Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vil egentlig menn være i forhold med kvinner? Det jeg ønsker i et forhold er felles opplevelser, noen å dele livet med, selskap og ja, kjærlighet, rett og slett. Menn virker som de ønsker seg kvinner fordi de vil ha sex. Og stygge menn lar være å finne jenter på sitt eget nivå fordi de vil gå etter de peneste damene, og det er egne strategier (PUA og annet) for at menn skal få kvinner over eget nivå.

Hvorfor er det ikke nok med noen å matche på personlighet som ikke er en 10'er? Hvorfor MÅ dere ha de peneste damene? Og hva med når dere blir 50? Dumper dere henne for noen yngre? Kan dere ikke elske noen uten at de er supervakre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å ha noen å tømme rognposen i. Gutter får vondt i ballene hvis de blir overfylte så de trenger sex jevnlig. Er de sammen med noen så har de lett tilgang på det. Så det. :P

Anonym poster: e06ddd174beb087ab77216b485da7e79

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For å ha noen å tømme rognposen i. Gutter får vondt i ballene hvis de blir overfylte så de trenger sex jevnlig. Er de sammen med noen så har de lett tilgang på det. Så det. :P

Akkurat det jeg trodde... Ganske fælt

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat det jeg trodde... Ganske fælt

Hvorfor er det fælt? De ønsker jo selvfølgelig å ha en partner som de liker og ikke krangler med også. Ingen vil ha et liv fullt av bråk og drama.
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det fælt? De ønsker jo selvfølgelig å ha en partner som de liker og ikke krangler med også. Ingen vil ha et liv fullt av bråk og drama.

Selvfølgelig er det fælt at de vil ha forhold pga sex og ikke noe dypere. Og ingen å krangle med... Så lenge kvinnen holder kjeft og vasker og ordner og alltid er klar for sex så er alt flott?

Gjest Raindrops
Skrevet

Selvfølgelig er det fælt at de vil ha forhold pga sex og ikke noe dypere. Og ingen å krangle med... Så lenge kvinnen holder kjeft og vasker og ordner og alltid er klar for sex så er alt flott?

Det er selvsagt ikke slik det fungerer i de aller fleste tilfeller. Det er en like dum påstand som at kvinner bare er ute etter status og penger når de velger seg en mann.

• Liker 9
Skrevet

Nå synes jeg egentlig du er fryktelig generaliserende :sjokkert:

Selvsagt er ikke alle menn slik. Akkurat på samme måte som at ikke alle kvinner jukser med pillene for å bli gravide, at ikke alle kjærester er utro og at ikke alle.. eh.. liker sjokolade.

Noen er slik, JA. Men det hjelper ikke akkurat å tenke at alle er drittsekker.. Har møtt flere menn som setter mest fokus på personligheten..

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det ingen saklige debattanter på dette forumet??

Kunne jo vært litt interessant å høre en manns svar på dette spørsmålet.

Et helt ærlig, saklig svar da, vel å merke..

Gjest Siren
Skrevet

Jo menn vil ha sex og å ha noen og gjøre ting sammen med. Men i bunn og grunn ligger seksualiteten ganske høyt hos de fleste. De er villige til å betale, vise omsorg og kjærlighet i enorme mengder, bare du gir han det han vil ha.. SEX

Dør sexen ut, vil de fleste menn lete etter noe som erstatter den

Gjest Jorid
Skrevet

De fleste menn går også etter utseendet, det er bevisst. Selv om de ser ut som takras selv, går de etter de vakreste ja!

Så sutrer de over at de ikke får noen eller at de mangler sex.. Duuude...!! Prøvd å fiske lykken hos noen på din skala utseendemessig??? Neida, de skal ha oss vakre ja.

Skrevet (endret)

Dette er vel en trollifant-tåd,men jeg faller for fristelsen å svare alikevel...

Det finnes jo ikke en fasit på hvorfor ALLE menn vil ha et forhold, ei heller for damer for den sakens skyld.

"Det jeg ønsker i et forhold er felles opplevelser, noen å dele livet med, selskap og ja, kjærlighet, rett og

slett."

Der har du jo en ganske godt svar på hvorfor folk ofte ønsker seg et horhold, både menn og kvinner.

Det er elvfølgelig ofte det er litt forskjeller mellom kjønnene (og fint er det), men du må jo ikke tro at den er ca. tusen.

Glem den nivå-tankegangen din, den er bare tullete...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rognposen?!!? :skratte: Er det guttene som bærer rundt på eggene nå til dags?

Anonym poster: 1dc6df5d9b7d5142229d2ad08c9b121d

• Liker 4
Skrevet

Finnes det ingen saklige debattanter på dette forumet??

Kunne jo vært litt interessant å høre en manns svar på dette spørsmålet.

Et helt ærlig, saklig svar da, vel å merke..

Om mennene du møter kun er ute etter sex sikter du for høyt. Om de klenger seg på deg fra første stund sikter du for lavt. Finn en i mellom disse to punktene.

• Liker 3
Skrevet

Rognposen?!!? :skratte: Er det guttene som bærer rundt på eggene nå til dags?

Anonym poster: 1dc6df5d9b7d5142229d2ad08c9b121d

Var det jeg og tenkte, hahhaha.. Noen har misforstått :fnise::skratte: :skratte:
Skrevet

Hvor vil egentlig menn være i forhold med kvinner? Det jeg ønsker i et forhold er felles opplevelser, noen å dele livet med, selskap og ja, kjærlighet, rett og slett. Menn virker som de ønsker seg kvinner fordi de vil ha sex. Og stygge menn lar være å finne jenter på sitt eget nivå fordi de vil gå etter de peneste damene, og det er egne strategier (PUA og annet) for at menn skal få kvinner over eget nivå.

Hvorfor er det ikke nok med noen å matche på personlighet som ikke er en 10'er? Hvorfor MÅ dere ha de peneste damene? Og hva med når dere blir 50? Dumper dere henne for noen yngre? Kan dere ikke elske noen uten at de er supervakre?

Hvis det ikke hadde vært for kos og sex så hadde det ikke spilt noen rolle om samboer var mann eller kvinne.

Jeg synes kvinne er best, ikke minst fordi jeg glemmer all irritasjon når jeg koser henne. Det blir alltid noe irritisjon mellom folk som deler bolig, og det er greit å få nullet den bort med en klem.

Min kjære er også venn og samtalepartner for meg. Det er fint at hun fungerer på mange nivåer.

Å bo alene er ett fredeligere alternativ enn å forholde seg til noen hele tiden. Selv er jeg særbo og er med min kjære ca 3 ganger i uka. Ett behagelig kompromiss. Flytter man inn med en person vil minst en oppleve inngrep i sine døgnrutiner. Det er stress. Men man må ofre noe på kosens alter.

Det er viktig at jeg er glad i dama, og det at hun er pen i utgangspunket bidrar jo. Jeg tror hun fortsatt vil være pen når hun blir 80, men ikke helt på samme måte. Man må jo også være litt gal for å bli med en partner, og den galskapen trengs det kanskje skjønnhet for å trigge.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi en robot med fitte ikke er funnet opp enda. :skratte:

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Felles opplevelser, noen å dele livet med, selskap og kjærlighet er motiver for begge kjønn når det gjelder forhold. Men seksualiteten er et underliggende motiv for alt dette.

Et kjæresteforhold inkluderer sex, det er ikke som kjærlighet mellom søsken eller mellom foreldre og barn.

Felles seksuelle opplevelser, noen å dele seksuallivet med, seksuelt samvær, uttrykke kjærlighet til hverandre gjennom sex, er vel noe av det som beskriver et kjæresteforhold.

Et godt kjæresteforhold skal være en ideell kombinasjon av maksimal fristelse og maksimal anledning.

Et forhold uten sex er ikke et kjæresteforhold.

Anonym poster: f3d7562755a49edb24c2f2e46120a6e2

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Et forhold uten sex er ikke et kjæresteforhold.

Anonym poster: f3d7562755a49edb24c2f2e46120a6e2

Er det du som har bestemt det da? Man kan fint være kjærester uten å ha sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle som ikke er aseksuelle er ute etter sex i et forhold. Man må bare finne ut hvem som vil ha noe mer. Menn flest vil ha noe mer når de finner den rette dama.

Anonym poster: 6084d41794e3ae9d133f535cc4bc5095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...