Gjest 1111 Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Noen som har noen tips? Skulle gjerne hatt sterkere negler, slik at de ikke brekker med en gang de begynner å få lengde. Hjelp..?
Gjest Xavia Skrevet 6. april 2004 #2 Skrevet 6. april 2004 Jeg bruker NAIL BUILDER fra ART DECO. Jeg har slitt lenge med å finne noe som hjelper, men denne hjelper altså. Den sitter på lenge også. Altså, den "skaller" ikke av etter bare noen dager. Kan anbefales!!!
MunichMachine Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 Jeg er HELT pasta frelst, og det er samboer også. Over en 2års periode har hennes negler forsterket seg naturlig og hun kan nå ha lange negler uten at de sprekker. + Brød av Durum hvete osv.
Milly:) Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Jeg begynte å ta B-vitaminer daglig når jeg ble vegetarianer, og etter det fikk jeg mye sterkere negler.
Gjest Coral Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Syns det hjelper veldig å smøre seg inn med en god håndkrem regelmessig (Jeg er ikke alltid like flink selv da men.. :-) ) Feks. Vaseline intensive care sin, både rimelig og drøy.
Redhead Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 Nailtiques er bra produkter til neglene. Du kan sette sammen flere produkter slik at det passer dine problemer. Har brukt det selv og er kjempefornøyd!
starie Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Nailtiques er bra produkter til neglene. Du kan sette sammen flere produkter slik at det passer dine problemer. Har brukt det selv og er kjempefornøyd! Disse produktene er min favoritt!
Umi Skrevet 7. april 2004 #8 Skrevet 7. april 2004 Det er også viktig at du filer dem noen ganger pr. uke. Bare fil en vei på begge sider, ikke frem og tilbake, da fliser de seg. Og pass på at filen ikke er for grov. Avslutt hverfall med en en som er veldig fin. Ha på neglforsterker etterpå.
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #9 Skrevet 7. april 2004 Tusen takk for tips :-) kanskje det er håp for meg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå