verene Skrevet 6. april 2004 #1 Skrevet 6. april 2004 Jeg sliter litt med å få tak i miniklyper, sånne som jeg skal bruke til å feste bordkortene til glassene. Har vært innom et par hobbybutikker i dag, men ingen hadde de i "sølv". Noen her som vet om man får kjøpt sånt på nett? Har sjekket Panduro, Bryllupsbutikken og Hobbyverkstedet, men ingen har dette. :-( Anyone?
verene Skrevet 6. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2004 Har du sjekket Panduros nettsider? Jepp. De har det ikke.
verene Skrevet 6. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2004 har du sett her da: www.sgs.as Det er Hobbyverkstedet, det.
MsSunshine Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Ej he kjøpt i sølv!! 1 pk. I en liiiten hobbybutikk i en liiiten by på sunnmøre!
Gjest MrsL Skrevet 7. april 2004 #9 Skrevet 7. april 2004 Verene skrev: MissG skrev: har du sett her da: www.sgs.as Det er Hobbyverkstedet, det. :oops: Det visste jeg ikke
Pip'n Skrevet 7. april 2004 #10 Skrevet 7. april 2004 Jeg har bare sett de i gull jeg' date=' og farget. :-?[/quote'] Jeg skal ha klyper i gull, men har ikke begynt å lete etter det ennå :oops: ! Kanskje du kan fortelle meg hvor du har sett det slik at jeg slipper å lete? *knis*
Pip'n Skrevet 8. april 2004 #12 Skrevet 8. april 2004 Panduro Takk skal du ha :-) - tar turen innom i neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå