Nuffen Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har kjøpt meg denne hyllen http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50217653/ . Den står på badet mellom to skap som er litt høyere. Foreløpig ser den litt tom og rar ut der den står, for jeg får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha der . Jo, da, har vel nesten blitt enig med meg selv, da. Men, er det noen som har noen tips til hva som kan stå på toppen? Gjerne noe som på en måte setter skikkelig preg på hylla og blir et friskt pust på badet . Jeg er svært lite kreativ av meg, og siden jeg ikke kan ha en pen plante der (har ikke vindu/naturlig lys på badet), så stopper det helt opp for meg.
Nuffen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2013 Takk for hjelpen, du. Neeei, hva bruker man en hylle til, da, tro . Kjære vene, selv om jeg ber om tips til hva som kan pynte opp på toppen av hyllen, så er ikke det ensbetydende med at resten av hyllen skal bli stående tom . Mulig det er vanlig i enkelte hjem, men for meg blir det meningsløst. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder bruke tid på å forklare meg, men dog... Jeg har mer enn nok jeg kan bruke de andre hyllene til, men jeg har ikke bestemt meg ennå for hva jeg skal prioritere, og det er dessuten ikke det jeg spurte om her inne.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Et sånt tre som du kan henge smykkene dine på? Kubbelys til de deilige spakveldene? Anonym poster: 8dc1d05c0c455e5fbbc534a3696fc359 1
Gumman87 Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Parfyme,smykkestativ,freshe hånduker,duftlys,smykkeskrin... 1
Nuffen Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2013 Et sånt tre som du kan henge smykkene dine på? Kubbelys til de deilige spakveldene? Anonym poster: 8dc1d05c0c455e5fbbc534a3696fc359 Parfyme,smykkestativ,freshe hånduker,duftlys,smykkeskrin... Hm... Det var ikke dumme forslag . Så enkelt kan det faktisk gjøres, ja. Smykker har jeg et annet sted, men de andre er verdt å prøve. Jeg får iallfall et fint bilde av det oppi hodet .
Anje Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Hm... Det var ikke dumme forslag . Så enkelt kan det faktisk gjøres, ja. Smykker har jeg et annet sted, men de andre er verdt å prøve. Jeg får iallfall et fint bilde av det oppi hodet . Jeg hadde en knall blå krystallskål på toppen av min. I den hadde jeg klesklyper, da, fordi jeg akkurat er lav nok til å ikke se oppi. Men fargeinnslaget og det litt "på feil plass" inntrykket fungerte veldig bra!
Nuffen Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde en knall blå krystallskål på toppen av min. I den hadde jeg klesklyper, da, fordi jeg akkurat er lav nok til å ikke se oppi. Men fargeinnslaget og det litt "på feil plass" inntrykket fungerte veldig bra! Det var heller ikke dumt !
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #9 Skrevet 5. juni 2013 Jeg hadde tidligere litt dårlig skapplass på mitt bad. På toppen av ei hylle, rullet jeg alle hånddukene mine pent og la de i en stabel. (hadde mange i knæsjfarger) så jeg syntes det ble ganske fresht.. :-) Anonym poster: 293894872ed7491ee21ed8cb54082a53
driftaway Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Ett pent førstehjelpsskrin - synes det er kjekt å ha på badet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå