Hu i Svingen Skrevet 18. juli 2004 #101 Skrevet 18. juli 2004 * Pulp Fiction * Gudfaren I * Gudfaren II * Gudfaren III * Kill Bill * Siste tango i Paris
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2004 #102 Skrevet 18. juli 2004 Etter å ha sett spider-man ca 12 ganger etter jeg lånte den av typen, kan jeg nok fastslå på den.
Gjest Coolaid Skrevet 20. juli 2004 #103 Skrevet 20. juli 2004 Må bli herlige "Cops"..............svenskene kan jammen lage film gitt!
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #104 Skrevet 20. juli 2004 The Mission Fight Club Titanic Emma Pulp Fiction Kill Bill Matrix (alle 3) LOTR (alle 3) Breaveheart. (hehe) SPAWN TVDramatiserte BBC utgaver av Agatha Christie's: Miss Marple og Poirot. Andre BBC crime stories >> men nå begynner jeg å skli ut her og sikkert en drøss andre jeg har glemt.
Gjest pace Skrevet 21. juli 2004 #106 Skrevet 21. juli 2004 Hva har skjedd med alle jentene som elsket romantiske drama filmer.. :o Halvparten elsker blodige mørke actionfilmer jo
Glitterchick Skrevet 21. juli 2004 #107 Skrevet 21. juli 2004 Dirty Dancing - veldig undervurdert! Breakfast Club - beste 80tallsfilmen ever! Edward Scissorhands - Griner hver eneste gang Grease - med mange venninner og sanghefte! Bladerunner - Oppdager nye detaljer hver gang. True Romance - Kan det bli mer romantisk? Nightmare Before Christmas - Blir ikke jul uten Singing In the Rain - Han var en skikkelig kjekkas gitt! Pirates of the Carribean - Ny klassiker Ellers kan jeg se både Lilo & Stitch, Istid, Shrek og Monsterbedriften gang på gang også! (se at menneskebarnet gjør Star trek-hilsen inni istunellen når de går forbi romskipet i Istid!)
Gjest Eir Skrevet 21. juli 2004 #108 Skrevet 21. juli 2004 Hva har skjedd med alle jentene som elsket romantiske drama filmer.. :o Halvparten elsker blodige mørke actionfilmer jo Det gjør det ihvertfall enklere å velge når man skal på kino med typen... (Har hatt ett par kino-dater hvor jeg har imponert med filmvalget.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå