Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Inatt drømte jeg,eller hadde mareritt ganske enkelt.

Er det noen som kan tyde drømmer?

Drømmer du ofte?

Hvilke mareritt har dere?

Endret av kmichelleg
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ett mareritt en gang om at KG kræsjet helt og ikke virket mer. Så våknet jeg og sjekket KG. Heldigvis så var alt sammen bare en drøm.

Anonym poster: eecb25f5a36c77faf830316239fa8325

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømte at jeg ble kidnappet av en kvinne som het kari(ironisk nok,siden jeg heter karianne) og politiet kunne ikke hjelpe meg.. husker veldig godt den absolutte følelsen av å være redd for sitt eget liv.

Husker alle detaljer,virket so. Om jeg fikk bestemme hva jeg gjorde i drømmen?

AnonymBruker
Skrevet

Vi drømmer for å bearbeide opplevelser og tanker vi har gjennom dagen. Det sies at vi har god bruk for "drømmingen" vår og for mindre barn er det helt essensielt å drømme da dette gjør at de går igjennom og bearbeider vanskelige ting de har opplevd. Det skal jo være lærerikt å drømme, og av og til er det kanskje beskjeder til oss fra det underbevisste. Vi lærer om hvordan vi best kan takle konflikter, utfordringer og hvordan vi mestrer ulike situasjoner. Drømmer kan være realistiske og enkle å forstå, eller de kan være absurde og uforståelige. Vi er nok selv de beste til å tyde våre egne drømmer, da referanser og erfaringer er forskjellige fra person til person.

Jeg drømmer mye, og av og til har jeg mareritt. Dette kan være alt fra fysiske drømmer der jeg må flykte fra noen, noe uhyggelig er i ferd med å skje eller at jeg er i en fortvilet situasjon som er vanskelig å komme vekk fra. Hvis jeg husker drømmen er det ofte jeg kan tenke ut hvorfor jeg hadde den. Det kan være inntrykk fra nyhetene, en film eller en konflikt eller et uoppgjort problem jeg har med noen. Følelsen fra en drøm jeg har hatt kan sitte lenge i etter at jeg har våknet.

Anonym poster: ceadca4db13a973fc7c50ead23c37b70

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte at jeg var gift med en venninne, som ikke lenger er min venninne. Og jeg hadde stress med å få det fort annullert.

Anonym poster: f10c3d60b4a360fab353cf84ffa8086f

Gjest Jon Snow
Skrevet

Drømmer betyr ingenting

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte gjentatte ganger for ca 2 år siden at min ett år eldre søster døde brått og uventet. Det skjedde så ofte at jeg begynte å tro at jeg hadde et ubevisst ønske om at det skulle skje.

Hun lever i beste velgående men vi har dessverre ingen kontakt lenger.

Anonym poster: 0bed9ce84b47c747865004f3a41d0553

• 2 uker senere...
Gjest Cloud9
Skrevet

Drømmer du ofte?

Jeg drømmer hele tiden. Om natten og om dagen. Kan godt sove (og drømme) 24 timer i strekk. Ofte sovner jeg igjen fordi jeg vil "drømme ferdig".

Skrevet (endret)

Drømmer betyr ingenting

Selvfølgelig gjør de det. Det er både bevistheten og underbevistheten som jobber. Jeg har hatt veldig mange drømmer som forteller meg hva som er best å gjøre eller at det vennskap er bra eller dårlig.

Her om dagen drømte jeg at en god venninne fikk penis, sa hun var homofil og pulte meg i rompa (jeg likte det ikke), men jeg er jo en dame. Det fortalte meg at det er et vennskap som ikke er bra for meg, men det har jeg visst lenge.

:fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gjør de det. Det er både bevistheten og underbevistheten som jobber. Jeg har hatt veldig mange drømmer som forteller meg hva som er best å gjøre eller at det vennskap er bra eller dårlig.

Her om dagen drømte jeg at en god venninne fikk penis, sa hun var homofil og pulte meg i rompa (jeg likte det ikke), men jeg er jo en dame. Det fortalte meg at det er et vennskap som ikke er bra for meg, men det har jeg visst lenge.

Så hva i allverden skulle du med den drømmen da?

Bevisstheten og underbevisstheten jobber forresten på helspreng også når du er våken, men hjernen din er litt mer "kreativ" når du sover. Men det betyr ikke at drømmene betyr så allverden.

Anonym poster: dee218e67e25a9e7a2445f025e2b120e

Skrevet

Så hva i allverden skulle du med den drømmen da?

Bevisstheten og underbevisstheten jobber forresten på helspreng også når du er våken, men hjernen din er litt mer "kreativ" når du sover. Men det betyr ikke at drømmene betyr så allverden.

Anonym poster: dee218e67e25a9e7a2445f025e2b120e

Jeg veide opp og ned om vennskapet den dagen. Jeg vet jo at det er riktig å ikke ha noe vennskap, men savner de gode sidene ved vennskapet. Jeg vurderte å sende personen en epost.

AnonymBruker
Skrevet

drømmer ting hele tiden. siste marerittet jeg hadde var at jeg var et eller annet sted med masse venninner og av og på typen min. så sa en venninne til meg som jeg stoler på 100% at hun ikke trodde han var så veldig glad i meg. den måten han hadde kikket på flere av venninnene mine så burde jeg gjøre det slutt. jeg gråt i drømmen .fordi jeg viste det var sant. jeg våknet opp. å gråt fordi jeg tror det er tilfellet.....men jeg klarer ikke gi helt slipp på han uansett hvor mye underbevistheten prøver å overbevise meg.

Anonym poster: 0ef48a161d9bec43fe2c815a03744c53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...