AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg blir på mitt værste som forelsket, men vil jo ikke det:( Jeg er nyforelsket i en flott mann som bor 150mil unna. Så meste av kommunikasjon skjer jo på tlf/sms. Normalt er jeg ikke sjalu og en veldig avslappet damen. Men med denne mannen we jeg sjalu og blir sur/sint når han ikke svarer på sms eller ringer når han skal. Herregud, jeg trodde man ble på sitt beste som forelsket, men jeg blir en sur, kontrollerende og sjalu hurpe:(! Anonym poster: f19c9b273f6aa64dd28120782283aea4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Jeg blir på mitt værste som forelsket, men vil jo ikke det:( Jeg er nyforelsket i en flott mann som bor 150mil unna. Så meste av kommunikasjon skjer jo på tlf/sms. Normalt er jeg ikke sjalu og en veldig avslappet damen. Men med denne mannen we jeg sjalu og blir sur/sint når han ikke svarer på sms eller ringer når han skal. Herregud, jeg trodde man ble på sitt beste som forelsket, men jeg blir en sur, kontrollerende og sjalu hurpe:(! Anonym poster: f19c9b273f6aa64dd28120782283aea4 Jeg har nettopp avsluttet et forhold med en person for samme greia.. Taklet det ikke i lengden at jeg først fikk svar 5-24 timer etter. Virket ikke så veldig engasjert i meg og vi hadde fullstendig forskjellige behov i forholdet, noe som gjorde det vanskelig. Så kanskje du skal se på hvorfor du blir ei bitch av dette? Er det noe du kan gjøre noe med? For min del har jeg et stort behov for hyppig kommunikasjon. Spesielt ved et avstandsforhold. Anonym poster: 7d7b7c0902ec08d351a6333e45a666af
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Det er normalt å bli slik, men man må noen ganger kontrollere seg selv. Anonym poster: a77aaf0bcf13e5b0ad2883ba33d7c2a3
skyflakes Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Det er helt vanlig at man blir litt urasjonell når man er forelsket. Men vet du hvorfor han ikke svarer eller ringer når han skal? Kanskje han er på jobb, jobber med skolearbeid, har andre avtaler? Min generelle oppfatning når det kommer til menn og kommunikasjon via mobil, er at den kan variere veldig, og kommer mye ann på dagsformen.
Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Ts her, Han er er over 50 og veldig opptatt, driver eget firma. Men man har da alltid tid til en sms eller to i løpet av dagen? Om ikke er man ikke int nok tenker jeg. Liker ikke meg selv slik jeg er nå og vurdere kutte hele greia da han aldri ringer eller sms-er som han sier. Det kan gå en dag uten at han svarer på et spm jeg sender. Kjenner jeg ikke gidder dette mer, samme hvor flott han er.
Gjest TS Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Ts igjen. Men han sier han har falt pladask for meg og tenker masse på meg. jeg får ikke dette helt til å stemme da han nesten aldri sender mld først og svarer når det passer han.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Det er ikke alle som er like opptatt av skriftlig kommunikasjon. Prøv å ikke sende melding til ham og se hvor lang tid det tar før han skriver til deg. Uansett ville jeg ikke kuttet det ut uten å snakke med ham om det først. Anonym poster: a77aaf0bcf13e5b0ad2883ba33d7c2a3
Jenna Skrevet 21. mai 2013 #8 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har en kjæreste som forguder meg, og viser det hver gang han har mulighet. Hen hater imidlertid meldings press. Han kan ta lang tid på å svare på meldinger. Dette har ingenting med hvor glad han er i meg. Han bare er sånn. Har funnet ut at det er viktigere for meg å nyte de måtene han viser hvor mye jeg betyr for han, enn å få fnatt hver gang han bruker lang tid på å sende meldinger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå