Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en jente her om dagen som jeg har hatt kontakt med over nettet i et par uker. Vi har skrevet daglig, og vi hadde det kjempekoselig når vi endelig fikk sjansen til å møtes også i den fysiske verden. Hun sier hun har kjempelyst til å møte meg igjen, og sender meldinger flere ganger om dagen og flørter og vil høre hvordan det går. Men av praktiske årsaker kan vi ikke møtes igjen på tre uker. Jeg sa jeg gledet meg til å se henne igjen neste gang vi har anledning, men da svarte hun "ja! men jeg kan ikke love noe ennå, for jeg skal møte et par andre i mellomtiden." Det er jo flott at hun er ærlig, men jeg er selv sånn at jeg liker å holde meg til en av gangen. Og da blir det litt feil, på en måte, om jeg selv bare skal være ett av mange av hennes prosjekter. Hvordan ville dere reagert? Leker like barn best, også i datinglivet?

Anonym poster: 18416d850c985f22b29ee2c9565cd0f7

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

...

Hvordan ville dere reagert?

...

Jeg ville bedt henne kose seg, men glemme meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bedt henne dra et visst sted, den et-ord-på-fire-bokstaver.

Anonym poster: 24f713e4397ff7eb10f0223dc4a7c60f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det der. Må bli veldig forvirrende :P Kunne aldri datet noen som dater flere samtidig.

Anonym poster: 4e5df2c89c5b276e669ef1f693a33849

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bedt henne dra et visst sted, den et-ord-på-fire-bokstaver.

Anonym poster: 24f713e4397ff7eb10f0223dc4a7c60f

På engelsk?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det der. Må bli veldig forvirrende :P Kunne aldri datet noen som dater flere samtidig.

Anonym poster: 4e5df2c89c5b276e669ef1f693a33849

Nei. Det handler ikke om sjalusi for min del; det er bare det at det ikke er så sjarmerende å være en av mange når jeg selv kun har fokus på henne.

"Jeg ville bedt henne dra et visst sted"

Har ikke tenkt til å være stygg mot henne, for jeg har stor toleranse for at folk er forskjellige. Forskjeller trenger heller ikke være noen deal breaker så lenge man er åpne og ærlige om intensjonene sine, og det har hun jo vært.

"Jeg ville bedt henne kose seg, men glemme meg."

Ja, det er vel den beste løsningen. Eventuelt be henne ta kontakt når hun finner ut at det er meg hun liker best, og håpe på at jeg fortsatt er ledig.

Gjest .-L-.
Skrevet

Vel, hadde hun vært så klar i tonen, så hadde jeg gått ut med andre selv. Jeg er også av typen som liker å holde meg til en av gangen. Jeg sier jo til dama at ho må gjøre som hun vil, men innerst inne ønsker jeg at hun holder seg til meg. Dersom hun flyger rundt, gjør jeg det også. Samtidig så kommer nok fokuset mitt til å gå over på en annen som er mer lik meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier jo til dama at ho må gjøre som hun vil, men innerst inne ønsker jeg at hun holder seg til meg.

Litt forskjell på datingfasen og et forhold, da :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men så er det forskjell på hva som er moralsk "lov" og hva som er ønskelig. Selvfølgelig kan man i prinsippet date flere før man er sammen uten å være utro på noe vis, men det kommuniserer jo samtidig til den man dater om at man ikke er interessert nok til å kun date en, hvilket kan bety at daten din mister interessen.

Jeg er helt enig med ts, ønsker heller ikke å være et av mange prosjekter hun rullerer mellom.

Anonym poster: 6d4044b99a4c4e268e641bca7643cf9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

da sku ikke jeg giddet å ta kontakt med henne mer. Jeg foretrekker å være et valg og ikke et alternativ. Dat meg du istedenfor hahahah

Anonym poster: 520a7faf315efd4a1f0d31080e2906c4

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Ts skriver ikke at de er i et forhold^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev det som det var til henne, at jeg ikke er interessert i å date en som liker å holde på med flere samtidig. Da fikk jeg til svar at hun synes jeg virker som en bra kar, og at hun godt kan bruke tiden bare med meg inntil videre dersom jeg er ukomfortabel med det at hun dater flere.

Skrevet

Hadde ikke vært riktig for meg med flere baller i luften, men samtidig så kan det bare være noe hun sier for at hun skal få deg til og bli sjalu eller for å se hvordan du responderer. Kanskje hun er redd hun ikke har deg på kroken, og at etter tre uker så vil du ha mistet interessen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...