Gjest lisha Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Vi har sluttet på prevansjon og håper på å bli gravide snart For en uke siden var jeg innom sykehuset etter kraftige magesmerter.. De fant ingenting påviselig, annet enn at det så ut som en cyste hadde sprukket! De tok mange prøver, blant annet målte de hcg-nivået og jeg var ikke gravid. Nå er mensen to dager forsinket, ser ikke antydning til at den kommer heller - kan jeg likevel være gravid, selv om blodprøven for en uke siden sa jeg ikke var gravid? har tenkt å ta en graviditetstest i overmorgen, men tenkte å høre om hva dere tror?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Siden en test kan gi det riktig svar, spiller det noen rolle hva folk på et internettforum tror? Anonym poster: 8de785d4d6a843cbb2763b1997bcfbc0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Tviler sterkt... Anonym poster: dda5104b79acabc1b54889ab3f6598b4
Gjest lisha Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 vet dere ikke kan svare på hva en evt test vil vise! men syns det er litt moro å synse litt kan jo hende hcg nivået bare kommer sent.. eller så er bare tante rød forsinket.. selv om det også er litt rart, siden den bruker å komme til omtrent samme klokkeslett!
*Frida* Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 For ei veke sidan var det mao 5 dagar til du forventa mens. Det ville vore for tidlig til at blodprøven registrerte hcg, ettersom hcg begynner å stige ca ei veke etter eggløsning. To dagar etter forventa mens vil test normalt sett gi riktig svar. Om testen er negativ no er du anten ikkje gravid, eller har hatt seinare eggløsning (=lengre syklus enn normalt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå