Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Hei! Jeg og samboer (vært kjærester i to år) er i begynnelsen av 20årene. Vi har alltid hatt bra og jevnlig sex, men de siste mnd har jeg merket at jeg har større sexlyst enn han. Jeg vil helst ha opptil flere ganger om dagen, men jeg skjønner jo at det blir urealistisk sammen med en som ikke er som meg. Hadde det vært opp til kjæresten min hadde vi kanskje hatt sex 3/4 ganger i uken. Jeg har aldri sagt nei til sex med han, og vi har snakket om det et par ganger når jeg har følt meg avvist. Det han har sagt da er rett og slett at han ikke har lyst hele tiden/akkurat nå, men sist gang vi snakket følte jeg at han åpnet seg mer og da sa han at han synes ting var blitt forutsigbart og at jeg aldri tok initiativ (han ville jeg skulle overraske han oftere). Jeg på min side føler det motsatt, men jeg skjønner at mine forsøk på å forføre han sikkert kan bli litt for subtile. Jeg er ikke så direkte alltid, men prøver ved å f eks ta på meg sexy undertøy og kline med han. Synes det er vanskelig å spørre rett ut, for jeg blir litt såret av å bli avvist. Anyways! Selvsagt kan jeg prøve å slå meg til ro med å ha mindre sex enn jeg ønsker. Vil jo ikke tvinge han til noe han ikke vil. Men jeg tar dette opp her som et siste forsøk før jeg legger det helt fra meg. Burde jeg ta han på ordet og bli mer aktiv på initiativ og foreslå nye "sprelske" ting? Eller bør jeg la han "være litt i fred" og få tid til å kjenne på lysten sin? Eller la det gå litt i perioder? Jeg blir rådvill fordi jeg er så redd for at han skal si ja til sex bare fordi han føler han må/at jeg oppfattes som masete... Det er det som stopper meg fra å hoppe på han hele tiden, for JEG har jo kjempelyst. Har noen vært i samme situasjon, eller har tips til hva jeg skal gjøre?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Høres ut som en trolletråd. Aldri hørt om ei dame som har mer lyst enn typen sin før. Anonym poster: f4c1fdbdb0d05e714d5f892738a0cc8f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Ta ham på ordet. Det er bedre å være direkte når du forfører ham. Anonym poster: 1130a0bae4871eff168e9a3223b60d0f 1
Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Høres ut som en trolletråd. Aldri hørt om ei dame som har mer lyst enn typen sin før. Anonym poster: f4c1fdbdb0d05e714d5f892738a0cc8f TS her. Nei det er ekte. Og det er sånne ting som du skriver som gjør at dette temaet er litt sårt for meg. For det er "alltid" sånn at mannen har mest lyst og maser og bla bla. Føler meg ikke så sexy når jeg er "mannen" i vårt forhold..
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Er vel heller skjeldent mennesker er 100% synkrone på hvor/når og how often... Jeg synes personlig tre ganger i uken er MER enn nok når man har vært sammen en stund. Selv om jeg har vært sammen med med damermed langt større apetitt enn meg, synes jeg ikke akkurat det er en belastning å ha sex oftere enn hva jeg synes er optimalt... Jeg har aldrig sett på det som masete at partner tar initiativ selv om jeg fint kunne ventet en dag eller Men.... man er jo ikke akkurat på hugget når man er førnøyd med tingenes tilstand, det skjønner du vel? Ta han på ordet hvis du vil ha mer sex, la han vørri i fred om du vil at han skal ta initiativet.
AnonymBruker 42 Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Høres ut som en trolletråd. Aldri hørt om ei dame som har mer lyst enn typen sin før. Anonym poster: f4c1fdbdb0d05e714d5f892738a0cc8f Døv? Neida... 1
Gjest Jon Snow Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Høres ut som en trolletråd. Aldri hørt om ei dame som har mer lyst enn typen sin før. Anonym poster: f4c1fdbdb0d05e714d5f892738a0cc8f Jeg antar da at du bor på Mars og sitter i en hule med øynene lukket og med hendene på ørene 5
kubrak Skrevet 21. mai 2013 #8 Skrevet 21. mai 2013 Døv? Neida... man kan vel trygt si at "living under a rock" gjelder for denne personen 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #9 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har det også litt sånn, og vi har vært sammen i fire år. Samtidig så vet jeg ikke om så mange måter å gjøre sexlivet mer "uvanlig", annet enn å ha sex på ulike steder eller på ulike tider på døgnet. Jeg er ikke så veldig interessert i analsex, f. eksempel. Jeg syns heller ikke det gir meg så mye å suge han, selv om jeg gjør det av og til for å variere. Jeg har jo ikke noe i mot det, men det gjør absoiutt ingenting for meg... Jeg liker også å bli forført fremfor å være den som tar initiativet... Det at vi nå bare har sex 4-7 ganger i uka gjør at jeg føler meg lite attraktiv.. Dette hjalp vel ikke akkurat, men tenkte bare å nevne at det finnes flere i den situasjonen! Anonym poster: c3fa6a5f12e5c12cfa01ec052d8acbf1
Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #10 Skrevet 21. mai 2013 Takk for seriøse svar. Var litt nervøs for å bare få "herregud så egoistisk du er, du kan umulig elske han!" osv Men.... man er jo ikke akkurat på hugget når man er førnøyd med tingenes tilstand, det skjønner du vel? Ta han på ordet hvis du vil ha mer sex, la han vørri i fred om du vil at han skal ta initiativet. Dette hjalp.. Jeg tror jeg prøver å variere litt mellom de to, det er jo ingenting som gjør meg mer glad enn når HAN virkelig har lyst på meg Men jeg skal bli flinkere på å være mer direkte når jeg har lyst, så sparer jeg sikkert meg selv for mye ydmykelse ved at jeg prøver og prøver.
Gjest hei Skrevet 21. mai 2013 #11 Skrevet 21. mai 2013 Trolletråd? Jeg har det sånn med min kjæreste også. Jeg har en stor sexdrift og kunne hatt sex flere ganger om dagen mens han ikke vil/orker eller er i humør like ofte som meg. Vi møtes vel et sted på halvveien og har sex kanskje annenhver dag;) Vi har vært samboere to år!
Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #12 Skrevet 21. mai 2013 Trolletråd? Jeg har det sånn med min kjæreste også. Jeg har en stor sexdrift og kunne hatt sex flere ganger om dagen mens han ikke vil/orker eller er i humør like ofte som meg. Vi møtes vel et sted på halvveien og har sex kanskje annenhver dag;) Vi har vært samboere to år! Hvordan syns du det går, har du blitt vant til det og funnet deg til rette i den rytmen, eller løser du det på "egen hånd"?
dobri123 Skrevet 21. mai 2013 #13 Skrevet 21. mai 2013 Slik har/hadde faktisk vi det også. Jeg trodde faktisk ikke det var flere som meg, veldig deilig å se at jeg ikke er alene. Selv om det er et litt sårt tema på en måte, ettersom det faktisk pleier å være omvendt. Jeg prøver å overraske han litt. Nå går jeg inn på min intime side, og det hender ikke ofte. Om vi ser en film kan jeg begynne å kose litt med han, suge han eller lignende. Noen ganger er jeg faktisk så slem at jeg stopper rett før slik at jeg er sikker på at han kommer til å fortsette og jeg får meg også noe, mens han er i form for det.. Takk Gud for anonymitet på nettet!
Gjest HEI Skrevet 21. mai 2013 #14 Skrevet 21. mai 2013 Hvordan syns du det går, har du blitt vant til det og funnet deg til rette i den rytmen, eller løser du det på "egen hånd"? Jeg er vandt med det, meN jeg pleier å kose meg litt i dusjen. onanerer ikke åpenlyst slik at han skjønner det, men litt diskret for meg selv når jeg er alene dersom behovet blir for stort. men det skal sies at når vi har sex, så er det utrolig deilig. han tilfredsstiller meg så jeg er i ekstase, så det holder egentlig med annenhver dag:P
Gjest TS Skrevet 22. mai 2013 #15 Skrevet 22. mai 2013 Takk for svar! Fint å høre at dere er fornøyde. Jeg får prøve det samme som du ^ og se om ikke det hjelper litt! Må bare komme ut av den onde sirkelen der jeg har lyst -> blir avvist -> mister lyst, for da er det jo ikke noe gøy å onanere heller
Gjest lena Skrevet 22. mai 2013 #16 Skrevet 22. mai 2013 Hei! Jeg og samboer (vært kjærester i to år) er i begynnelsen av 20årene. Vi har alltid hatt bra og jevnlig sex, men de siste mnd har jeg merket at jeg har større sexlyst enn han. Jeg vil helst ha opptil flere ganger om dagen, men jeg skjønner jo at det blir urealistisk sammen med en som ikke er som meg. Hadde det vært opp til kjæresten min hadde vi kanskje hatt sex 3/4 ganger i uken. Jeg har aldri sagt nei til sex med han, og vi har snakket om det et par ganger når jeg har følt meg avvist. Det han har sagt da er rett og slett at han ikke har lyst hele tiden/akkurat nå, men sist gang vi snakket følte jeg at han åpnet seg mer og da sa han at han synes ting var blitt forutsigbart og at jeg aldri tok initiativ (han ville jeg skulle overraske han oftere). Jeg på min side føler det motsatt, men jeg skjønner at mine forsøk på å forføre han sikkert kan bli litt for subtile. Jeg er ikke så direkte alltid, men prøver ved å f eks ta på meg sexy undertøy og kline med han. Synes det er vanskelig å spørre rett ut, for jeg blir litt såret av å bli avvist. Anyways! Selvsagt kan jeg prøve å slå meg til ro med å ha mindre sex enn jeg ønsker. Vil jo ikke tvinge han til noe han ikke vil. Men jeg tar dette opp her som et siste forsøk før jeg legger det helt fra meg. Burde jeg ta han på ordet og bli mer aktiv på initiativ og foreslå nye "sprelske" ting? Eller bør jeg la han "være litt i fred" og få tid til å kjenne på lysten sin? Eller la det gå litt i perioder? Jeg blir rådvill fordi jeg er så redd for at han skal si ja til sex bare fordi han føler han må/at jeg oppfattes som masete... Det er det som stopper meg fra å hoppe på han hele tiden, for JEG har jo kjempelyst. Har noen vært i samme situasjon, eller har tips til hva jeg skal gjøre? 3-4 ganger i uka?? Da er du faktisk heldig for det er jo veldig bra vil jeg påstå? Jeg skulle ønske jeg kunne si det samme her i gården. Her er mannen blitt kvinnen som kommer med alle slags mulige unnskyldninger... jeg hadde hoppet i taket av glede hvis jeg hadde fått 2 ganger i uka til og med......
Sommee Skrevet 22. mai 2013 #17 Skrevet 22. mai 2013 TS her. Nei det er ekte. Og det er sånne ting som du skriver som gjør at dette temaet er litt sårt for meg. For det er "alltid" sånn at mannen har mest lyst og maser og bla bla. Føler meg ikke så sexy når jeg er "mannen" i vårt forhold.. Jeg har vært i et forhold i flere år med ei som var umettelig.. Det som jeg tror kan hjelpe er om du overrasker han med å¨være direkte. Vi menn forstår ikke alltid disse subtile hintene. Be han gå og dusje og gi han en BJ f eks, om du vet han liker det, så kan det igjen eskalere til sex. Eller andre ting dere ikke/sjelden gjør. Forandring fryder.
Gjest TS Skrevet 23. mai 2013 #18 Skrevet 23. mai 2013 ^ Ja jeg er klar over at det ikke er ille og det er ikke noe stort problem for meg. Man kan jo like gjerne bytte det ut med 3-4 ganger i mnd f eks., uansett frekvens handler tråden om at den ene har mer lyst enn den andre, hva man kan gjøre og hva man skal unngå for å ikke være masete og gjøre ting værre. Og ikke minst det psykologiske aspektet med å alltid ha sex bare når han vil, alltid si ja (sjelden få være den som blir etterspurt) osv, hvordan man skal unngå å ta det personlig (dette sliter jeg med). Ja jeg høres sikkert teit og egoistisk ut, men sex er jo noe som er så utrolig fint mellom to personer, og han elsker det jo når han kommer i gang, så hva er galt i å ville ha mest mulig av det? Vi er jo bare i begynnelsen av 20-årene så har jo god tid på å la sexlivet dabbe av. Jeg har vært i et forhold i flere år med ei som var umettelig.. Det som jeg tror kan hjelpe er om du overrasker han med å¨være direkte. Vi menn forstår ikke alltid disse subtile hintene. Be han gå og dusje og gi han en BJ f eks, om du vet han liker det, så kan det igjen eskalere til sex. Eller andre ting dere ikke/sjelden gjør. Forandring fryder. Forstår jeg deg riktig når jeg sier at dette er noe jeg ikke bør gjøre altfor ofte (ikke type annenhver dag)? At jeg skal være veldig direkte av og til mer for å overraske litt? Har for øvrig prøvd å gi spontan BJ mens han så på tv og det funket veldig bra! Mens andre ganger, som når vi legger oss og jeg legger meg naken oppå han og prøver å kline, så blir han plutselig unnvikende (han syns vel det er kjipt å avvise meg direkte). Så det varierer litt Kanskje det hjelper om jeg bare spør om han har lyst på sex hvis jeg er usikker, så kan han svare nei hvis han ikke vil, og ferdig med det? Tusen takk for svarene forresten!
Sommee Skrevet 23. mai 2013 #19 Skrevet 23. mai 2013 Forstår jeg deg riktig når jeg sier at dette er noe jeg ikke bør gjøre altfor ofte (ikke type annenhver dag)? At jeg skal være veldig direkte av og til mer for å overraske litt? Har for øvrig prøvd å gi spontan BJ mens han så på tv og det funket veldig bra! Mens andre ganger, som når vi legger oss og jeg legger meg naken oppå han og prøver å kline, så blir han plutselig unnvikende (han syns vel det er kjipt å avvise meg direkte). Så det varierer litt Kanskje det hjelper om jeg bare spør om han har lyst på sex hvis jeg er usikker, så kan han svare nei hvis han ikke vil, og ferdig med det? Tusen takk for svarene forresten! Annenhver dag er ikke for ofte, spør du meg. Er helt sikker på at han vil tenne mer og oftere på deg da. Og tror du aldri får vært FOR direkte..hehe:) Så bare spør om han har lyst, men varier gjerne, og fortell han f. eks. direkte hva du vil gjøre med han, eller hva du vil han skal gjøre med deg. Du vet vel om litt forskjellige ting han liker? Bruk det for alt det er verdt:) Og ikke begrens det til leggetid. Om han er mer A-menneske enn deg er han sikkert ofte trøtt når du prøver deg.
Gjest TS Skrevet 23. mai 2013 #20 Skrevet 23. mai 2013 Annenhver dag er ikke for ofte, spør du meg. Er helt sikker på at han vil tenne mer og oftere på deg da. Og tror du aldri får vært FOR direkte..hehe:) Så bare spør om han har lyst, men varier gjerne, og fortell han f. eks. direkte hva du vil gjøre med han, eller hva du vil han skal gjøre med deg. Du vet vel om litt forskjellige ting han liker? Bruk det for alt det er verdt:) Og ikke begrens det til leggetid. Om han er mer A-menneske enn deg er han sikkert ofte trøtt når du prøver deg. Takk igjen, utrolig glad for at du tar deg tid til å hjelpe. Jeg gleder meg til å prøve (han er borte akkurat nå) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå