pressplay Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Hadde en ganske random opplevelse i helgen. Var en tur ute på lørdag og gikk inn på et utested for å se etter noen kompiser. Speidet rundt, men fant dem ikke og gikk mot utgangen. Plutselig kjenner jeg at noen tar meg i armen. Jeg snur meg og ser at det er en ganske pen jente. Hun satt der med en venninne og en fyr. Det kan se ut som om venninnen og gutten er et par. Hun drar meg inn, ser på meg og spør: -Kan ikke du hente et glass vann til meg? Litt overrasket og nølende ser jeg på henne og resten av gruppen. Hun prøver igjen og spiller gentleman-kortet: - Kan ikke du hente et glass vann til meg? Vær en gentleman og hent vann til en full jente som trenger litt vann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ikke hadde vi hatt øyekontakt før hun grep fatt i meg og jeg følte at hun prøvde seg på ett eller annet. Jeg ser så på venninnen som tror at jeg tror at det er hun som er full. Får så en lusing av venninnen (Ikke hardt, men WTF?) som sier "Haha, ikke meg din tulling". Da er situasjonen gått så langt at jeg gidder ikke mer. Ser på jente nr. 1 og sier: - Bare sitt her og vent du, sa jeg og så gikk jeg videre mot utgangen. I det jeg går hører jeg et slags gisp som om hun ble overrasket over at det ikke gikk. Jeg liker ikke å bli lurt eller utnyttet og i den situasjonen følte jeg at en pen jente prøvde å vise at hun hadde så mye seksuell makt at hun kunne få hvilken som helst gutt til å krype for henne. Hva tror dere at hun var ute etter? Var det som en form for sjekking eller prøvde hun å utnytte en tilfeldig gutt til å løpe et ærend for henne? 3
pressplay Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2013 Tror hun bare var full, jeg. Hun var ikke fullere enn gjennomnsnittet. Hun hadde fint klart det selv.
Memoria Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Om hun prøvde å få deg til å krype for henne, vet jeg ikke, men jeg har på følelsen at hun viste en litt smålig oppførsel og at det kanskje var akkurat dette hun ville. Men det kan også ha vært en form for sjekking. Jeg vet om de jenter som synes de selv er slikt et catch at de anser det nesten som en ære å bli utpekt av dem for kvelden, og de forventer da at den gutten de ser seg ut skal vie all oppmerksomhet til dem - selv om han er en totalt ukjent. Sprøtt. 1
Inertia Skrevet 21. mai 2013 #5 Skrevet 21. mai 2013 Hun var ikke fullere enn gjennomnsnittet. Hun hadde fint klart det selv. Full nok til å ta kontakt med noen hun syntes så kjekk ut? Må si du tolker dette meget negativt, hun ville vel bare ha kontakt med deg? 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2013 #6 Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror du har rett. Ellers ville hun vel prøvd å få deg til å sette deg sammen med dem først. 1
Lunete Skrevet 21. mai 2013 #7 Skrevet 21. mai 2013 Tror hun bare skulle bevise for seg selv og venninnene at menn er enkle, og at hun er så pen at hun kan få menn til å gjøre alt hun vil. 2
pressplay Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2013 Full nok til å ta kontakt med noen hun syntes så kjekk ut? Må si du tolker dette meget negativt, hun ville vel bare ha kontakt med deg? Det kan godt hende at jeg gjorde, men ingen liker å føle seg brukt. I dette tilfellet var det rett på sak (hent vann "gentleman") og det var ikke særlig sjarmerende selv om jenten var flott.
pressplay Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2013 Tror hun bare skulle bevise for seg selv og venninnene at menn er enkle, og at hun er så pen at hun kan få menn til å gjøre alt hun vil. Det var slik jeg følte det. Gjør jenter dette?
Lunete Skrevet 21. mai 2013 #10 Skrevet 21. mai 2013 Det var slik jeg følte det. Gjør jenter dette? Noen jenter gjør dessverre det ja. Så utrolig bra du bare gikk:-) 5
Inertia Skrevet 21. mai 2013 #11 Skrevet 21. mai 2013 Det kan godt hende at jeg gjorde, men ingen liker å føle seg brukt. I dette tilfellet var det rett på sak (hent vann "gentleman") og det var ikke særlig sjarmerende selv om jenten var flott. Noen menn liker det sånn, vet du. 2
pressplay Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Noen jenter gjør dessverre det ja. Så utrolig bra du bare gikk:-) Skulle hentet et glass vann til henne, men i stedet for å gi det til henne drukket det opp selv rett foran henne, klasket glasset i bordet og sagt: -Ah, det var godt, og så gått. Endret 21. mai 2013 av pressplay 1
Gjest Silvermist Skrevet 21. mai 2013 #13 Skrevet 21. mai 2013 Skulle hentet et glass vann til henne, men i stedet for å gi det til henne drukket det opp selv rett foran henne, klasket glasset i bordet og sagt: -Ah, det var godt, og så gått. Jepp! Det gjør du neste gang For en kjerring.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mai 2013 #14 Skrevet 21. mai 2013 Skulle hentet et glass vann til henne, men i stedet for å gi det til henne drukket det opp selv rett foran henne, klasket glasset i bordet og sagt: -Ah, det var godt, og så gått. Jeg tror ikke du hadde oppnådd den samme effekten da. Det setter større spor å bli avvist enn at man ikke kjenner er en drittsekk. De kunne begynt å le da 4
Lunete Skrevet 21. mai 2013 #15 Skrevet 21. mai 2013 Skulle hentet et glass vann til henne, men i stedet for å gi det til henne drukket det opp selv rett foran henne, klasket glasset i bordet og sagt: -Ah, det var godt, og så gått. He he:-) Ja, det hadde vært festlig å sett reaksjonen på det.
pressplay Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror ikke du hadde oppnådd den samme effekten da. Det setter større spor å bli avvist enn at man ikke kjenner er en drittsekk. De kunne begynt å le da Nå var det aldri meningen å avvise henne hardest mulig, men enhver situasjon der man kan showe litt er velkommen. Hadde de ledd av det hadde det egentlig bare vært en bonus.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #17 Skrevet 21. mai 2013 Full nok til å ta kontakt med noen hun syntes så kjekk ut? Må si du tolker dette meget negativt, hun ville vel bare ha kontakt med deg? Selvfølgelig tar man det negativt når venninna hennes gir deg en lusing. Folk som gjør slik tolker jeg ikke som de mest oppegående folkene og har heller ingen intensjon om å bli kjent med dem. Anonym poster: 1670237df039a535986ce512bf1ff7b7
Gjest .-L-. Skrevet 21. mai 2013 #18 Skrevet 21. mai 2013 (endret) Meh, opplever slike ting jeg også pressplay. De blir sint når jeg ikke gjør som de vil , men faen til kvinnfolk. Er ikke interessert i slike som ikke kan oppføre seg. Janus som var her inne før kastet vann i trynet på en slik en fortalte han Drit tidig.. Endret 21. mai 2013 av .-L-.
Gjest Snyltefluen Skrevet 21. mai 2013 #19 Skrevet 21. mai 2013 Virker bare som hun ville bevise at hun kunne få den nærmeste mannen som nærmet seg til å gjøre det hun ba om. Har møtt noen få jenter som gjør slikt, ja, men ikke mange. Og hva faen feiler det folk som deler ut ørefiker til vilt fremmede helt uten grunn?
Inertia Skrevet 21. mai 2013 #20 Skrevet 21. mai 2013 Selvfølgelig tar man det negativt når venninna hennes gir deg en lusing. Folk som gjør slik tolker jeg ikke som de mest oppegående folkene og har heller ingen intensjon om å bli kjent med dem. Anonym poster: 1670237df039a535986ce512bf1ff7b7 Når noen snakker til meg og jeg ikke vil snakke med dem går jeg bare videre, TS hadde jo ikke trengt å stoppe opp engang. Men joda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå