Lykke77 Skrevet 21. mai 2013 #1 Del Skrevet 21. mai 2013 Hei vi har reservert 2 turer. En til Hurghada i Egypt. ( på et hotell rett ved sjøen, og bassenger med 16 vannsklier) og en tur til Side i Tyrkia, også ved havet og basseng med et par vannsklier. Vi er en familie på 5. En på 2, 8 og 11 år. Men vi er litt usikre på hva vi skal velge. Prisen er det samme. Men hva er det tryggeste, praktiske og hyggeligste stedet å dra? Det er startour som har reisen til Egypt, de skriver masse aktiviteter for barn i alle aldre. Har reist med de før og var fornøyd. Solar har reisen til Tyrkia, men de har jeg aldri reist med før. Noen som har noen tips og erfaringer å dele? Vil gjerne at de 2 eldste skal få ha litt aktiviteter i nærheten slik at de slipper å ligge på stranden og ved bassenget i mange dager. Blir veldig glad for svar, da vi må bestemme oss veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 21. mai 2013 #2 Del Skrevet 21. mai 2013 Da hadde jeg valgt star tour til Tyrkia. Blue village Pacha bay. Flott anlegg med bra aktiviteter for barna. God mat, super underholdning og nok av utflukter å være med på. Det betyr at jeg hadde avbestillt begge alternativene dine. Egypt for at jeg er skeptisk til at turister blir bortført og det andre selskapet har jeg aldri hørt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke77 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2013 Sorry skulle være solia. Er ikke så mange turer som er igjen. Så det blir en av de turene. (Høstferie) Men takk for svar, tror kanskje det blir Tyrkia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 21. mai 2013 #4 Del Skrevet 21. mai 2013 Om selskapet er Solia så hadde jeg valgt det alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke77 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2013 Takk for svar. Har du reist med de før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 22. mai 2013 #6 Del Skrevet 22. mai 2013 Har ikke reist med Solia selv men har sett deres turbusser i utlandet flere steder og har snakket med folk som har brukt de. Har aldri hørt noen klager så jeg har ingen motforestillinger mot å reise med de selv . Eneste er at jeg synes de ofte ligger over i pris i forhold til f.eks. Star tour som ofte har veldig gode tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #7 Del Skrevet 22. mai 2013 Du velger to av de verste landene man kan reise til, sett bort ifra krigsherjede land. Anonym poster: 01157c5ea372f02a82eb25936b014879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 22. mai 2013 #8 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg ville også ha valgt Tyrkia fordi Hurghada ikke er noe koselig i seg selv. Tyrkia er et flott sted for ferie både med og uten barn (de er jo veldig glad i barn, da!), god mat, fine strender. Så ikke hør på de som kommer med sure oppgulp om Tyrkia. Egypt er også et fint land med masse utflukter og aktiviteter, men da ville jeg ha valgt Sharm El Sheikh istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå