Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #1 Skrevet 6. juni 2002 JEG TOK EN G.TEST KANSKJE TO DAGER ETTER E.L- ER DETTE FOR TIDLIG? DEN VAR NEGATIV DA, MEN KAN DET HA FORANDRA SEG NÅ? EN UKE ETTER? HILSEN EI SOM ER LITT IVRIG...
Chiquita Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 To dager etter EL er FOR TIDLIG!!!! Egget fester seg ikke før ca 1 uke etter EL, og det er først da kroppen begynner å produsere hormoner som gir utslag på en test, og det går enda ca 1 uke før du kan regne med at kroppen har produsert nok hormoner.... "hovedreglen" er at en ikke skal teste før den dagen man forventer mens. (Selv om enkelte tester (RFSU) "påstår" at de kan gi positivt svar opptil en uke før forventet mens= når egget fester seg) Vent en uke til med å teste du, dersom mensen ikke kommer og jeg anbefaler da å teste med ClearBlue, som er den "beste" testen (de fleste mener det)... Ellers vil jeg råde deg til å gå inn på møteplassen på http://www.snartgravid.com , for å få luftet tanker og følelser rundt dette temaet ! (Det er ikke sånn at jeg ikke anbefaler disse sidene, men det er tross alt flere i "samme situasjon" inne på SnartGravid-sidene) Lykke til _________________ Chiquita Vi fortjener kun det beste!1212[ Dette Innlegg er endret av: Chiquita den 2002-06-06 14:36 ]
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #3 Skrevet 6. juni 2002 ååå Nå blei jeg lettet.. Da får vi prøve igjen om en uke... Takk for det beroligende rådet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå