Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en SA for snart fire uker siden. Var 16+4 om alt stemte. I ettertid har jeg hatt MYE vondt i magen. De siste dagene har det blomstret opp igjen og jeg er svimmel, kvalm og slapp. Litt småfeber pluss vondt i magen. Kan dette ha en sammenheng med SA så lenge etterpå? Hva bør jeg gjøre?

Anonym poster: 3bd8b5a5bcbf616b9ed6e618c436e0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos en gynekolog etter at det skjedde, sånn for å sjekke at det ikke er igjen noen rester etter SA?

Skrevet

Har du ikke vært på etterkontroll for å sjekke om alt kom ut?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å sjekket tre dager etter av vi mistenkte SA. Fikk beskjed om at mesteparten var ute og at det ikke var behov for at jeg skulle komme tilbake... Så da har jeg ikke tenkt noe mere over det før det plutselig blusset kraftig opp igjen for noen dager siden...

Skrevet

Tja, kan du være gravid igjen?

Skrevet

Da kunne det være lurt å sjekke for å være sikker. Kan jo være andre årsaker som kan avdekkes også.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kan du være gravid igjen?

Det er det ekstremt liten sjangs for :)

Skrevet

I såfall ville jeg kontaktet gynekolog og forklart situasjonen, det kan skje at rester ligger igjen og det kan være du har en infeksjon.

AnonymBruker
Skrevet

I såfall ville jeg kontaktet gynekolog og forklart situasjonen, det kan skje at rester ligger igjen og det kan være du har en infeksjon.

Ja, det skader vel neppe å ta en telefon... :/ Æsj...

Skrevet (endret)

Du må ringe gynekolog! Jeg fikk streng beskjed om å ta kontakt med en gang om jeg ble dårlig etter min spontanabort!

Endret av Orchideae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...