Gå til innhold

Hvor mye brukte dere på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Vi begynner å komme i gang med planleggingen og lurer litt på hva dere andre brukte på disse postene:

- Trykksaker (invitasjoner, menyer, hefter, takkekort)

- Blomster (bukett, borddekorasjoner, til vielseslokale)

- Annen pynt (til vielse, middagsbord og fest)

Lurer også på hva dere betalte i kuvertpris og hva den inneholder.

Har lest gjennom tråder og sett litt på nettet, men håper noen vil hjelpe oss med de konkrete tingene vi lurer på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte vel rundt 2000,- på trykksaker, men vi hadde da bare invitasjoner og takkekort. Meny hadde vi ikke, og sanghefter var bannlyst.

Brukte 405,- på blomster, det var da brudebukett og tre knappehullsblomster. Lokalet sto blomsterbuketter på bordene.

Blåste vel 500,- på annen pynt. Lagde oregami figurer og bestilte små masker: http://www.etsy.com/listing/81440854/photobooth-props-photo-booth-props-30?ref=shop_home_feat Disse var kjempe gøy, tror jeg har bilder av alle gjestene våre med sånne masker, til og med min manns bestermor^_^ De fungerte glimrende som icebrakers.

Vi betalte vel 400,- i kuvert, da hadde vi tapas. Det kom og 65,- per pers i leie av lokaler også tror jeg at det var rundt 60,- for hver kuvert for desserten. Det var og en buffet med mange forskjellige typer puddinger, fromasjoer og slikt man kan ha i små former. Og masse friske jordbær.

Resten av pengene gikk i fri-bar;)

Skrevet

Ikke helt ferdig med trykksaker ennå, men 178,- på hold av datoen-kort og 700,- på 50 invitasjoner. Takkekort kommer jo veldig an på om man kjøper de av fotograf eller ikke.

Blomster ca 500,- til buketten min, vi bruker lys som borddekorasjon og de som skal ha knapphullsblomst skal ha en fra Etsy uten blomster.

Pyntbudsjettet er 5000,- som er inkludert duker, servietter,borddekorasjon(der andre ville brukt blomster)bordkort, skilt til gavebord/dessertbord/fotoboks/bar, girlander, tusen takk "skilt"som skal brukes på bryllupsbildene, effekter til fotoboks.

Tapasen vi skal ha koster 435,- pr pers, så skal vi ha snitter, desserttapas, åpen bar og lokalleie på 16.500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...