Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt singel og bor i en leilighet for meg selv. For noen uker siden dukket det opp en helt fantastisk gutt som var interessert i å bli kjent med meg. Vi har vært på mye dater og koselige kvelder hjemme i leiligheten min, og for noen dager siden hadde jeg en vennegjeng over for å kose oss med vin.

Han dukket opp, og stemningen ble på topp. Hele kvelden koste han med meg og hintet til noe mer. Det endte med at han sov over, og at vi hadde sex. Som alle vet så er det ikke så lett for gutter å komme når de har litt for mye innabords, så det var egentlig bare veldig koselig, og at vi kunne avslutte når vi følte for det.

Når vi hadde holdt på en stund begynte samtalen å gå, og han tok opp eksen. Han fortalte meg at hun var den ærligste jenta han noengang hadde møtt og at hu bare var helt fantastisk, men at hu ikke ville ha han. Dette skjedde for et år siden. Siden det var så lenge siden så tenkte jeg ikke noe mer over det, men nå har jeg funnet ut at de faktisk henger sammen regelmessig som venner... Det er derfor en tanke jeg får at kanskje han er med meg for å gjøre henne sjalu? Eller overreagerer jeg da? For tanken som slår meg er at ved første mulighet så går han tilbake til henne..

Anonym poster: f6733e11e8faad6d67090813db7bbd82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. :/ Høres ut som om han har ei anna å komme seg over..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ha sex når ingen av dere kommer? :klo:

Anonym poster: 64df027a4318bac19c01abd908e47909

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ha sex når ingen av dere kommer? :klo:

Anonym poster: 64df027a4318bac19c01abd908e47909

Ja si det. Dette var jo mens begge var veldig fulle da, bare så det er sagt. Men i bunn og grunn så var det jo veldig koselig :)

Gjest Lolita8
Skrevet

Snakket dere om dette mens dere hadde sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakket dere om dette mens dere hadde sex?

Ja, han snakket om det mens vi hadde sex. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å høre på, for jeg fikk jo litt medfølelse av det han sa også. Det var først nå når jeg fant ut at de fortsatt henger sammen jeg skjønte sammenhengen...

Så nå vet jeg ikke om jeg overreagerer eller ikke, han husker selvfølgelig ikke noe av hva som skjedde den kvelden.

Gjest anonym
Skrevet

Ja, han snakket om det mens vi hadde sex. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å høre på, for jeg fikk jo litt medfølelse av det han sa også. Det var først nå når jeg fant ut at de fortsatt henger sammen jeg skjønte sammenhengen...

Så nå vet jeg ikke om jeg overreagerer eller ikke, han husker selvfølgelig ikke noe av hva som skjedde den kvelden.

Et under for meg at du klarte å ha sex med en fyr som snakket om en annen dame...

Det hadde vært turnoff for meg!

Skrevet

Et under for meg at du klarte å ha sex med en fyr som snakket om en annen dame...

Det hadde vært turnoff for meg!

Sant nok, men jeg er litt for naiv. Merker selv at jeg har blitt ganske så svak for han :/

Gjest Gjest
Skrevet

Vet du hvorfor hun ikke ville ha han? Var de noen gang sammen, eller bare på dater'n?

Hva mente han med at hun var så ærlig? Han virker jo fortsatt opp i henne...

Sa han noe om han tror at det kan bli han og henne? Vet du hvem hun er?

Hvilken type er han?

Gjest anonym
Skrevet

Sant nok, men jeg er litt for naiv. Merker selv at jeg har blitt ganske så svak for han :/

Men hvis du liker en fyr, er jo ikke DET veien å gå! Det viser jo at du ikke setter noe krav til han, dere har sex første gang med at han snakker om ei anna...Er du grenseløs?

Har han tatt kontakt siden?

Skrevet

Vet du hvorfor hun ikke ville ha han? Var de noen gang sammen, eller bare på dater'n?

Hva mente han med at hun var så ærlig? Han virker jo fortsatt opp i henne...

Sa han noe om han tror at det kan bli han og henne? Vet du hvem hun er?

Hvilken type er han?

Jeg er jo av den typen som gjerne vil vite hvem partneren har vært med tidligere, så jeg satt ganske lenge og fant til slutt ut hvem hun var. Helt nydelig var hun! Skjønner godt at han falt for henne.

Grunnen til at hun ikke ville ha han var fordi hun hadde funnet seg en annen. De hadde tydeligvis ikke vært offisielt sammen, men vært veldig på dater'n. Dette er også den eneste (som jeg vet om) dama han har hatt.

Det han mente med at hun var så ærlig har jeg ikke svaret på, men det var de ordene han brukte. At hun var helt fantastisk, og den beste jenta han noengang hadde møtt, men at jeg nå kunne endre på dette da, for å ikke glemme at han sa det. Men at man i det hele tatt tar opp eksen mener jeg er litt feil...

Skrevet

Men hvis du liker en fyr, er jo ikke DET veien å gå! Det viser jo at du ikke setter noe krav til han, dere har sex første gang med at han snakker om ei anna...Er du grenseløs?

Har han tatt kontakt siden?

Ja vi har vært mye sammen etter det :)

Gjest anonym
Skrevet

Ja vi har vært mye sammen etter det :)

Men da er det jo kanskje håp? Eller snakker han fortsatt om eksen?

Skrevet

Men da er det jo kanskje håp? Eller snakker han fortsatt om eksen?

Har ikke nevnt et ord etter det... Er bare meg som tenker på det

Gjest Gjest
Skrevet

Det at han i det hele tatt skryter av eksen sin på denne måten.... Og at han i det hele tatt mener at hun er den beste jenta han har vært sammen med, og sier dette når dere har sex i tillegg.... Dette sier ganske mye om han synes jeg. For en dust!!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en type begynt å snakke om Xen sin mens han hadde kuken i meg hadde jeg kasta han av og bedt han dra! Seriously?? Sånt gjør man ikke.. Man snakker ikke om Xer mens man er naken i sengen med en annen.

Anonym poster: a5ec94d5ef541da82b3ba4b24523cf8a

• Liker 4
Skrevet

snakker han i det hele tatt på den måten om en annen og i tillegg mens han er intim med deg så må jeg si det er ganske naivt å ikke forstå hvor denne fyrens følelser ligger.. for meg er det ganske åpenbart at han fortsatt ønsker å få denne xen tilbake, og at du enten er en han bruker for å gjøre henne sjalu, eller at han bruker deg som en slags rebound, noe jeg tror er det mest sannsynlige. Nå har ikke jeg gjort noe liknende som han.. men jeg var på en liten fest hos en fyr jeg skulle møte og se om det kunne bli noe mer, rett etter at jeg hadde blitt avvist av en jeg ble utrolig betatt av. Jeg valgte vel å møte han nye for å prøve å tenke på noe annet og se om jeg kunne like en ny.. endte med at jeg i relativt berusa tilstand satt og begynte å snakke om denne gutten som hadde avvist meg osv.. rett og slett fordi jeg begynte å tenke på han igjen i fylla og innerst inne savnet han så fælt. så selvom de to situasjonene ikke helt kan sammenliknes så er det jo visse likheter.. Nå snakka jeg mest litt negativt om denne gutten som hadde avvist meg da, men jeg tror jeg ble ganske gjennomskua- var jo egentlig bare bitter for at jeg hadde blitt dumpa av en fyr jeg synes var noe helt spesielt..

så kort oppsummert så ville jeg uansett tatt det utrolig med ro mtp denne gutten din, ts.. Og som andre her sier er det jo rett og slett uakseptabelt å snakke om en annen jente mens man HAR sex..ille nok å ligge og snakke om henne etterpå men ja.. haha. da må han ha vært temmelig drita. Synes du er veldig naiv om du bare jatter videre med denne fyren uten å tenke grundig over dette. om jeg var deg ville jeg bare sagt rett ut at jeg ikke er interessert i å være noen rebound for noen, om det er hans hensikt og at han kan trekke seg om det er det som ligger bak. selv sa jeg dette rett ut til en fyr jeg datet en gang fordi han var ekstremt pågående på alle måter etter bare første gang vi møttes, og fikk visse signaler på at jeg muligens kunne være en rebound for han ettersom det ble slutt med dama hans for bare kort tid tilbake. heldigvis var ikke dette tilfellet men synes det er greit å være ærlig og si ifra om hvor man står og hva man ønsker. ikke for fort da, man vil jo ikke skremme bort folk heller. men etter å ha brent meg flere ganger på å være en rebound så tar jeg ingen sjanser.

AnonymBruker
Skrevet

Å snakke om en ex mens man har sex høres helt hinsides ut for meg. Men det må ikke bety at han ikke er over henne eller bruker deg som rebound. Han sa at hun var den beste jenta han hadde møtt men at du kan endre på det. Kan det han har sagt bare vært veldig klønete formulert av en med for høy promille? At han egentlig prøvde å gi deg et slags kompliment?

Jeg har sagt utrolig mye vås i fylla som overhodet ikke bunner i ubehandlede følelser eller ting jeg ikke har kommet meg over. Ting kan virke som en jævlig god ide med promille og så våkner man og tenker "oh fuck, never drinking again"!

Så lenge dere har vært mye sammen etter det, han ikke snakker mer om henne og alt virker bra synes jeg du skal skrive den hendelsen på tabbekvota hans og prøve å ikke tenke mer på det.

Anonym poster: a56409787100aef84d65658aa645b688

Skrevet (endret)

Du blir nesten som nummer to. For får han mulighet til å være sammen med henne som kjæreste eller noe, kommer han til å gå rett dit!.. Og du blir sittende såret. Du blir på en måte den personen som er der mens han bearbeider eksen. Noe som kan føre til at det ikke blir følelser, bare at du er en støtte som er der. Men hvem vet, det er jo forskjell på å synes noen er pen og fantastisk og ærlig enn å ha følelser. Men for meg virker det som han har følelser for eksen. Blir vanskelig for han å få følelser for deg og ha et godt forhold til deg, når han fortsatt har følelser for eksen sin, og går konstant å tenker på henne. Jeg hadde blitt skuffet og såret om en gutt jeg dater hadde sagt noe sånt til meg, for da hadde ikke jeg følt meg noe bra. Han burde heller beundre for fin og deilig du er, men eneste han tenker på er eksen som han fortsatt har følelser for. Du er sikkert også fin og fantastisk, men så lenge han har følelser for henne, vil det for han alltid være henne.

Tenk over hva du gjør kjære deg,

Endret av MLy92
Skrevet

Høres litt ut som han ikke er over eksen.. En ting er om han sier at han er over han, men det virker ikke akkurat sånn slik du forklarer det her. Neste gang dere snakker kan du jo ta det opp med han. Si at det er ikke akseptabelt at han prater om eksen eller andre damer når dere har sex, og at han får komme seg over eksen først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...