Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært så ufattelig heldig og fått meg kjæreste. En fantastisk flott dame på 34 (blir 35 i år). Jeg er knapt fylt 27. Kan ikke fatte eller begripe hva denne dama ser i meg :fnise: (Eller jo, det gjør jeg :laugh: )

Jeg er kanskje voksen mentalt sett, selv om jobb/utdannelse ikke helt er der det skal være riktig enda.

Og nå blir jeg plutselig stefar til et par skjønne jenter i barnehage og skolealder..

Det som er dumt er at flere familiemedlemmer i min familie syns denne aldersforskjellen er litt stor, og "feil vei". Blir så provosert av slike holdninger! Og når jeg hører ordet "feil vei" i denne forbindelse, koker det i topplokket mitt..

Er det vanlig at folk har problemer med en slik marginal aldersforskjell? Eller er det bare min forskrudde familie som er slik?

Anonym poster: 163521c7ab2e89ba291605790468b244

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, dame som er SJU år eldre OG har unger!!! :fnise:

Herregud mann, skjerp deg.

Anonym poster: 97aa5cb1b046ddf6a4fcf3c8ab1e293b

AnonymBruker
Skrevet

Savner du mamma du da?

Anonym poster: 54612a4a5405ac9c38157ce561289306

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere er begge voksne. Jeg ser ikke problemet. Min kjære er nesten 5 år yngre enn meg å vi har aldri møtt noen fordommer ;) annet enn på KG da vel å merke. Han er 27 og jeg ble akkurat 32.

Endret av Suss81
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om et par der hun er 31 og han er 24, har ikke hørt noe negativt om det :) Tenker heller ikke noe negativt om aldersforskjellen på deg og din nye kjæreste! Så lenge det fungerer godt for dere begge to, så skal du ikke høre på familien din ;)

Anonym poster: 0c6039212909ac46088d445077501f5a

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Folk reagerer ofte fordi det er litt mer uvanlig. Ikke bry deg om det, familien din kommer til å venne seg til det.

Gjest Teemo
Skrevet

En jeg kjenner er sammen med en på 35, og han er 26. De har de samme interessene osv. Ser ikke problemet.

Skrevet

Er ikke noe rart med det, så lenge det fungerer

Gjest anonym
Skrevet

Det er ikke "den gærne veien" lenger, dette er mer og mer vanlig.

Passer jo bra siden kvinner lever lenger! :danse:

Kjenner et par der han er 12 år yngre, men alle tror hun er yngst. Gode gener ja!

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg tenker ingenting om slike ubetydelige aldersforskjeller, samme hvilken vei det går, så lenge begge er voksne. Og dere er jo begge voksne. Ikke bry deg om hva familie eller andre måtte mene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes slettes ikke dette høres så gale ut. Ikke om dere to finner hverandre på flere nivåer med mye kjærlighet, har mye til felles og fungerer rett og slett godt sammen.

Selv er jeg også 27, så jeg skjønner jo hvor du kommer fra. Hvis du virkelig liker henne synes jeg ikke du burde bry deg om disse naive kommentarene her eller fra familien din. Men jeg forstår forsåvidt og hvorfor de reagerer, da hun allerede har barn og er vel gjerne langt mer etablert enn deg selv. Dog jeg synes ikke du burde la noe av dette stå i veien for dere to. Dere fire, heter det vel.

Barna hennes er en del av henne og du må så aboslutt påta deg ansvaret som følger.

Du har kanskje ikke fått så meget av det enda, men tro meg, det vil komme.

Avslutningsvis vil jeg bare si, lykke til ! Jeg håper dere finner kjærligheten og får det bra sammen. :)

Anonym poster: f1971cc24f6a74f61f4d01fe09072bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...