AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 En kollega snakket i dag om athan ringer gratis til hele verden med en app som heter sotfphones. Jeg skjønte ikke bæret av hva han snakket om og håper noen her inne hadde giddet å prøve å forklare det for en uteknisk kvinne. Det jeg først og fremst lurer på er om det virkelig ER gratis, eller om det faktisk er noen skjulte kostnadder? Kan man ringe hvem som helst eller må mottakeren av samtalen ha samme app? Kan man ringe til fasttelefon i Norge? Kan man ringe spesialnummer i Norge? Anonym poster: 09bc2e191019638c0bf18c72720485a9
petterm Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Softphone betyr vanligvis at man har en programvare på PC eller evt. smartphone som erstatter et fysisk apparat. På en smartphone bruker man trådløst nett eller datanett for å koble seg opp mot enklere annen sentral. Jeg kjenner ikke til softphones der all ringing er gratis. Telio har f.eks. softphone, men man må abbonere på en tjeneste for å bruke den. Da kan man ringe en del fasttelefoner i inn- og en del utland uten ytterligere kostnader,men samtaler til mobil og spesialnummer koster penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå