gluteus maximus Skrevet 20. mai 2013 #1 Skrevet 20. mai 2013 Praktisk psykologi er utrolig interessant. Herunder sjekking. Sjekking innebærer svært synlige og målbare resultater, og er et håndverk som krever kunnskap og finesse. Jeg har satt meg godt inn i PUA-verdenen på nett og tatt til meg alle prinsipper - og enkelte teknikker - for attraksjon, gruppedynamikk og sosial-/evolusjonspsykologi. Med "ta til meg" mener jeg at jeg forstår prinsippene, tilpasser de, og utfører de subtilt slik at jeg oftest får det resultatet jeg vil ha. Og jeg forkaster alle ferdigtygde sjekkelinjer, replikker, teknikker mv. Det har forandret mitt liv fra å være den som blir valgt til den som velger. Her er en videosnutt som jeg synes er utrolig interessant. Det er 12 minutter med informasjon som alle gutter og menn bør lære seg. Og til dere damer her inne... Er ikke dette interessant for dere og? Jeg anbefaler virkelig å se snutten under:
Alina X Skrevet 21. mai 2013 #2 Skrevet 21. mai 2013 Synes det er interessant på et viss nivå, men ikke når det begynner å handle om å "mindfucke"med folk. Finnes de og, og som bruker det på en ekstremt dårlig måte for å holde en eventuell kjæreste nede. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2013 #3 Skrevet 21. mai 2013 Jeg er også interessert i å lære grunnprinsippene. Hvor fant du det? Har googlet, men vanskelig å finne for nybegynnere. Anonym poster: 58109bbc8f27adec1dbae74755ba757a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå