Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Jeg er 26 uker på vei, og har vel den siste uken opplevd hver dag, flere ganger om dagen, at jeg føler det er noe som kommer opp i halsen. Jeg har ikke klassifisert dette som halsbrann, da jeg ikke kjenner smaken på magesyre eller noe brennende eller svie... Jeg kjenner det kommer opp gjennom spiserøret og så kjenner jeg det "ligger" baki munnen, øverst i halsen.

Kan dette være begynnende halsbrann, eller hva er dette?

Erfaringer?

Anonym poster: 95806d4719e6b4be37570816fa4de115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg er 26 uker på vei, og har vel den siste uken opplevd hver dag, flere ganger om dagen, at jeg føler det er noe som kommer opp i halsen. Jeg har ikke klassifisert dette som halsbrann, da jeg ikke kjenner smaken på magesyre eller noe brennende eller svie... Jeg kjenner det kommer opp gjennom spiserøret og så kjenner jeg det "ligger" baki munnen, øverst i halsen.

Kan dette være begynnende halsbrann, eller hva er dette?

Erfaringer?

Anonym poster: 95806d4719e6b4be37570816fa4de115

Hei. Det er mange forskjellige type halsbranner, noen beskriver denne halsbrannen som brystsmerter, andre som brystsmerter som sprer seg utover ryggen, andre faar vondt I halsen, type sviing, noen foeler at de har mat som "sitter fast" I halsen etter ett tungt maaltid, og noen foeler seg bare uendelig mett og trang for aa kaste opp. Saa det er flere kategorier innen denne halsbrannen.

selv har jeg den som " sitter fast I halsen" og jeg lindrer det med kalsium tygge tabletter eller litt melk.

Skrevet

Jeg hadde stor sett bare følelsen av at maten ble presset opp igjen. Uten smak eller svie, det bare lå der liksom.. Da hjalp det bare å sitte/ligge høyt og sove :-P Andre ganger hadde jeg mer svie, som når man er sår i halsen. Da hjalp det med lovehearts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...