette for meg, men det er så vanskelig å gi slipp ivertfall på xn min .. og Y kunne faktisk det ha blitt noe bra med, tror jeg - men har litt tvil der og.

Jeg tror ikke X vil få vite at jeg har hatt sex med Y og omvendt, med mindre jeg forteller dem det. Y synes det er ok at jeg hadde sex med X, siden han var xen min, men det var jo før .. Han vet jo ikke helt om det idag.

Så du mener at jeg ikke burde fortelle noen av dem det, også bare se hva som skjer videre? Fordi xn min og jeg har ikke bestemt oss for å prøve igjen, bare snakket lett om det. Først ville jeg bare ta det som det kommer, men er usikker på om jeg er ''pliktet'' til å si noe.

Tusen takk for svar, hjelper så utrolig mye!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor denne forbaskede bekjennelsestrangen?

Verken x eller y har vel noe med hvem du ellers har sex med?

Anonym poster: e33946d6411e039396fb056ab1f10dba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor denne forbaskede bekjennelsestrangen?

Verken x eller y har vel noe med hvem du ellers har sex med?

Anonym poster: e33946d6411e039396fb056ab1f10dba

Fordi jeg vet ikke helt hvor jeg står med Y, men han hadde nok ikke ville fortsatt å ha kontakt med meg om han vet at jeg hadde sex med xn. X vet jeg ikke om hadde taklet at jeg har hatt sex med lagkameraten hans

Gjest murre
Skrevet

Nøyaktig det jeg tenkte!!!

Gjest Anonym
Skrevet

Når man har sex sånn, før man vet noe, vet man sjelden noe senere og! Man blir selvsagt FORVIRRA!

"Jeg hadde plutselig sex med han, men vet ikke hva jeg føler altså....Så hadde jeg sex med han, men kanskje jeg liker han bedre , men vet ikke altså".

FORBANNA PISSKVINNFOLK!!!

Derfor lønner det seg å VENTE med sex, jeg gjentar VENTE!

Fremmedord i dagens samfunn der ALT skal skje NÅ!!!

AnonymBruker
Skrevet

Når man har sex sånn, før man vet noe, vet man sjelden noe senere og! Man blir selvsagt FORVIRRA!

"Jeg hadde plutselig sex med han, men vet ikke hva jeg føler altså....Så hadde jeg sex med han, men kanskje jeg liker han bedre , men vet ikke altså".

Det var greit med Y helt til xn min kom inn i bildet igjen. Såee ..

Gjest Anonym
Skrevet

Det var greit med Y helt til xn min kom inn i bildet igjen. Såee ..

Hadde du VENTET med å spre beina, hadde situasjonen vært en annen. Men nå har du havnet i ei smørje som du kan takke deg selv for!

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere hva GNUP blir baklengs?

Anonym poster: 2818607c4e39a3d0b0bf7f176e641d66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du VENTET med å spre beina, hadde situasjonen vært en annen. Men nå har du havnet i ei smørje som du kan takke deg selv for!

Ja, har ikke sagt noe annet :)

Skrevet

Er du kjæresten hennes eller? Skulle nesten tro det slik som du agerer. Jeg får bilder i hodet, og de er ikke flatterende.

Gjest Anonym
Skrevet

Er du kjæresten hennes eller? Skulle nesten tro det slik som du agerer. Jeg får bilder i hodet, og de er ikke flatterende.

Du forstår tydeligvis ikke. Nei, jeg er ikke kjæresten, men sint på at samfunnet har blitt slik at mange ikke legger noe i sex lenger. Det bare skjedde liksom, med han og han, så spør de etterpå hva de selv føler..hva de tror han eller han føler. Ingen har noen grenser lenger, det er "normalt" at ei jente har x-antall sex partnere før hun har fylt 20, med budskapet : "så lenge DU har det gøy og koser deg, hvorfor ikke"? Ingen tenker på andre enn seg selv lenger. Har man sex med en fyr, eller dame, går det noen dager, og samme personen har sex med en annen. Jeg synes det er TRIST!!!

Skrevet

Jeg.. orker ikke helt å kjefte deg opp. Tror du føler deg dritt nok fra før av..

Kan heller fortelle deg hva jeg mener du burde gjøre (eller.. ville selv ha gjort..)..

Først og fremst - du behøver ikke fortelle dem det. Du er, på "papiret", singel, og kan i utgangspunktet "gjøre hva du vil". Sånn sett. Selv om det kanskje ender opp i ei skikkelig smørje..

Deretter vil jeg råde deg til å prøve å finne ut hvem du vil prøve noe videre med - om det i det hele tatt er aktuelt med noen av dem, og ikke ha sex med verken den ene eller den andre i mellomtiden (da blir smørja bare enda større.)

Lykke til.

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

Du hadde ikke vært aktuell for meg for å si det sånn! Liker at damer kan være mer selektive, og som kan vente før de har sex med en fyr de ikke aner hva de vil med. Jeg er sånn selv også. Ligger ikke med hvemsomhelst, selv om jeg er mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...