AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #1 Skrevet 21. mai 2013 Jeg har vært småbetatt av en fyr på jobben i over et år nå, men det har aldri blitt til noe da jeg hadde type frem til i vinter. Det har alltid virka som det har vært noe fra hans side også, selvom vi ikke snakker så mye på jobben har det alltid endt med at vi har hengt rundt på lønningspilser og andre arrangementer som innebærer alkohol. Det har endt med en gang før at jeg havnet i armkroken hans da vi skulle legge oss på en av disse arrangementene, men jeg tok meg fort i det da jeg hadde type. Etter dette ble stemninga litt klein (antagelig mest fra min side). Nå har det seg sånn at vi var på et av disse arrangementene (vil ikke bli gjenkjent her, så utelater detaljer) hele helga. Sov der to netter, og drakk alkhol hele veien. Første natta hadde han store planer om å sove i senga mi, men backa ut. Andre kvelden (etter kanskje nesten et døgn på fylla med 1,5 timer søvn i mellom) endte vi alene store deler av natta. Han var fast bestemt på å få meg til å ta inniativ til alt som skulle skje, da jeg ofte svarer "samma for meg" og "jeg vet ikke jeg" til ting. Så han skulle visst gjøre som jeg ville resten av kvelden. Vi gikk en stund rundt mens jeg bestemte hvor vi skulle og han snakket mye om at jeg burde ta inniativ oftere (way out of komfortsonen min). Til slutt havna vi ute. Her var han forsatt fast bestemt på at jeg skulle ta inniativ, men hinta meg "jeg ser jo hva du vil" osv. Så jeg så jo baktanken (kanskje enda bedre dagen derpå). Vi endte iallefall i seng sammen, og var i full gang før vi ble forstyrret av andre på turen. Det jeg lurer på er, venter han fortsatt at jeg skal ta inniativ? Burde jeg sende en mld? Prøvde å sende noe på facechat i går, men ser ikke ut som han har sett den (det har iallefall ikke kommet opp "sett"). Jeg aner ikke om han har nr mitt, men vet han kan finne det på jobb, som han skal på i morgen. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å bli klein på jobben, iallefall om jeg ikke får snakka med han, og vi har endel med hverandre å gjøre på jobb. Så hva burde jeg gjøre? Jeg vil egentlig bare ha besøk av han og være med han og alt det der. Men om jeg får en avvisning kommer det til å bli enda kleinere på jobben senere.. Anonym poster: c8f56d95e4bea0f444a4c582cdd3e88f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Har du fortsatt en annen som er din kjæreste? Anonym poster: a5b860ccdb8ec039df3a32d7fe374e64
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Har du fortsatt en annen som er din kjæreste? Anonym poster: a5b860ccdb8ec039df3a32d7fe374e64 Nei. Det ble slutt i vinter som det står i åpningsinnlegget. Jeg har vært singel i 5 mnd og kan vel nå gå videre.. Anonym poster: c8f56d95e4bea0f444a4c582cdd3e88f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #4 Skrevet 21. mai 2013 Jeg ville sendt ham en melding. Uansett hvordan det utvikler seg er det lurt å få klargjort situasjonen. Anonym poster: df2792ddae60a55a0fda2b52d4cfca85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå