Gå til innhold

Trekantdrama på t-banen, jeg, "typen" og dama hans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt t-banen ikveld, og satt i midtgangen, der man sitter med ryggen til vinduene.

Jeg sitter på ene siden, og plutselig kommer "typen" min på med en dame. Jeg ser at de skal til å sette seg ned overfor meg. Dama han er sammen med setter seg, og han blir stående å måpe litt da han ser at de må sitte rett overfor meg.

Jeg reagerer sånn på ansiktsuttrykket hans at jeg ikke klarer å si hei, og skjønner at det er noe galt.

Han setter seg ved siden av dama han er med, og hun setter seg godt inntil han og holder han i hånden.

Så begynner hun å kysse han og holder rundt han og gir han en klem...Han unngår blikket mitt, og jeg sitter der og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Er i sjokk, og klarer ikke bevege meg, fordi jeg føler jeg kommer til å bryte sammen når som helst.

Holder igjen tårene og syns turen er ulidelig lang.

Til slutt går de av og jeg blir bare sittende paralysert mens t-banen bare kjører og kjører, og folk går av og på.

Til slutt er jeg på endestopp et sted, og går av og virrer rundt. Går inn i en skog og legger meg ned og gråter og er helt fortvila.

Denne "typen" er en jeg nylig har fått et forhold til. Trodde vi var på vei til å bli kjærester, og vi har hatt sex og alt...

Jeg ble kvalm av det hele ... aner ikke hvem denne damen han var sammen med er, men tydeligvis en kjæreste???

Hva skal jeg gjøre???

Anonym poster: 9677cef8f51f65d7bdba0564b7f0a524

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ingen vei utenom KG-mantraet: Dump ham! Jeg ville strengt tatt ikke tatt bryderiet å gi ham beskjed heller, bare droppet noen som helst kontakt med fyren.

Anonym poster: a76792648ab780fa34eb3a1a01ab7351

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis misforstått "forholdet" deres. Enten brukte han deg kun for sex mens han lette etter andre damer (dere hadde altså ikke noe seriøst forhold), eller så har han vært utro mot kjæresten sin med deg

Anonym poster: 186074efbc0c6890e43ac79b412bda4f

• Liker 6
Gjest Ny mann
Skrevet

Jeg satt t-banen ikveld, og satt i midtgangen, der man sitter med ryggen til vinduene.

Jeg sitter på ene siden, og plutselig kommer "typen" min på med en dame. Jeg ser at de skal til å sette seg ned overfor meg. Dama han er sammen med setter seg, og han blir stående å måpe litt da han ser at de må sitte rett overfor meg.

Jeg reagerer sånn på ansiktsuttrykket hans at jeg ikke klarer å si hei, og skjønner at det er noe galt.

Han setter seg ved siden av dama han er med, og hun setter seg godt inntil han og holder han i hånden.

Så begynner hun å kysse han og holder rundt han og gir han en klem...Han unngår blikket mitt, og jeg sitter der og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Er i sjokk, og klarer ikke bevege meg, fordi jeg føler jeg kommer til å bryte sammen når som helst.

Holder igjen tårene og syns turen er ulidelig lang.

Til slutt går de av og jeg blir bare sittende paralysert mens t-banen bare kjører og kjører, og folk går av og på.

Til slutt er jeg på endestopp et sted, og går av og virrer rundt. Går inn i en skog og legger meg ned og gråter og er helt fortvila.

Denne "typen" er en jeg nylig har fått et forhold til. Trodde vi var på vei til å bli kjærester, og vi har hatt sex og alt...

Jeg ble kvalm av det hele ... aner ikke hvem denne damen han var sammen med er, men tydeligvis en kjæreste???

Hva skal jeg gjøre???

Anonym poster: 9677cef8f51f65d7bdba0564b7f0a524

Det var utrolig synd at du måtte lide deg gjennom å se på de så lenge. Du må jo bare belage deg på og ikke ha noe med han å gjøre. Ta tida til hjelp, og vær lei deg, så går det over etterhvert.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær glad for at dere ikke ble sammen, var sammen lenge, fikk barn osv. Vær glad for at du allerede nå vet at han er en drittsekk ;) Du fortjener noe mye bedre, finn deg en ny fyr, en du kan stole på.

Jeg ville heller ikke sagt i fra at det er slutt, det skjønner han sikkert, og tar han kontakt så ignorer han eller si i fra da at det er SLUTT! ;)

Anonym poster: 3952bb26601ec8bdf6a5b45763311e8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det beste rådet som ingen vil følge - move on og ikke se deg tilbake.

Anonym poster: 41382c38fd6bb6b40ccaf3b727df8fe1

Gjest Svampebob1
Skrevet

Han der er ikke verdt noe som helst..

Vær glad til at du oppdaget det så tidlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg og han er 30.

Dama så ut som om hun var 20.

Anonym poster: a80465ab91c15d17cca1e0f38cf82759

AnonymBruker
Skrevet

Så sykt! Har du hørt noe fra han?

Bra du fikk vite hvordan han er før det ble noe seriøst!

Anonym poster: 4fd714b7c536dfd95d792e4a07ef4d61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er alle menn desverre. Håper det går bedre med deg!

Anonym poster: 9d568c2acc706e9312fac4ae41ad4421

• Liker 1
Skrevet (endret)

Burde gjort det klart at dere to hadde noe på gang, da du satt der. Stakkars dame (begge to that is).

Endret av markj
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og han er 30.

Dama så ut som om hun var 20.

Anonym poster: a80465ab91c15d17cca1e0f38cf82759

Synd du måtte oppleve dette :klemmer:

Hadde dette vært meg ville jeg skjelt ut mannen og sørget for at damen fikk vite hvordan han holdt på. Ærlig talt!

Anonym poster: 61399009fe960484fe110d43889ccc70

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg. Den beste hevnen du kan gi, er å ikke vise han at du bryr deg. Ikke kontakt han under noen omstendigheter!

Det beste slike menn vet, er at damene de lurer trill rundt skal bli forbannet og bitter. Slikt styrker det mannlige player egoet..

En vakker dag kommer du til å oppleve at han kommer krypende tilbake til deg, og da skal du bare trø han skikkelig ned i søla og avvise han ;)

Eventuelt kan du jo ødelegge det nåværende forholdet hans, ved å sende over bevismaterialer til kvinnfolket. Men du risikerer da at det kan bli bråk..

Anonym poster: 1c02d0df87dd9adfcf9a5e019d0de508

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På en annen side TS, så fortjener de kanskje hverandre :) ?

Han er iallefall i god standt til å bedra kvinner, så dette vil han trolig fortsjette med..

Vær glad du ikke er den kvinnen han er sammen med nå, for kanskje var du bare en del av et sidesprang.. Noe kvinnen sannelig skulle ha visst!

Anonym poster: 1c02d0df87dd9adfcf9a5e019d0de508

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tatt telefonen om han hadde ringt igjen. Faen, for en dust. Skjell han ut!!

Anonym poster: 36efc5ce943169c6816888c363d51cc9

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er alle menn desverre. Håper det går bedre med deg!

Anonym poster: 9d568c2acc706e9312fac4ae41ad4421

Dårlige erfaringer med menn?

Nei, ikke alle menn er drittsekker ;)

Begynner å bli litt smålei av "alle menn er sånn og sånn" og "alle kvinner er sånn og sånn".. Må være mulig å skrive NOEN i stedet for ALLE.

Anonym poster: 00376b97c510ac80f70f2273c0278ea0

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Sykt bra. Og herregud til drittsekker det er i Oslo.

Skrevet

Huff stakkars deg TS. Du får en klem herfra :) kan ikke annet enn å påpeke det andre allerede har sagt, vær glad du oppdaget det så tidlig. Og vær glad du er kvitt han, selvom det svir akkurat nå. Håper du får lagt dette bak deg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...