Luring-59 Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Har opplevd den ja, men den er ikke lett å beskrive med få ord. Er kanskje noe sånt som at begge er opptatt av at partneren skal ha det godt på alle måter. At det kjennes trygt og godt å være sammen. At man trives sammen selv når det har gått endel år. At hun aldri avviser mine kjærtegn selv om hun er opptatt med noe annet. Det har også noe med utvikling å gjøre. At forholdet tåler påkjenninger og motgang. At man deler både gleder og sorger. At man er genuint interessert i hverandre. At man er villig til å ofre noe for den andre. At man tør å snakke om vanskelige temaer. At man tar problemer på alvor og gjør noe med det. Søke profesjonell hjelp om nødvendig. At man er villig til å tilgi hverandre (for alle gjør feil noen ganger). At man gir hverandre frihet og spillerom og er enig om hvor grensene går. At man slipper å fortelle hverandre om sine grenser. At man kan være uenig om ting uten å bli sint eller sur. osv osv Kjærligheten har mange språk. Jeg opplevde ekte kjærlighet da jeg traff en partner som praktiserte samme kjærlighetsspråk som meg. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Det er en følelse som jeg får... som ikke gir seg til tross for at man har en tøff periode sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå