Bridezilla2014 Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Hei alle sammen Vi begynner å komme i gang med planleggingen og lurer litt på hva dere andre brukte på disse postene: - Trykksaker (invitasjoner, menyer, hefter, takkekort) - Blomster (bukett, borddekorasjoner, til vielseslokale) - Annen pynt (til vielse, middagsbord og fest) Lurer også på hva dere betalte i kuvertpris og hva den inneholder. Har lest gjennom tråder og sett litt på nettet, men håper noen vil hjelpe oss med de konkrete tingene vi lurer på
Amens Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Brukte vel rundt 2000,- på trykksaker, men vi hadde da bare invitasjoner og takkekort. Meny hadde vi ikke, og sanghefter var bannlyst. Brukte 405,- på blomster, det var da brudebukett og tre knappehullsblomster. Lokalet sto blomsterbuketter på bordene. Blåste vel 500,- på annen pynt. Lagde oregami figurer og bestilte små masker: http://www.etsy.com/listing/81440854/photobooth-props-photo-booth-props-30?ref=shop_home_feat Disse var kjempe gøy, tror jeg har bilder av alle gjestene våre med sånne masker, til og med min manns bestermor^_^ De fungerte glimrende som icebrakers. Vi betalte vel 400,- i kuvert, da hadde vi tapas. Det kom og 65,- per pers i leie av lokaler også tror jeg at det var rundt 60,- for hver kuvert for desserten. Det var og en buffet med mange forskjellige typer puddinger, fromasjoer og slikt man kan ha i små former. Og masse friske jordbær. Resten av pengene gikk i fri-bar;)
CathFoto Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Ikke helt ferdig med trykksaker ennå, men 178,- på hold av datoen-kort og 700,- på 50 invitasjoner. Takkekort kommer jo veldig an på om man kjøper de av fotograf eller ikke. Blomster ca 500,- til buketten min, vi bruker lys som borddekorasjon og de som skal ha knapphullsblomst skal ha en fra Etsy uten blomster. Pyntbudsjettet er 5000,- som er inkludert duker, servietter,borddekorasjon(der andre ville brukt blomster)bordkort, skilt til gavebord/dessertbord/fotoboks/bar, girlander, tusen takk "skilt"som skal brukes på bryllupsbildene, effekter til fotoboks. Tapasen vi skal ha koster 435,- pr pers, så skal vi ha snitter, desserttapas, åpen bar og lokalleie på 16.500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå